Petfactor.nl

Petfactor.nl

De online honden en katten speciaalzaak in Nederland en België waar je alles vindt voor jouw hond of kat. Wij verkopen niet zomaar alles. Wat je bij ons vindt is zorgvuldig geselecteerd om de juiste zorg aan jouw huisdier te geven.
9,0

• Cees Voorneveld

Hele snelle levering,top!

Antwoord van Petfactor.nl

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons zo mooi te waarderen. Dit waarderen wij ook, bedankt!

• Faith Jansen
    Geverifieerde klant van Petfactor.nl

Goede producten voor mijn hondjes, en snellen en goede levering en bezorging. Niks op aan te merken

Antwoord van Petfactor.nl

• Hoe beoordeel je Petfactor.nl?

• C.G. Kooij
    Geverifieerde klant van Petfactor.nl

De bestelling kwam een dag te vroeg maar het kwam goed uit daar ik thuis was op dat moment. Men krijgt kennelijk medelijden met de koerier want nu waren de 2 zakken voer apart verpakt den niet bij elkaar in één doos. De koerier zal jullie dankbaar zijn.

• Joyce Croese
    Geverifieerde klant van Petfactor.nl

Snelle levering, en m’n hondjes zijn zo blij ermee😉

• Elly Smaal
    Geverifieerde klant van Petfactor.nl

Snelle levering en leuke aktie prijs

• Jantina
    Geverifieerde klant van Petfactor.nl

Goed verpakt en zeer tevreden qua op de hoogte gehouden worden en de snelle levering

• Jenny Khainovsky
    Geverifieerde klant van Petfactor.nl

Niet alles van de bestelling ontvangen. Geen melding daarvan gehad of dit niet leverbaar was. Bij melding wel snelle
    reaktie en geld terug gekregen

• Robert Mlynarczyk
    Geverifieerde klant van Petfactor.nl

Goede prijs, snelle verzending, alles goed

• Ellen Van waard
    Geverifieerde klant van Petfactor.nl

Snelle levering, stevige botjes waar ze een tijdje mee bezig zijn

• Amelia Sivaraj

Fijne service !

• Yvonne
    Geverifieerde klant van Petfactor.nl

Goede prijs en super snelle levering 👌🏻

• Andre Vermeulen
    Geverifieerde klant van Petfactor.nl

Snel geleverd en goede prijs/ kwaliteit verhouding.

• Yvon Vd zee

Snelle levering. Goed product

• Peter de Beukelaer

snelle levering

• Leonie
    Geverifieerde klant van Petfactor.nl

3 pakken kauw botjes besteld op zondag, dinsdag al geleverd. Blij mee.

• Annette

Ruim assortiment goede service

• Miriam Mulders
    Geverifieerde klant van Petfactor.nl

Honden zijn dol op het voer. Levering supersnel en bij vragen, snelle reactie .

• Marielle
    Geverifieerde klant van Petfactor.nl

Kreeg de verkeerde bestelling thuis geleverd. Moest zelf mijn pakket weer naar post NL versturen. Zeer slecht!!!

Antwoord van Petfactor.nl

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te waarderen. Dit waarderen wij ook, bedankt! Helaas zou ik niet weten hoe we dit anders hadden kunnen oplossen. Het is en blijft gelukkig nog mensen werk waar foutjes gemaakt worden.

• L Wever
    Geverifieerde klant van Petfactor.nl

Leuke prijs en snel geleverd

• Mira Jovanovic
    Geverifieerde klant van Petfactor.nl

Voor het eerst hier besteld en ik zal hier blijven bestellen. NORMALE errlijke prijzen snelle levering en nog eens vriendelijke en behulpzame mensen als je ze belt met een vraag