PimPamPom
Webwinkel in baby- en
kindermerkkleding, zowel
nieuwste collecties als outlet.

Lidmaatschap per 08-06-2020 stopgezet

9,9

• Maria Dijkstra

~AANRADER~

Ik ben zeer tevreden over deze webshop! Anja en Frank nemen de moeite om snel te reageren en ze denken met je mee. Dit was nu mijn tweede bestelling, maar er volgen zeker meer :) De kleding wordt netjes aangeleverd in een stevige doos en is omwikkelt met papier of in plastic. Ook zit er altijd wat snoep in voor de kinderen. Snelle levering. Kortom een leuke webshop met veel leuke merken gerund door mensen die passie hebben voor hun zaak.

Hartelijke groeten,
    Maria

• Esmeralda
    Review voor PimPamPom

Wat een top service!!En supersnelle levering.
    En alles netjes ingepakt en verpakt helemaal top.
    Zeer tevreden!

Antwoord van PimPamPom

Beste Esmeralda, Dank voor deze mooie reactie en complimenten. Wij zijn ook pas écht tevreden als onze klanten dat zijn. Nogmaals dank en graag tot ziens.

• Esther Thijssen-Helmes
    Review voor PimPamPom

Wat een top service bij pimpampom, ik ben een zeer tevreden klant en kom elke keer graag terug!!!

Antwoord van PimPamPom

Beste Esther, dank voor deze leuke reactie! Wij zijn ook pas écht tevreden als onze klanten dat zijn. Graag tot ziens.

• Janneke
    Review voor PimPamPom

Niets dan lof! Wat een service!
    Er was een verzendprobleem van post.nl en ik had er op gerekend dat ik mijn volledige bestelling kwijt zou zijn. Pimpampom kwam met een meer dan genereuze oplossing terwijl ze hier niet aansprakelijk voor waren. Bijzonder correct en inlevend mailcontact. Reuze bedankt!

• Lianne
    Review voor PimPamPom

Ik ben echt meer dan tevreden over de super attente en lieve manier waarop je geholpen wordt! In mijn pakje was een shirt met lange mouw beland, terwijl ik korte mouw had besteld. Het shirt met lange mouw was 10 euro duurder, maar als ik wilde mocht ik dit houden, omdat ze zeiden het is onze fout! Dat is toch wel ontzettend goede service! Ik heb er voor gekozen om toch het shirt met korte mouw te laten opsturen, verzend-en retourkosten voor de rekening van PimPamPom. Over de maat wordt meegedacht, lengte opgemeten.
    Dan altijd nog een snoepje voor de kinderen in de doos. Het is gewoon fantastisch! Dank jullie wel!

Antwoord van PimPamPom

Beste Lianne, dank je wel voor alle complimenten! Dat motiveert ons alleen nóg maar meer om op deze weg door te gaan. Veel plezier met de kleding

• Ellis Janssen
    Review voor PimPamPom

Top bedrijf! Werkelijk niets teveel gevraagd, altijd klantvriendelijk zowel via mail/chat als in hun showroom thuis, goede prijs/kwaliteit verhouding, kortom altijd een feestje!

• Ellen
    Review voor PimPamPom

TOP in kwadraat! Ik had een LoFffjurk besteld met 30%korting. Helaas was er door de fabrikant een maat 128 in de verpakking van maat 116 gekomen. Omdat de jurk op korte termijn voor een bruiloft nodig was en de 116 niet meer leverbaar was, hebben PimPamPom en LoFff de volledige vermaakkosten betaald!!! Niks dan lof voor LoFff en PimPamPom! Geweldige service en snel, gezellig mailcontact. Hier is de klant echt koning (en de kids de prinsen en prinsesjes)

• Marion
    Review voor PimPamPom

Onlangs een bestelling geplaatst maar omdat er een shirt in de betreffende maat niet voorradig was en men hier pas achter kwam net voor de verzending kreeg ik een mail met een aantal alternatieven wat mijn wens was.Een dag later kwam mijn bestelling binnen en als goedmakertje hadden ze er een extra shirt kado gedaan.
    Wat een super service, hier bestel ik zeker nog een keer!

• Sandy
    Review voor PimPamPom

goede site en acties en vooral de service is top! snel, betrouwbaar en persoonlijk.

• Hanneke
    Review voor PimPamPom

Super service! Net mijn bestelling gekregen. Ziet er weer super uit met wat lekkers voor de kids en als verrassing dubbele waarde van mijn punten! Top zeg! Tot de volgende keer!

• patricia
    Review voor PimPamPom

Maak je niet veel meer mee zo'nl euke service, wat ik besteld had was te klein maar nieuwe collectie kwam weer binnen . Werd per mail op de hoogte gesteld en geruild voor alvast het voorjaar!!! Top en snelle levering...... Groetjes patricia

• de laat
    Review voor PimPamPom

zeer tevreden klantjes hier, dochter blij met haar kleding die snel geleverd werd. en via de chat met hun over de maat geinformeerd er werd meteen geantwoord, kortom zeer tevreden!

• Colinda
    Review voor PimPamPom

Wat een topservice!! Nemen de moeite om per mail of chat de vragen vriendelijk te beantwoorden. Erg jammer dat ze niet in de buurt zitten, anders was ik zeker een kijkje gaan nemen in de showroom!

• Sandra Maas
    Review voor PimPamPom

Zondagavond besteld en dinsdag de kleertjes al binnen. Heel blij mee! In het verleden ook een keer iets moeten ruilen. Was ook geen enkel probleem. Dus heel tevreden!

• Geerits
    Review voor PimPamPom

Super vriendelijke mensen, snelle reactie op mail, goed te vertrouwen, mooie kleren ..zeker een aanrader!

• Els ten Ham
    Review voor PimPamPom

Super snelle levering van prachtige kleertjes!! Erg klantvriendelijk en fijne aanbiedingen, gewoon top!

• Karin
    Review voor PimPamPom

Onze complimenten voor de vriendelijkheid, snelheid en service! Dit kom je zo niet vaak tegen... Ik ben dus zeker van plan om hier terug te komen. Ook erg leuk verpakt met die snoepjes. Hier dus een hele tevreden klant!

• karsie
    Review voor PimPamPom

Snelle levering en mooie kleding. Erg tevreden!

• Cath
    Review voor PimPamPom

Een verrassing, deze webwinkel! 10 leuke artikelen gekocht voor 80,-, daar wordt een mens blij van... Supersnelle levering en goed en leuk verpakt. Een aanrader!

• Maddy
    Review voor PimPamPom

Frank & Anja, leuk om te zien dat jullie bedrijf in de afgelopen jaren zo mooi gegroeid is ! Complimenten voor jullie klantenservice. Ga zo door...
    Groetjes van een blije klant :-)