Philotes

Philotes

Wij begonnen Philotes met de wens om een BH te creëren waar je niet over na hoeft te denken. Eentje die je de hele dag ondersteunt en die vooral niet tegenwerkt.

Elke vrouw verdient het namelijk om zich zelfverzekerd en comfortabel te voelen. Met onze BH in 7 kleuren en in 30 verschillende maten, waaronder halve cupmaten, is er voor iedereen een ‘perfect fit’. We gaan voor de hoogste kwaliteit, zodat jij je op je allerbest voelt. Ontworpen voor en door vrouwen weten wij precies wat jij nodig hebt
BH's Strings Broekjes
De zekerheden van https://philotes.nl