De enige ECHTE pilotenbrillen

Lidmaatschap per 27-01-2018 stopgezet

9,1

• Emmy Wijnands
    Review voor Pilotenbrillen.nl

Heb 16 januari 2 brillen besteld,1 verkeerde bril ontvangen.
    Heb paar mails gestuurd,foto's gemaild,maar nog steeds niet mijn goeie bril ontvangen ,en hoor ook niets meer van de firma,bestelling geleverd 16 januari

• Dennis
    Review voor Pilotenbrillen.nl

Ik bestelde de bril omdat er op de site stond dat ik het dan direct de volgende dag binnen zou hebben (en dan ging ik op vakantie). Uiteraard na bestelling niets meer gehoord en er toen zelf maar achteraan gegaan, bleek dat ie nog niet verzonden was omdat ze de betaling pas een dag later binnen hadden. Onzin, want ik had betaald met iDeal. Dat is live. Als oplossing kreeg ik van de mogelijkheid hem dan maar niet op te laten sturen... lekker klantvriendelijk.

• L. Kluiters
    Review voor Pilotenbrillen.nl

Zeer tevreden! Twee brillen besteld. Passen goed en super snelle levering. Zou het zo weer doen.

• Lotte Bombeeck
    Review voor Pilotenbrillen.nl

De eerste bril die ik had besteld was helaas niet goed, hij was scheef en had een beschadiging op het glas. Na een mailtje naar de webwinkel en wederzijds contact kreeg ik 3 dagen later geheel kosteloos en nieuwe bril opgestuurd. Helemaal zonder beschadiging, dus super blij mee..!!

• Roman Cuny
    Review voor Pilotenbrillen.nl

Prima levering, uitstekende service en een goed product.

• Judith te Mebel

Twee brillen besteld.
    Super snelle levering. Volgende dag al in huis. Keurig verpakt.
    Goede prijs~kwaliteit verhouding.
    Zeer tevreden.

• Emile
    Review voor Pilotenbrillen.nl

Ik heb een goede ervaring met deze webshop, prima bril en snelle levering.
    Kortom helemaal goed!

• Kelly
    Review voor Pilotenbrillen.nl

3 pilotenbrillen aangeschaft!! Ik had gemaild omdat ik nog wat vragen had, kreeg meteen reactie terug. De volgende dag kreeg ik de zonnebrillen netjes binnen en ben er hartstikke blij mee ! Dus in 1 woord helemaal toppie!

• Tony
    Review voor Pilotenbrillen.nl

Mijn collectie pilotenbrillen aangevuld met 2 prachtige nieuwe exemplaren. Eentje was beschadigd vermoedelijk tijdens het transport, maar na een eenvoudig mailtje naarklantenservice@pilotenbrillen.nl werd dit prima opgelost. Laat de zon nu maar schijnen! TIP: Voor de levering naar België moet je zeker op vijf dagen rekenen.

• Emiel
    Review voor Pilotenbrillen.nl

Prima service! Snelle verzending en een klein probleempje werd snel en naar volle tevredenheid opgelost!

• erik
    Review voor Pilotenbrillen.nl

Zeer goede service, snelle levertijd. Ga hier zeker nog vaker bestellen !

• Mariska
    Review voor Pilotenbrillen.nl

snelle levering, netjes verpakt, leuke bril die goed zit!

• dijkstra
    Review voor Pilotenbrillen.nl

Goede en snelle levering: de bril werd de volgende dag per gewone post!

• Daan
    Review voor Pilotenbrillen.nl

De zonnebrillen zijn goed en mooi.
    3 stuks besteld en de volgende dag in huis.
    Prima service en netjes verpakt.

• Renske
    Review voor Pilotenbrillen.nl

Vanwege vakantie periode wat later verzonden, maar buiten dat om was de levering goed en de bril zit prima!

• BB
    Review voor Pilotenbrillen.nl

Het is een super mooie bril. Helaas zat er een beschadiging op, maar er werd meteen een nieuwe opgestuurd. Hele goede service dus.

• Jasper
    Review voor Pilotenbrillen.nl

Zeer tevreden, 2 mooie zonnebrillen gekocht voor niet al te veel geld, en waren ook nog is snel binnen.

• Danique
    Review voor Pilotenbrillen.nl

snelle levering, goede na-service, hele fijne en mooie zonnebril !

• Nicole
    Review voor Pilotenbrillen.nl

Ging iets mis, maar geweldig opgelost en meteen goed geregeld. Dus heel erg tevreden.

• René Keppels
    Review voor Pilotenbrillen.nl

Super brilletje! Geen geld en lekker snel in huis