Pergibiedmeer.nl

Pergibiedmeer.nl

Welkom bij Pergibiedmeer.nl uw spirituele speciaalzaak in yoga & meditatie artikelen.
Wij zijn o.a gespecialiseerd in Boeddhabeelden, Boeddhistische Tibetaanse gebruiksvoorwerpen, sieraden, chakra artikelen, etherische oliƫn, klankschalen, yoga en meditatie artikelen, boeken, orakelkaarten, wenskaarten, zoutlampen, wierook, kruiden en harsen!
De zekerheden van https://www.pergibiedmeer.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Pergibiedmeer.nl is dè leukste yoga en meditatie winkel in Zenderen.
Ook in de online winkel geven wij graag advies en beantwoorden wij graag jou vragen.
Wij bestaan al ruim 20 jaar.
Alles wordt verstuurd vanuit eigen voorraad en wij verpakken alles met zorg in en het versturen gebeurt op een milieuvriendelijke manier!
Dit is een hele uitdaging maar we gaan die graag aan. Naast pergibiedmeer.nl hebben wij ook oliewinkeltje.nl en wierookwinkeltje.nl.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019