Pelletkachelkiezen
pelletkachel. Geen lang
rookkanaal noodzakkelijk voor
stoken met pelletkachel.
Pelletkachels denken aan het
milieu met bio pellets
verbranding.
-
Erwin Krommendijk
Fijne duidelijke website. Goede communicatie en snelle levering
Antwoord van PelletkachelkiezenBeste Erwin,
Fijn om te horen dat u tevreden bent. We wensen u veel stook plezier met de pelletkachel.
Met vriendelijke groet,
Dirk Smets -
eduard bos
helaas dit vind ik een onbehoorlijk bedrijf om het volgende.
Ik bel netjes op 30 november 2013 of het bedrijf service kan uitvoeren aan mijn euro-alpi pellet kachel. Er wordt mij verzocht een e-mail te sturen wat ik onmiddellijk doe. Helaas teken nog taal. Op 6 december weer gebeld waar verzekerd wordt dat ik antwoord krijg. Tot op heden 28 December nog niets. Als een berdijf er geen zin in heb om wat voor reden ook is het wel zo netjes dat te laten weten. Dus voor dat u overweegt bij dit bedrijf een kachel of wat dan ok te kopen. Ik zou het niet doen.Antwoord van PelletkachelkiezenBeste heer Bos,
Vervelend om te horen, maar momenteel is het zeer druk in het seizoen met installatie van nieuwe kachels bij klanten en onderhoud van pelletkachels bij bestaande klanten. Hierdoor duurt het langer voor externe klanten om onderhoud in te plannen. Dit is u ook verteld aan tijdens het telefoongesprek en dat we contact opnemen wanneer u de beurt bent. Daarnaast hebben we u ook medegedeeld dat u in de tussentijd gewoon door kunt blijven stoken. Dus dit vind ik van u uit geen terechte bemerking omdat u door ons juist geïnformeerd bent over de gang van zaken. Helaas kunnen wij aan dit soort reviews niets veranderen, maar hopen we dat klanten die dit lezen hun eigen conclusie trekken. Mvg Dirk Smets -
Hoe beoordeel je Pelletkachelkiezen?
-
Sander
Top service, ook achteraf goede hulplijn als je ergens niet aan uitkomt👍👍
-
Eric Linssen
Prima kachel, goede ondersteuning
-
Antoon Smits
Goed geholpen in de showroom. Duidelijke uitleg. Flexibel in levering. Met veel zorg, zeer netjes geïnstalleerd.
-
Ronald De Meerleer
Geen degelijke service. Ontwijkt zoveel mogelijk ondersteuning. Ik had enkel een vraag in verband met de opstart van de pelletkachel. Zeer regelmatig ging de kachel bij de opstart in alarm. De tweede opstart ging dan meestal wel goed. Toen ik vroeg of hij bekend was met dit soort probleem en eventuele mogelijke oorzaken kreeg ik eerste een hoop vragen ivm de installatie die ik zelf gedaan heb die duidelijk aanstuurden om iets te vinden om geen ondersteuning te bieden . Volgens hem lag het aan iets in de installatie, zonder op de details in te gaan, die niets met de ontsteking te maken heeft. Maar hij wou zelfs geen verdere info geven. Na een kort onderzoek heb ik gezien dat het gat in de vuurkorf niet mooi opgelijnd is met de buis van de ontstekingsgloeikaars. Na dit verholpen te hebben start de pelletkachel zonder nog één enkele hapering. Het was 10 min werk. Ben overigens zeer tevreden over de kachel zelf.
Antwoord van PelletkachelkiezenBeste Ronald
Jammer dat u het zo ervaart terwijl u pas 1x heeft geïnformeerd en dan deze conclusie al trekt. Zeer jammer. Gelukkig zijn er voldoende klanten die het anders ervaren. Dat alle problemen opgelost worden wanneer ze binnen bereik van ons liggen. En zo niet wordt er contact met de fabrikant opgenomen.
