Passion & Pride

Passion & Pride

Passion & Pride is een webshop die PSV gerelateerde producten aanbied. Producten ontworpen door de supporters, voor de supporters. Met als doel om de openlijke trots terug te brengen bij de supporters en deze visueel kenbaar te laten maken. Hierdoor de steun vergroten en een bijdrage leveren aan de sfeer die hoort bij een topclub!

Lidmaatschap per 29-06-2018 stopgezet

• IP
    Review voor Passion & Pride

Hele goede service en snelle levering. Kreeg er zelfs een gratis autosjaal bij! Al een paar keer hier besteld en ga het zeker vaker doen.

• Renzo Estuardo
    Review voor Passion & Pride

Echt een hele goede service! Ik ben trots dat mijn clubje PSV zo een goede sfeervereniging heeft!

• Midy Trommar
    Review voor Passion & Pride

Hele goede website met mooie producten en een snelle levering, zeker een aanrader!

• T. Vissers
    Review voor Passion & Pride

Al meerdere malen besteld. Elke keer snelle levering en uitstekende kwaliteit. Echt een aanrader!

• stan schreuders
    Review voor Passion & Pride

meerdere malen daar besteld. snelle levering van topkwaliteit, zeker vaker bestellen

• Annik
    Review voor Passion & Pride

Voor mijn vriend een cadeau besteld met de vraag of het snel geleverd kon worden i.v.m zijn verjaardag. Dezelfde dag nog een reactie terug dat het cadeau onderweg was.. De volgende dag werd het pakketje netjes geleverd en heb ik mijn vriend heel blij kunnen maken!

• Mark
    Review voor Passion & Pride

Alles in orde & spoedige levering! Vaker bestellen gr.

• Jesse van hamburg
    Review voor Passion & Pride

Erg goede producten en snelle levering