Petpost Nederland BV

Petpost Nederland BV

Online dierenapotheek met medicijnen, supplementen en verzorgingsproducten voor honden en katten.

Lidmaatschap per 22-10-2019 stopgezet

9,2
Filter 1534 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1532 met beschrijving

• berrry leduc

goeie prijs

• Mirjam Miedema Mulder
    Geverifieerde klant van Petpost Nederland BV

Snel mijn pakketje ontvangen.

• Viviana Hageman
    Geverifieerde klant van Petpost Nederland BV

Goede prijs, snelle levering.

• C. de Bie
    Geverifieerde klant van Petpost Nederland BV

De aangegeven levertijd aanhouden en niet na ruim een week

• Irene Nijman
    Geverifieerde klant van Petpost Nederland BV

Goed geprijst en snelle levering

• Gisela Bakker
    Geverifieerde klant van Petpost Nederland BV

Geen communicatie over bezorging, late bezorging

• Rory
    Review voor Petpost Nederland BV

Ik heb zojuist aangifte gedaan van internet oplichting. 15-9-2019 een honden mand besteld. Direct betaald. Maar tot op de dag van vandaag niks ontvangen. Geen reacties op mailtjes. Telefonisch niet bereikbaar. Ben benieuwd of de positieve reacties wel van echte gebruikers zijn. Tevens ook een melding bij de ACM gemaakt.

• Odeke Priem

• Bj
    Geverifieerde klant van Petpost Nederland BV

Duurde erg lang, geen tussentijdse berichten, telefoon is nooit te bereiken, ook niet op de aangegeven tijden. Geen antwoord op mijn mail gehad..... nooit meer.

• h van Roekel
    Geverifieerde klant van Petpost Nederland BV

tevreden! bestelling na 3 dagen binnen .kwaliteit goed.klantenservice helaas niet bereikbaar

• Jacoline VRenswouw

Erg te vreden
    Top

• Corina Salari
    Geverifieerde klant van Petpost Nederland BV

BrievenPakketje liet op zich wachten, was waarschijnlijk foutief door Post NL bezorgd. Geprobeerd om telefonisch en via e-mail contact te zoeken, maar helaas er werd niet op gereageerd. Pakketje werd uiteindelijk een paar dagen later door waarschijnlijk een buurtje in de bus gestopt. Zou fijn zijn om in ieder geval een reactie op de mail te geven. Producten zijn prima en scherp geprijsd.

• G Kuijten

Komen belofte van 24/48 uur service niet na
    Reageren niet op mail en nemen nooit telefoon op.
    Na een week uit het niets een verzend bevestiging .
    Advies gewoon ergens anders kopen.

• JJA de Boer
    Review voor Petpost Nederland BV

26 augustus via de herhaalservice van Petpost een zakje Flexadin verwacht, Niets ontvangen. Vervolgens gemaild en antwoord ontvangen dat het bedrijf met een externe storing kampte maar dat het pakket klaar lag voor verzending. Ondanks deze toezegging NOG STEEDS niets ontvangen. Het bedrijf reageert niet meer op mails en is telefonisch niet meer bereikbaar. Jammer want de bestellingen liepen lang naar tevredenheid.

• Ellen Star
    Review voor Petpost Nederland BV

Klantenservice is al geruime tijd niet bereikbaar tussen 14.00 uur en 16.30 uur. Ik wacht al een maand op teruggave van mijn geld na het retourneren van een product. Ik heb vandaag een e-mail gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen.
    Slechte service; Petpost komt haar afspraken en verplichtingen niet na.

• Carmelo Gandia Zaplana
    Review voor Petpost Nederland BV

This web shop is really bad.
    I bought a product here and never received it.
    On the web they indicate a phone number for customer service that never works, so it's impossible to talk to anyone. I have also sent several emails that were never answered, so there is no way to communicate with them.

Please ignore the positive ratings, as it seems that they only publish the ones they are interested in.

Of course I will never buy from this store again, and I don't recommend it at all.

Regards,

• Vreeswijk
    Review voor Petpost Nederland BV

Afgelopen maandag 2 x 60 flexadin advanced besteld. Meteen een track & Trace ontvangen dat het dinsdag geleverd zou worden. Dinsdag niets bezorgd en op woensdag stond de status op bezorg moment niet bekend. Diverse keren gebeld met petpost maar nemen de telefoon niet meer op. Bij de post navraag gedaan en er is niets afgeleverd bij hun. Dus geen medicijnen en mijn 99.90 ook kwijt ben ik bang.

• Jacqueline Goossens
    Geverifieerde klant van Petpost Nederland BV

Ik heb het product Flexadin besteld. Na 3 dagen had ik het per post binnen. Kon ook kijken wanneer het binnen zou komen en ik hoefde er niet voor thuis te blijven, want het kon door de brievenbus.

• Sandra
    Review voor Petpost Nederland BV

Zeer ontevreden over dit bedrijf. Ik had een bestelling gedaan en betaald. Kreeg toen wel netjes een bericht over de levering, dat die later zou zijn. Echter, ik had de bestelling voor een bepaalde datum nodig en de levering zou dusdanig laat zijn, dat ik eigenlijk niets meer aan de bestelling had. Dus geannuleerd; daar ook netjes bevestiging van ontvangen. Bestelling nooit aangekomen, dus dat ging goed, maar vervolgens niet mijn geld teruggekregen. Ik heb ze al 2 keer gemaild, maar hoor helemaal niks meer terug van ze. Weinig hoop dat ik mijn geld nog terugkrijg zo.

• Kirsten Hamer
    Geverifieerde klant van Petpost Nederland BV

Snelle levering. Ontving 2 losse blisters. Is prima, kan de gebruiksaanwijzing op internet vinden en een doosje is niet nodig.