Pets Passion
webwinkel dierbenodigdheden voor hond en kat. (hondenspullen en kattenspullen)

Lidmaatschap per 05-03-2019 stopgezet

9,3
Filter 356 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 280 met beschrijving

• Jaapie Bultman
    Geverifieerde klant van Pets Passion

Bestelling plaatsen en betalen ging soepel. Levering was goed en spullen waren goed verpakt.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Pets Passion

Bestelling geplaatst en snel in huis. Top.

• Karim Adry
    Geverifieerde klant van Pets Passion

Zeer teveden. Besteld en volgende dag al in huis.
    Prima service

• Marielle Maas

Makkelijk snel en betrouwbaar

• Serge Polman

Goede producten en snelle levering (de volgende dag) ik ben 100% terveden

• Loes Diermen van
    Geverifieerde klant van Pets Passion

Verkeerde maat gekregen en terug sturen is voor eigen rekening .ik moet opnieuw bestellen, en dan moet ik zeker weer verzendkosten betalen . Dat word een duur grapje

• A.M. Schuurman
    Geverifieerde klant van Pets Passion

Snelle levering. Spullen zorgvuldig verpakt met aandacht voor het milieu. Duidelijke website.

• Brigitte van Gestel

Snelle service

• José Jansen-Bonet
    Geverifieerde klant van Pets Passion

Geweldig fijn geholpen met het meedenken en een hele snelle levering.

• gudrun de ganck
    Geverifieerde klant van Pets Passion

Alles ging vlot. Ik werd goed en correct ingelicht.

• Marleen
    Geverifieerde klant van Pets Passion

Wasbare hondenluiers besteld. Prima website, na bestelling netjes een orderbevestiging. Snelle levering via postNL.
    Het product bevalt prima. Luier sluit goed af, blijft goed zitten. Ben nu eindelijk af van dagelijks wassen van benchkleedjes,
    's morgens een droge bench en hond!

• Arie v d Sluijs
    Geverifieerde klant van Pets Passion

Supersnelle levering en ivm maten heel goed beschreven hoe iets kwa maat valt heeeeeel eeeeeeerg tevreden

• Eize Bos
    Geverifieerde klant van Pets Passion

Was goed en zeer snel in huis

• L Scholten
    Geverifieerde klant van Pets Passion

tevreden over contact en levering

• Hannah van kampen
    Review voor Pets Passion

Ik ben ontevreden! Ik kan geen speciefieke review achter laten voor het product dus dan maar zo. Ik heb deze snuggeasy honden luiers gekocht zo dat mijn hond bij mij kan zonder overal bloec te lekken. Ik heb er grandioos spijt van! Mijn hond heeft dat ding 9 dagen om gehad toen ik merkte dat ze er last van kreeg met lopen. Blijkt dat die dingen van een rot stof zijn grmaakt waardoor nu de huid van mijn lieverd haar huid open ligt. Ik ben super boos en verdrietig. Dat ze met pijn ligt door die rot luiers.

Antwoord van Pets Passion

Deze reactie spijt mij zeer te horen.
    Ik verkoop deze luiers al 11 jaar in zeer grote aantallen en heb deze klacht nog nooit eerder gehoord. Ik snap dan ook niet hoe dit heeft kunnen gebeuren.
    Zou u hier contact met mij over op kunnen nemen?

• Jannie Wichers
    Geverifieerde klant van Pets Passion

Mijn bestelling is keurig binnen gekomen Op advies had ik large genomen, maar dat is te klein bij een hond past het bij de ander(n) te klein dus moet ik XL hebben. Helaas kan ik op vrijdag vandaag dus de hele dag de eigenaar niet bereiken omdat ik er eentje terug wilstuten en omruilen voor een ander, maar ik kan geen contact krijgen ook niet op de emaIL, dat vind ik een slechte zaak, temeer omdat ik bij de bestelling goed geholpen ben maar helaas niet de juiste maat heb gekregen. Hoe nu verder

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Pets Passion

Valt niet veel over te zeggen behalve dat het geheel gewoon uitstekend verlopen is...

• Josje Arts
    Geverifieerde klant van Pets Passion

Netjes verpakt en snelle levering

• Ria KLOP

Snelle levering!!!

• Danielle Hamers
    Geverifieerde klant van Pets Passion

Snelle levering! Maandag besteld, dinsdagochtend in huis.