Na u bericht hebben we niets meer vernomen van u, behalve nu dan. De vragen die u opsomt zijn de standaard vragen om erachter te komen wat de oorzaak van het probleem kan zijn. Het is altijd moeilijk om van afstand een probleem vast te stellen. U zegt nu dat het te maken heeft gehad met een uitsparing die niet juist was in de branderpot. Dat kan door de telefoon niet gezien worden natuurlijk. Dan moeten we een video zien of de kachel live bekijken.
Veel warmte plezier gewenst
Met vriendelijke groet,
Dirk Smets -
Karl
Als je van klantenservice zou kunnen spreken krijg je van mij een 0/10 !!
Bij een live bezoek in "de showroom" was mijn ervaring zo teleurstellend in (moest er al kennis van zaken zijn) in de uitleg om de inwendige techniek van een pelletketel te mogen zien. Laat zijn als je hier iets van service op moet krijgen.. .Antwoord van PelletkachelkiezenBeste Karl
Jammer om het zo te ervaren. U had schijnbaar een bepaalde verwachting van u bezoek waar wij niet van op de hoogte waren. Dan had u dit vooraf kenbaar moeten maken tijdens het telefoongesprek of eerste bezoek. U kan bij ons kachels bekijken. Maar deze staan wel allemaal compleet opgesteld, geen half fabrikaten met panelen eraf. Wij verkopen pelletkachels in een middenklasse met de juiste service. Dit is de manier hoe wij al tientallen jaren met succes werken. U verwacht schijnbaar een topklasse pelletkachel voor een middenklasse prijs. Daarbij had u een verwachting dat wij de pelletkachel die u wilde zien en in de showroom stond gingen demonteren voor u. Zodat uw installateur die erbij was kon beoordelen of de kwaliteit van onze Italiaanse pelletkachels wel voldoet aan zijn verwachtingen. U gaat ook geen auto kopen en vragen om het motorblok open te maken zodat u de zuigers en lagers kunt beoordelen. Dat is niet de manier hoe wij werken. Daarin bent u teleurgesteld en uit die frustratie beoordeelt u ons dan maar met 1 ster. Omdat u dit niet kunt verkroppen. Dit terwijl juist u beter moeten weten. Maar helaas bewijst het tegendeel anders. Succes verder zoeken naar het juiste bedrijf.
-
R. van Kleinwee
aflevering prima, maar hier moet men geen pelletkachel kopen, is gewoon iemand die schaduwdoekies verkoopt en in de winter kachels uit italie haalt en hier verkoopt,mooie praatjes heeft maar heeft er géén verstand van en laat je met de ellende en mooie smoezen zitten, dus ;KOOP HIER GEEN KACHEL , JE WORD GENAAID.!!!!!!!!!!!
Antwoord van PelletkachelkiezenBeste heer Kleinwee
Als u dat denkt is dat uw mening. Wij verkopen al langer pelletkachels dan andere producten. Maar als u denkt dat u zelf een kachel aan kunt sluiten moet u dat ook kunnen. En niet daarna commentaar gaan geven als er iets niet naar u gedachte gang goed werkt. Als wij de kachel geïnstalleerd hadden en het werkte niet naar behoren mag u commentaar geven. Daarbij hebben we alles gecheckt en ook nagevraagd bij de fabrikant. Die zegt dat de kachel oké is en wij hebben u daarvan op de hoogte gesteld. De fabrikant zegt hetzelfde als wij dat de kachel goed functioneert en het geluid met het rookkanaal of externe luchttoevoer te maken kan hebben. Mvg Dirk Smets -
M. van Wordragen
Snelle levering, goede montage, snel factuur via mail ontvangen
-
Edwin Bust
Heb samen met vrienden ieder een
Pallet kachel gekocht
Maar de service is slecht ze zeggen dat ze gebeld hebben of een mail gestuurd
Ik heb mee gemaakt met de thermostaat heeft 2,5 maand geduurd voor ik antwoord kreeg moest ik nog zelf moeten bellen
Bij vrienden is de pallet kachel 2 weken stuk zouden ze vandaag 8-3-2022 opgehaald hebben maar je hoort niks van ze ik wilden nog meer kachels kopen maar doe het niet de service is echt slechtAntwoord van PelletkachelkiezenGoedemiddag,
Nou sorry hier zijn we het niet mee eens. Totaal niet en als u eerlijk ben weet u dit zelf ook. U heeft hier een CV pelletkachel gekocht en die hebben we netjes afgeleverd want u ging hem zelf installeren. Daarna heeft u geïnformeerd naar het aansluiten van een thermostaat erop. Dit hebben we nagevraagd bij de fabrikant. Ook hier hebben we u over geïnformeerd. Maar dat dit dan langer duurt voordat wij antwoord hebben kunnen we niets aan doen. (kunnen we zelfs overleggen) Wij helpen iedereen zo snel mogelijk.
