Pelletkachelkiezen

Pelletkachelkiezen

Geniet van meer warmte met een
pelletkachel. Geen lang
verbranding.
6,4

• M. van Wordragen
    Geverifieerde klant van Pelletkachelkiezen

Snelle levering, goede montage, snel factuur via mail ontvangen

• Edwin Bust
    Review voor Pelletkachelkiezen

Heb samen met vrienden ieder een
    Pallet kachel gekocht
    Maar de service is slecht ze zeggen dat ze gebeld hebben of een mail gestuurd
    Ik heb mee gemaakt met de thermostaat heeft 2,5 maand geduurd voor ik antwoord kreeg moest ik nog zelf moeten bellen

Bij vrienden is de pallet kachel 2 weken stuk zouden ze vandaag 8-3-2022 opgehaald hebben maar je hoort niks van ze ik wilden nog meer kachels kopen maar doe het niet de service is echt slecht

Goedemiddag,

Nou sorry hier zijn we het niet mee eens. Totaal niet en als u eerlijk ben weet u dit zelf ook. U heeft hier een CV pelletkachel gekocht en die hebben we netjes afgeleverd want u ging hem zelf installeren. Daarna heeft u geïnformeerd naar het aansluiten van een thermostaat erop. Dit hebben we nagevraagd bij de fabrikant. Ook hier hebben we u over geïnformeerd. Maar dat dit dan langer duurt voordat wij antwoord hebben kunnen we niets aan doen. (kunnen we zelfs overleggen) Wij helpen iedereen zo snel mogelijk.

Betreft uw vriend wat u zegt die heeft een Thelma pelletkachel gekocht. Deze is door ons geïnstalleerd en hij was uitermate tevreden. Daarna heeft hij gebeld dat er storing was en dat hij zelf de kachel ontregelt had door in de parameters te zitten. Ook zijn wij bij hem geweest om te beoordelen. En hebben we afgesproken de kachel op te halen en bij ons na te kijken. Omdat we alles moeten doorlopen. We hebben hier geen specifieke dag over afgesproken met hem alleen dat we deze week de kachel op zouden halen. U vriend was hiermee akkoord en was ook uiterst vriendelijk tegen ons en helemaal niet boos of teleurgesteld.

Dus nogmaals wij kunnen ons totaal niet vinden in u bewering en vinden dit ook totaal niet correct wat u doet. Maar dat is mijn mening. Ik hoop dat u ervan genoten heeft tijdens het schrijven.

Dirk Smets

• Hoe beoordeel je Pelletkachelkiezen?

• R. Linders
    Geverifieerde klant van Pelletkachelkiezen

Prima Pelletkachel en pelletkachelkiezen.nl komt netjes hun afspraken na.

• H. Schaffels

Goede service

• The Iceviking

Vriendelijke mensen.

• Jan
    Review voor Pelletkachelkiezen

Door betrouwbaar over te komen. Als je op de link klikt info@pelletkachelkiezen.nl kom je terrecht bij info@schaduwdoeken.nl en als je dan navraag doet krijg je een man (na doorverbinden) de telefoon die zegt al 20 jaar pelletk. te verkopen maar deze fout zou er maar 5 jaar inzitten. Hij vond het niet bezwaarlijk.
    Ik wel. Je koopt geen schaduw doek.
    Maar kachels nav 3000 en meer euros
    Nee dank je. Je kunt het roepen maar dat wil niet zeggen dat je het ook snapt.

Beste

Ik hoop dat u hier nu heel blij van wordt! Nu weten we dus precies wie bedrijven ten gronde richten met recensies. Ik wens u veel plezier met uw pelletkachel uitzoeken kopen en gebruik. Fijne feestdagen.

• v.buren
    Review voor Pelletkachelkiezen

Snelle service en goede uitleg

• Juul
    Review voor Pelletkachelkiezen

Actief helpen met verhelpen van storing. December 2019 kachel gekocht en vanaf de installatie iedere keer storing. Moet hier zelf steeds achteraan dat is geen service.

Goedenavond,

Ben het niet met u eens en dat weet uzelf ook wel. U heeft kachel gekocht zonder installatie dan is het altijd moeilijk voor ons en fabriek om storing te achterhalen. Omdat wij niet van hier kunnen zien hoe het geïnstalleerd is. En proberen u zo goed mogelijk te helpen. Vandaag weer contact gehad met fabriek hier over ondanks sluiting door Corona in Italië. Rookgas temperatuur te laag kan oorzaak zijn met Alarm 6. Inmiddels is uw partner hiervan op de hoogte.

• Herman Wolterink
    Geverifieerde klant van Pelletkachelkiezen

Goede prijs en goede service

• Ronald

geen idee