Philley
Een herkenbaar probleem: het vullen van een flesje melk met melkpoeder gaat nooit zonder knoeien. Uit ergernis ontwierp een slimme vader Philley! ‘Voor het maken van een flesje was het keer op keer knoeien als we met het maatschepje babyvoeding in het flesje wilde strooien. En als het je al lukt om een goed schepje te maken, valt bij het afstrijken altijd wat poeder naast de fles op het aanrecht. Het ‘handige maatschepje’, is helemaal niet zo handig.
Dat was voor mij de aanleiding om een handig doseersysteem te ontwikkelen’ aldus Ruud Leeuw van Pelle Trading en vader van twee stoere jongetjes.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 04-01-2023 ingetrokken

8,2
Filter 740 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 739 met beschrijving

• Jetske
    Geverifieerde klant van Philley

Volgens de site voor 15:00 besteld, de volgende dag in huis. Mijn pakket was 27-12 klaar voor verzending, maar is een week later nog niet ontvangen door PostNL en dus ook nog niet onderweg. Op een e-mail hierover wordt niet gereageerd en de telefoon wordt niet opgenomen.

• Marielle Van der Westen
    Geverifieerde klant van Philley

Ik heb nog steeda niets ontvangen helaas

• Jolanda Bergshoeff
    Geverifieerde klant van Philley

Kreeg geen bevestigingsmail, dus had hun gemaild of dit correct door was gekomen, ook daar niks ban gehoord, dus slecht

• Marre Boerkamp
    Geverifieerde klant van Philley

Supersnel geleverd en goed verpakt.

• Bas Geurtsen
    Geverifieerde klant van Philley

Waardeloze levering door PostNL. Luie bezorger propt zonder melding ons pakketje in brievenbusbox van de buren. Bij ons had hij namelijk aan moeten bellen.

Dag Bas,

Wat vervelend. Maar wellicht is dat iets voor PostNL, wij hebben daar helaas geen invloed op maar krijgen toch een slechte beoordeling. 😞

• Femke
    Review voor Philley

10 november besteld , voor 15.00 zou de volgende dag in huis zijn. Track & trace ontvangen maar kan je niet bekijken. Inmiddels bestelling nog niet binnen , telefonisch en via de mail contact opgenomen maar helaas geen gehoor

Hi Femke,

Jammer om te lezen dat het niet is aangekomen. We hebben je gelijk nieuwe toegestuurd na je email en telefoontje. Hopelijk is het nu wel aangekomen.

• Ozge Colak
    Geverifieerde klant van Philley

Nieuwe philley gekregen nadat er in de eerste een barst zat

• Kim
    Geverifieerde klant van Philley

Dopje kwijt, snel nieuwe geleverd voor weinig geld!

• Ferda
    Review voor Philley

Wat een vreselijk ding. Overal komt er poeder uit. De verhouding klopt niet terwijl je met je baby echt wel moet uitkijken hoeveel poeder erin gaat. Neem aub afstand van zulke uitvindingen

Antwoord van Philley

Hi! Wat jammer om te lezen, dan gaat er ergens iets niet goed bij je en jammer dat je dat niet even bij ons hebt gedeeld want dat lossen we graag voor je op. Mail ons even op info@philley.nl dan kan dat alsnog. Dank je!

• Cheryl Verbucheln
    Geverifieerde klant van Philley

Snelle levering van dopjes voor de philly

• Hannie
    Review voor Philley

Wat scheelt mij dit veel tijd en geknoei!

• Maarten Janssen
    Geverifieerde klant van Philley

Uit de Philley komt langs de rand de hele tijd poeder, dus van 'niet morsen' is geen sprake. Begin augustus een mail gestuurd via het formulier op de site. Nu eind augustus nog steeds niets op gehoord.

• Oz
    Review voor Philley

“Voor 15:00 uur besteld morgen in huis” uiteindelijk meer dan 3 dagen geduurd. Bericht gestuurd waar me bestelling blijft, antwoord gekregen met dat de bestelling beschadigd terug is gekomen van post-nl terwijl ik nooit een track en trace of email heb gehad met dat mijn product onderweg is. JAMMER. Want ik wilde hem gebruiken voor me vakantie.

• Mila Honigh
    Geverifieerde klant van Philley

Ik wacht nu al 10 dagen op mijn bestelling, de tracking link doet het niet. En er word niet gereageerd op mijn mails. Erg jammer

• Nata Gal

Thanks everything as described

• Rob
    Geverifieerde klant van Philley

Voor 1500 uur besteld morgen in huis. Heeft uiteindelijk meer dan 5 dagen geduurd.

Antwoord van Philley

Dag Rob, jammer om dit te lezen. We hebben je order donderdag ontvangen en ook verzonden. Helaas is het nog steeds niet afgeleverd door PostNL en zien we dat deze ook nog niet in het sorteerproces zit. Dit betekent vaak dat de zending verloren / kwijt is :(.

We gaan hier maandag gelijk achteraan en sturen desnoods gelijk een nieuwe toe. Wel jammer dat wij nu een slechte beoordeling ontvangen, kunnen we helaas niets aan doen.

• Denise Van de Vinne
    Geverifieerde klant van Philley

Snelle levering, fijne website, overzichtelijk

• Kelly Roos Hoefgeest
    Geverifieerde klant van Philley

Super handig apparaatje, nu met de extra dopjes die leverbaar waren gaat ie al twee kids mee!

• Fethiye
    Geverifieerde klant van Philley

Bestelling geplaatst 12 december 2021 nu is het 11 januari 2022 en nog steeds niets ontvangen. Via track and trace zie ik dat post.nl het nog niet heeft ontvangen. Een mail verstuurd met verzoek tot status update, maar ook niets ontvangen. Slechte service. Dit kan echt niet.

Antwoord van Philley

Hi! Wat vervelend dit, helaas ons helemaal niet bekend. Jammer dat je ons niet even gebeld hebt, volgens onze gegevens is het namelijk verzonden en bij PostNL de zending nu kwijt. We sturen je vandaag nog je bestelling opnieuw toe.

• BJJ MULDER
    Geverifieerde klant van Philley

Bestelling geplaatst op 26 december (2e kerstdag). Op 6 januari voicemail ingesproken met verzoek terug te bellen wanneer er geleverd wordt. Er is niet teruggebeld. Misschien omdat het bedrijf nog gesloten was ivm oud&nieuw, maar dan is het wel prettig als dat op de voicemail ook gemeld wordt. Bij de bestelling kreeg ik wel meteen een mail dat de opdracht in behandeling is genomen, maar er stond geen levertijd bij vermeld. Bij een webwinkel verwacht je dan een vlotte levering (vanzelfsprekend rekening houdend met de feestdagen), maar er werd pas op 8 januari geleverd. Dat vond ik wel wat lang duren, ook omdat er dus niet teruggebeld werd met meer info.