Mooie, gezonde plant ontvangen en netjes verpakt. Ik ben er erg blij mee. Wel jammer dat er volgens de productomschrijving een watermeter bij zou zitten, maar deze ontbrak bij levering. Dat was juist een van de redenen waarom ik voor dit product had gekozen. Verder tevreden over de plant zelf.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- R
- Lia van Dalen
Super goede klantenservice, erg vriendelijk en gaan echt ver in de klant betrokkenheid. Mijn palm werd keurig afgeleverd, en zij hebben aan de vervoerder gevraagd of hij het in ons appartement wilde brengen en dat gebeurde ook. Dus heel blij
Hoe zou je Plantaardigste beoordelen?
- Marina Dohmen-Springer
Goede levering, planten netjes ingepakt in dozen .
- AM (Ed) van den Berg
Na lang wachten is door mij betaade plant niet ontvangen. Ik had deze plant al eerder besteld en die had ik binnen 2 dagen binnen. De 2 de plant zal ik waarschijnlijk niet ontvagen.
- Burak Yorulmaz
The delivered item is not in good condition. Never buy anything from them again.
- Marie Jose Dekker Vader
Prachtige plant ontvangen!