Betreft uw vriend wat u zegt die heeft een Thelma pelletkachel gekocht. Deze is door ons geïnstalleerd en hij was uitermate tevreden. Daarna heeft hij gebeld dat er storing was en dat hij zelf de kachel ontregelt had door in de parameters te zitten. Ook zijn wij bij hem geweest om te beoordelen. En hebben we afgesproken de kachel op te halen en bij ons na te kijken. Omdat we alles moeten doorlopen. We hebben hier geen specifieke dag over afgesproken met hem alleen dat we deze week de kachel op zouden halen. U vriend was hiermee akkoord en was ook uiterst vriendelijk tegen ons en helemaal niet boos of teleurgesteld.
Dus nogmaals wij kunnen ons totaal niet vinden in u bewering en vinden dit ook totaal niet correct wat u doet. Maar dat is mijn mening. Ik hoop dat u ervan genoten heeft tijdens het schrijven.
Met vriendelijke groet,
Dirk Smets -
R. Linders
Prima Pelletkachel en pelletkachelkiezen.nl komt netjes hun afspraken na.
-
H. Schaffels
Goede service
-
The Iceviking
Vriendelijke mensen.
-
Jan
Door betrouwbaar over te komen. Als je op de link klikt info@pelletkachelkiezen.nl kom je terrecht bij info@schaduwdoeken.nl en als je dan navraag doet krijg je een man (na doorverbinden) de telefoon die zegt al 20 jaar pelletk. te verkopen maar deze fout zou er maar 5 jaar inzitten. Hij vond het niet bezwaarlijk.
Ik wel. Je koopt geen schaduw doek.
Maar kachels nav 3000 en meer euros
Nee dank je. Je kunt het roepen maar dat wil niet zeggen dat je het ook snapt.
Antwoord van PelletkachelkiezenBeste
Ik hoop dat u hier nu heel blij van wordt! Nu weten we dus precies wie bedrijven ten gronde richten met recensies. Ik wens u veel plezier met uw pelletkachel uitzoeken kopen en gebruik. Fijne feestdagen.
-
v.buren
Snelle service en goede uitleg
-
Juul
Actief helpen met verhelpen van storing. December 2019 kachel gekocht en vanaf de installatie iedere keer storing. Moet hier zelf steeds achteraan dat is geen service.
Antwoord van PelletkachelkiezenGoedenavond,
Ben het niet met u eens en dat weet uzelf ook wel. U heeft kachel gekocht zonder installatie dan is het altijd moeilijk voor ons en fabriek om storing te achterhalen. Omdat wij niet van hier kunnen zien hoe het geïnstalleerd is. En proberen u zo goed mogelijk te helpen. Vandaag weer contact gehad met fabriek hier over ondanks sluiting door Corona in Italië. Rookgas temperatuur te laag kan oorzaak zijn met Alarm 6. Inmiddels is uw partner hiervan op de hoogte. -
Herman Wolterink
Goede prijs en goede service
-
Ronald
geen idee