PimpsandPearls

PimpsandPearls

Het merk PimpsandPearls is uit liefde voor de natuur geboren. In 2010 heb ik mijn creatieve ideeën omgezet en de eerste sieraden collectie onder de naam PimpsandPearls was geboren.
PimpsandPearls is inmiddels uitgegroeid tot een volwaardig accessoire merk. Naast de uitgebreide sieraden collecties ontwerp ik ook sjaals en tassen. Mijn persoonlijke touch zie je in alle collecties terug: mijn passie voor mooie, natuurlijke materialen.
Bij PimpsandPearls vinden wij eerlijk en met zorg gemaakte accessoires en duurzaamheid belangrijk. In alle collecties, die voor het grootste deel gemaakt worden in ons eigen atelier, komen kwaliteit en oog voor het milieu terug. Dat is precies waar PimpsandPearls voor staat; authentiek, duurzaam en Dutch Design.

Naast PimpsandPearls heb ik in november 2020 een nieuw merk gelanceerd; Presents and Pearls. Dit merk zal zich focussen op lifestyle en Delicate Gift Jewelry.
Met dit merk richten we ons naast de sieraden- en modebranche ook op hair- wellness en beauty.
Filter 219 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 218 met beschrijving

• Marian
    Review voor PimpsandPearls

Prachtige items...stuk voor stuk!
    Al jaren mijn favoriet !
    Wordt met liefde gemaakt,verstuurd en vervolgens draag ik het met liefde🥰

Antwoord van PimpsandPearls

Wat lief♥ Bedankt voor jouw mooie woorden Marian.

• Karin
    Review voor PimpsandPearls

Supermooie sieraden, heel mooi verpakt, snel geleverd, snelle reactie klantenservice. Ik ga zeker vaker bestellen!

Bedankt voor deze leuke review Karin ♥

• Hoe beoordeel je PimpsandPearls?

• Linda
    Review voor PimpsandPearls

Ik moet mij bedwingen om niet elke week een bestelling te plaatsen 😅 Elk pakje is een feestje. Heel vlug geleverd en wat lief dat er vaak ook een extra bedeltje bij de bestelling zit. Fijn dat ze met aanpassingen in kleur of lengte meedenken en vlot reageren als er vragen zijn. Kortom, ik ben fan.

Dankjewel voor jouw mooie review Linda! ♥☺

• Ingrid
    Review voor PimpsandPearls

Fantastisch mooie sieraden, prachtig verpakt met lieve aandacht en goede service!

Antwoord van PimpsandPearls

Bedankt voor jouw lieve complimentjes Ingrid☺

• Fransiska
    Review voor PimpsandPearls

Prachtige sieraden, ik draag ze iedere keer weer met veel plezier.
    Wordt snel geleverd en altijd feestelijk verpakt! Erg blij mee❣️

Antwoord van PimpsandPearls

Bedankt voor jouw mooie review Fransiska♥

• Barbara
    Review voor PimpsandPearls

Heb gistermiddag een bestelling gedaan en de volgende morgen al in huis. Ziet er erg mooi uit blij mee. Bedankt.

Antwoord van PimpsandPearls

Graag gedaan, veel plezier met jouw aankoop Barbara

• Annemarie van de Bunt
    Review voor PimpsandPearls

Ik kocht de sieraden van Pimps and Pearls altijd in de winkel. Soms bij een vast adres en soms wanneer ik er tegenaan liep op vakantie. Ik bestelde nu voor de eerste keer via de webwinkel een stel sieraden en ik stelde meteen de vraag of er een tip was hoe ik een bepaalde lederen ketting wat soepeler kon krijgen. Een ketting die ik echt al een aantal jaar geleden gekocht heb maar 'nieuw' in de kast blijft liggen omdat hij niet lekker hangt. Na het weekend werd ik gebeld door Monique en zij bood mij als service een hele nieuwe ketting aan. Plus een hulpkettinkje om de ketting ik al had als armband te kunnen gebruiken. Zelden zulke goede service gehad. En natuurlijk heel blij met de aanvulling op mijn Pimps and Pearls collectie.

Antwoord van PimpsandPearls

Bedankt voor jouw prachtige review Annemarie! We helpen iedereen altijd graag☺ Dus graag gedaan en heel veel draagplezier.

• Marga
    Review voor PimpsandPearls

Super fijne en snelle service , heel fijn geholpen aan de telefoon en uitleg gekregen . Hier gaat zeker nog veel besteld worden . 😊

Antwoord van PimpsandPearls

Heel erg graag gedaan Marga en graag tot een volgende keer☺

• Patricia
    Review voor PimpsandPearls

Super service, snelle reactie en verzending en bovenal hele mooie producten !

