Philley
Een herkenbaar probleem: het vullen van een flesje melk met melkpoeder gaat nooit zonder knoeien. Uit ergernis ontwierp een slimme vader Philley! ‘Voor het maken van een flesje was het keer op keer knoeien als we met het maatschepje babyvoeding in het flesje wilde strooien. En als het je al lukt om een goed schepje te maken, valt bij het afstrijken altijd wat poeder naast de fles op het aanrecht. Het ‘handige maatschepje’, is helemaal niet zo handig.
Dat was voor mij de aanleiding om een handig doseersysteem te ontwikkelen’ aldus Ruud Leeuw van Pelle Trading en vader van twee stoere jongetjes.
De zekerheden van https://www.philley.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018