Philotes

Philotes

Philotes is een Nederlands merk, opgericht in 2021. Met een hyperfocus op de perfecte pasvorm, comfort én onze unieke halve cupmaten, vullen wij een gat in de markt. Bij ons shop je als enige in Europa de halve cupmaten A1/2 – D1/2!
9,6
Filter 130 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 100 met beschrijving

• Linda Iwema
    Geverifieerde klant van Philotes

Goed service en snelle levering

• Renate
    Geverifieerde klant van Philotes

Snelle levering. Handig die halve maten, maar helaas geeft de BH weinig ondersteuning voor veel activiteiten. Wel een fijne, zachte stof.

• Hoe beoordeel je Philotes?

• Priscilla
    Geverifieerde klant van Philotes

Prachtige bh die goed aansluit

• Andrea Koppenaal
    Geverifieerde klant van Philotes

Geweldige snelle service en bh zit heerlijk

• BD
    Review voor Philotes

Levering was snel. Echter viel mij de kwaliteit van de bh erg tegen. Het materiaal is inderdaad erg zacht en comfortabel en de bh paste ook wel, maar de bh gaf mij veel te weinig ondersteuning. Wellicht door de dunne bandjes. Helaas moeten terugsturen..

• Debbie W
    Geverifieerde klant van Philotes

Zitten lekker, prettig ook die halve maten. Twijfelde over de maat en kreeg gelijk een nieuwe maat toegestuurd 😊

• Jacqueline Coolegem
    Geverifieerde klant van Philotes

Snelle levering. Mooi en zorgvuldig verpakt!

• Femke
    Review voor Philotes

Wat een fantastische shop! Ik ben al tijden op zoek naar een t-shirt beha in leuke kleuren. Moeilijk te vinden en daarbij zit ik tussen 2 maten. Bij Philotes kan je halve maten bestellen, echt perfect! De service is ook uitstekend. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar!!!!

• Brenda Stokvis
    Geverifieerde klant van Philotes

Fijn dat er zoveel verschillende maten zijn

• Maureen
    Geverifieerde klant van Philotes

Hele fijne beha's; geweldig dat deze in halve maten besteld kunnen worden! Heb er inmiddels twee :-)

• Joyce Klaveren
    Geverifieerde klant van Philotes

Snelle levering. Maar wat vooral fijn is, is dat deze bh's echt geweldig zitten. De maatomschrijving klopt echt. Ik heb er inmiddels 7 in mijn la liggen en ik draag echt niks anders meer. Ze zijn heerlijk zacht terwijl ze toch heel stevig ondersteunen. Als je ze voorzichtig wast in een zakje op een fijnwasprogramma en meteen uithangt blijven ze ook echt mooi. Ik heb er nog geen één met 'rimpels' in het schuim zoals bij zoveel andere bh's wel gebeurt. Ik wil niks anders meer!

• Karin
    Geverifieerde klant van Philotes

Snel geleverd en keurig verpakt.

• Mirjam
    Geverifieerde klant van Philotes

De bh is super zacht en zit heel lekker. Ook zie je de broekjes niet zitten. Ik koop hier zeker vaker!

• L.
    Review voor Philotes

Zoek niet verder, Philotes is fantastisch! 'The Goddess BH' heb ik inmiddels in 3 kleuren, ze blijven mooi en je voelt de BH niet knellen. Pasvorm is perfect. Ook fan ben ik van de strings, net als de BH's super goede kwaliteit en zitten heerlijk. Klantenservice is trouwens ook altijd super goed!

• Miranda Vos
    Review voor Philotes

Snel geleverd, duidelijke instructies, handige en betrouwbare manier om maat te berekenen. Kwaliteit van bh’s lijkt ok, moet lange termijn natuurlijk nog afwachten. Comfort is heel groot.

• Cat
    Review voor Philotes

Tot nu toe vijf fantastische BH’s bij Philotes gekocht. Snelle levering voor een goede prijs. En het alle belangrijkst is dat de BH van een uitstekende kwaliteit is. Zeer goede pasvorm. Voor het eerst met een maat, waarvan ik niet wist dat het mijn maat was. Kortom, ik koop nooit meer ergens anders mijn BH.

• Andra
    Review voor Philotes

Geweldige adequate en snelle service. Mooi verpakt!
    Heel handige aanwijzingen om met verstand je maat te kiezen.
    Het comfort van zowel de BH als de broekjes zijn verslavend. De vormgeving is zeer goed ontworpen! Verrassend mooi, vol stevig en NATUURLIJK!! Ik bestel weer ......

• Joanne
    Review voor Philotes

Met mijn kleine cupmaat was het altijd lastig om een goed zittende bh te vinden. De cups kierden vaak aan de bovenzijde, of ik moest een tienerbeha aanschaffen, wat voor een volwassen vrouw niet echt heel erg opbeurend is.
    Sinds ik Philotes heb ontdekt is bovenstaande verleden tijd, hoera! Het was natuurlijk toch weer een gok, zo’n voor mij nog onbekend merk bestellen, maar het heeft mij ongelooflijk verrast! De cups sluiten perfect aan (en dit verandert na verloop van tijd niet), zijn aangenaam zacht en het draagcomfort is groot.
    Ik was ook nooit fan van beugels in een bh, maar deze voel je niet en ze blijven keurig op hun plek. Wasbeurt na wasbeurt.
    Kortom, voor mij geen andere beha meer!
    Bedankt Philotes!

• Anja
    Review voor Philotes

Ik heb de bh’s nu al in 3 kleuren. Ze zitten goed en de stof is zacht. Ook fijn is dat de cupmaat werkt met halve maten.

• Vanessa
    Review voor Philotes

Zulke heerlijk zachte stof, Philotes ondergoed is echt een feest. Bijna al mijn broekjes bestel ik hier. Ik zit alleen nog te wachten op bh-maat 85B… ;-)