Phone-Factory

Phone-Factory.nl is al ruim 6 jaar een begrip in smartphone hoesjes en accessoires. Voor cases en accessoires van bijna alle iPhone, Samsung en Huawei modellen ben je bij hen zeker aan het goede adres. Daarnaast blijven zij hun assortiment steeds verder verbreden met andere producten zoals Smartwatch bandjes.

Wat kun je van hen verwachten?

✅ Alle bestellingen worden gratis bezorgd, zodat je precies weet waar je aan toe bent en niet voor onverwachtse kosten komt te staan.

✅ Je bestelling wordt altijd door de brievenbus bezorgd, zodat je niet thuis hoeft te blijven om je bestelling in ontvangst te nemen.

✅ Als je voor 20:00 uur 's avonds je bestelling plaatst, leveren zij de bestelling dezelfde werkdag nog af bij hun verzendpartner PostNL. Zij bezorgen deze doorgaans binnen 1 tot 2 werkdagen bij jou thuis, ook in België.

✅ Niet tevreden over je bestelling? Dan kun je deze altijd (kosteloos) retourneren binnen 14 dagen.

8,7
9.136 klantbeoordelingen
Filter 5071 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2880 met beschrijving

• Herman Coenders

Volgende dag thuis. Prima

• Christine Van Deynse

helemaal top!

• Hoe beoordeel je Phone-Factory?

• Willem V
    Geverifieerde klant van Phone-Factory

Keurige en goede service!

• Bianca fokkens
    Review voor Phone-Factory

Ik vondt de kleur roze wel hoesje en ook ik vondt ook gemakkelijk dat je naam kon erop zitten als je bijvoorbeeld als je verliest je mobiel, ik was hele tijd aan kijken op jullie site en ik vondt wel interesse maar het hoesje was goed ingepakt met folie 👍 andere keer ga ik bij jullie weer iets bestellen andere product 😀😊

• Chantal Laagland

Zeer goed

• Elsen
    Geverifieerde klant van Phone-Factory

Super goed geen op of aanmerkingen

• Loes Verberkt
    Geverifieerde klant van Phone-Factory

Silicone telefoonhoesjes verkleuren heel snel.

• Stephanie Vanacker

Geweldige service