Pinata.nl

Geverifieerde klant van Pinata.nl

Niks mis mee

• Tatjana Patelski
    Review voor Pinata.nl

Snelle bezorging en product is van goede kwaliteit. Helaas, door onzorgvuldigheid van PostNL, kwam de piñata beschadigd aan. Na melding hiervan is dit netjes opgelost.

• Tonito Schotborgh
    Review voor Pinata.nl

Pinata besteld met toebehoren en deze werden binnen 2dagen afgeleverd bij Bruna in Driebergen door Postnl .Ik had niet voor 1630h besteld.

• Ka
    Review voor Pinata.nl

Mooie pinata! Zoon van 6 helemaal blij!

• Charlrs Thieme

Snelle levering.

• Natalia Tanja-de Wit
    Review voor Pinata.nl

Prachtige pinata, op tijd geleverden goed stevig!

• Leonie
    Review voor Pinata.nl

Snelle levering zoals vermeld op de website. Precies wat we besteld hadden. Enige wat nog beter zou zin is kunnen aangeven in welke kleur je de kleine cadeautjes wilt hebben. Al met al goede ervaring en zou zo weer een piñata bestellen.

• Maikel Paulina
    Review voor Pinata.nl

Ben tevreden een snelle levering en product voorzichtig verpakt ontvangen

• M.J. de Graaff
    Review voor Pinata.nl

Tevreden! De bestelling was vlot in huis en helemaal in orde.

• L. Bartels
    Review voor Pinata.nl

Snelle levering, mooi produkct!

• Guno Macnack

Snel en correct afgeleverd

• Girly
    Review voor Pinata.nl

Het was een succes mijn dochter haar feestje...kinderen vonden pinata heel leuk!

• Olga Bolhuis
    Review voor Pinata.nl

Product was not as advertised on the website

Antwoord van Pinata.nl

Dat was het wel, maar een handgemaakte pinata kan nou eenmaal enkele centimeters verschillen! We hebben uitgebreid email contact gehad, u gaf aan dat de pinata slechts 60cm was, maar dit is absoluut onmogelijk aangezien de punten alleen al 20cm zijn, en aan beide kanten op een bol van 30 cm zitten! U gaf aan de pinata duur te vinden, en vergeleek deze "handgemaakte" pinata met een pinata van €18,-. Dit zijn natuurlijk nooit handgemaakte pinata's, want in een handgemaakte pinata zit uren werk! Ik hoop dat u toch een fijn feestje hebt gehad!

• Eveline van Baar
    Review voor Pinata.nl

Goed aanbod, leuke variatie, goede prijzen en snelle levering, kortom, top!

• Ilonka Houssart
    Review voor Pinata.nl

een erg mooie pinata ontvangen en ook nog snel. Enige minpunt....bijna niet kapot te krijgen!

• arjan straver
    Review voor Pinata.nl

Zeer tevreden over het bestellen en de levering

• Bianca Lensvelt
    Review voor Pinata.nl

Goede communicatie. Geweldige service. Een van de bestelde items bleek niet voorradig.
    Geld retour en gratis vervangend artikellen ontvangen. Deze verkoper is een aanrader!

• Cecilia Cattaneo
    Review voor Pinata.nl

Levering, product , alles helemaal perfect

• Julie Chong
    Review voor Pinata.nl

De bestelde pinata is snel binnen gekomen en ziet er perfect uit. Mijn dochtertje zal heel blij mee zijn

• Dirk Rozeboom
    Review voor Pinata.nl

prima communicatie, product in goede staat en volgens afspraak op juiste adres geleverd