PimpsandPearls

PimpsandPearls

Het merk PimpsandPearls is uit liefde voor de natuur geboren. In 2010 heb ik mijn creatieve ideeën omgezet en de eerste sieraden collectie onder de naam PimpsandPearls was geboren.
PimpsandPearls is inmiddels uitgegroeid tot een volwaardig accessoire merk. Naast de uitgebreide sieraden collecties ontwerp ik ook sjaals en tassen. Mijn persoonlijke touch zie je in alle collecties terug: mijn passie voor mooie, natuurlijke materialen.
Bij PimpsandPearls vinden wij eerlijk en met zorg gemaakte accessoires en duurzaamheid belangrijk. In alle collecties, die voor het grootste deel gemaakt worden in ons eigen atelier, komen kwaliteit en oog voor het milieu terug. Dat is precies waar PimpsandPearls voor staat; authentiek, duurzaam en Dutch Design.

Naast PimpsandPearls heb ik in november 2020 een nieuw merk gelanceerd; Presents and Pearls. Dit merk zal zich focussen op lifestyle en Delicate Gift Jewelry.
Met dit merk richten we ons naast de sieraden- en modebranche ook op hair- wellness en beauty.
Filter 67 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 66 met beschrijving

• Ilona
    Geverifieerde klant van PimpsandPearls

Mooie producten die ik vaak draag. Service is ook prima in orde: goed en heel persoonlijk ingepakt in mooi bewaardoosje of zakje. Snelle levering. Dik in orde!

Antwoord van PimpsandPearls

Bedankt voor jouw mooie review Ilona

• Maaike
    Geverifieerde klant van PimpsandPearls

Ik koop al jaren bij pimps and pearls. Altijd prachtig en zo zorgvuldig ingepakt. Zulke mooie edelstenen, verwerkt in armbanden, kettingen. Mooie sjaals...tja een hele mooie winkel én hele vriendelijke mensen die het je graag naar het zin maken.

Bedankt! We doen het graag ☺

• Hoe beoordeel je PimpsandPearls?

• Margo
    Geverifieerde klant van PimpsandPearls

Als is erg mooi en word netjes afgeleverd.

Bedankt Margo!

• Ariane
    Geverifieerde klant van PimpsandPearls

Snelle levering, het ketting zag er nog beter uit dan op de foto

Antwoord van PimpsandPearls

Dat is fijn om te lezen. Veel plezier met de rozenkwarts ketting Ariane!

• Hilda
    Review voor PimpsandPearls

Hele leuke armbanden. Ben er helemaal weg van. En heel snel en mooi verzonden. Echt een aanwinst.

Antwoord van PimpsandPearls

Bedankt Hilda. Veel plezier met jouw nieuwste aanwinst!

• Anna
    Review voor PimpsandPearls

Prachtige bandana die de prijs helemaal waard is! En een snelle, fijne verzending. Ontzettend blij mee. Bedankt! Het voelde als een cadeau:)

Antwoord van PimpsandPearls

Anna, Bedankt voor jouw mooie woorden. Veel draagplezier!

• Taryn Coenraads
    Review voor PimpsandPearls

Prachtige sieraden, supermooi verpakt en geweldige vriendelijke service

Antwoord van PimpsandPearls

Jij ook bedankt voor het leuke contact Taryn!

• Miranda
    Geverifieerde klant van PimpsandPearls

Supermooie artikelen, voor leuke prijs! Nononsense bedrijf, bestelling plaatsen en nette, snelle afhandeling. Wordt netjes op de hoogte gehouden van verloop van levering. Bezorgd in leuke verpakking, plus attentie, aanbeveling waard!

Bedankt voor jouw complimentjes Miranda☺

• Margot
    Geverifieerde klant van PimpsandPearls

Snelle service en geen verzendkosten! Pakket was mooi ingepakt met een persoonlijke aantekening. Echt een cadeautje. Bovendien is de kwaliteit van de producten super. Een aanrader.

• Els van Zanten
    Review voor PimpsandPearls

2 prachtige kettingen besteld en snel gekregen, ben er zo blij mee!

Antwoord van PimpsandPearls

Bedankt en heel veel draagplezier Els.