Antwoord van PimpsandPearls

Bedankt voor jouw lieve woorden Patricia☺

• Eveline
    Review voor PimpsandPearls

Vanmorgen kwam er een doosje met mn bestelling van Pimps and pearls in de brievenbus. Met liefde verpakt en ik werd er zó blij van! Een leuke leren armband en mooie edelstenen hanger. Inmiddels heb ik al 4 doosjes met diverse mooie sieraden van Pimps and pearls (meest gekocht bij de kapsalon), en draag deze met veel plezier! Je kan de sieraden goed combineren. Ik tip menig ander op deze site. Dankjewel Monique.
    hart-groet Eveline

Antwoord van PimpsandPearls

Heel erg bedankt voor jouw mooie complimenten Eveline☺

• Ilse
    Review voor PimpsandPearls

Ik heb al een paar keer bij Pimpsandpearls besteld, altijd met veel plezier en naar grote tevredenheid...een super goede en vriendelijke service! Ik was dit keer op zoek naar een broche en vond een mooie veerbroche bij hen. Vorige week heb ik mijn bestelling gekregen en tot mijn verrassing zat er een mooie speld met klein maansteentje bij, was ik erg blij mee😍. De veer is van een goede & stevige kwaliteit, die fijn draagt op mijn vest en goed blijft zitten. (Ik heb een goudkleurig zwaluwbrochje wat alleen op dunne kleren blijft zitten), dus ik ben helemaal enthousiast!😊 Zelf draag ik graag een broche, maar zeker ook te gebruiken als dasspeld.

Ook ben ik nog steeds blij met de parelketting en hangertje van rozenkwarts (deze was voor mijn moeder, staat haar heel mooi) die ik voor Kerst had besteld. Mooie kwaliteit & afwerking! En bij het cadeautje voor mijn moeder zat nog een leuke verrassing. Alles was ook weer met veel liefde & zorg verpakt... mijn dank aan Monique en het team!!
    Lieve groetjes Ilse⚘

Wow, wat een mooie review Ilse. Daar zijn we héél erg blij mee. Bedankt!!♥

• Erica
    Review voor PimpsandPearls

Geweldige service, wordt heel snel en super vriendelijk op je mailtjes gereageerd. En wat een ontzettende leuke sieraden, sjaals en tassen.

Antwoord van PimpsandPearls

"t Is gelukt☺ Bedankt voor jouw leuke review Erica!

• Authentiek artistiek
    Review voor PimpsandPearls

Prachtige producten: sprankelende sprekende stenen, fijne stoffen, smooth afgewerkt, mooie kwalitatieve materialen.
    Je merkt aan alles dat dit met aandacht en liefde is gemaakt.
    De ontvangst en contacten zijn warm, belangstellend en meedenkend.
    De service is top: attent en met veel zorg ingepakt, cadeaus zijn prachtig en het is altijd heel snel verzonden.
    Maatwerk is ook mogelijk en dat is zo bijzonder...: echt een absolute aanrader!

Antwoord van PimpsandPearls

Bedankt voor jouw supermooie complimenten Natalie♥

• Bianca
    Review voor PimpsandPearls

Geweldige service bij pech met een prachtige hanger!

Antwoord van PimpsandPearls

Problemen zijn er om opgelost te worden☺ Heel veel plezier met de mooie hanger Bianca!

• Catharina
    Review voor PimpsandPearls

Prachtig!!En zo snel geleverd met een kleine attentie erbij!!!

Antwoord van PimpsandPearls

Inderdaad schitterend die Bergkristal☺ Bedankt voor jouw complimentje Catharina.

• Evert
    Review voor PimpsandPearls

De ketting die ik voor mijn vrouw had gekocht, was toch niet helemaal haar ding. Hierover contact gezocht en snel en vriendelijk reactie gekregen om de opties voor te leggen. Het was uiteindelijk geen enkel probleem om de ketting om te ruilen voor een exemplaar dat mijn vrouw wel heel mooi vond. Na retourneren van de eerste ketting, was de nieuwe ketting binnen 1 werkdag binnen, en ook weer opnieuw helemaal feestelijk ingepakt mèt extraatje en handgeschreven kaartje. Erg fijn dat er zo snel, adequaat en persoonlijk gereageerd wordt. Daarbij zijn de sieraden zeer mooi ontworpen en degelijk afgewerkt. Wij zijn fan!

Heel graag gedaan Evert en Lizzy. Jullie bedankt voor de mooie review!♥

• Christine de Ridder
    Review voor PimpsandPearls

Super vriendelijke, snelle en persoonlijke contact, een prachtig custummade product als resultaat , vakkundig verwerkt en echt een prachtig zierrad met aandacht voor detail!
    Ik bezit inmiddels meerdere zierraden uit de gehele collectie en elk stuk is prachtig!

Antwoord van PimpsandPearls

Heel hartelijk dank voor jouw review. Veel plezier met het speciaal voor jou vervaardigde sieraad Christine.

• Carla
    Review voor PimpsandPearls

Heel blij met mijn sjaal!
    Vlot verzonden en mooi verpakt, echt een cadeautje!

Antwoord van PimpsandPearls

Wat een leuke review Carla, bedankt!

• Ina
    Review voor PimpsandPearls

Ik ben toch wel een beetje verslaafd 😊😊aan jullie mooie sieraden lijn. In één woord prachtig. Het is bij zoveel stylen te combineren. Ga vooral zo door

Antwoord van PimpsandPearls

Bedankt voor jouw superleuke complimenten Ina♥

• Inge
    Review voor PimpsandPearls

Altijd weer een goede service en ontzettend leuk verpakt!
    Blij met mijn parelsnoer

Wat leuk om jouw mooie reactie te lezen Inge. Bedankt!♥