PlantenShop24

PlantenShop24

Bij PlantenShop24 verkopen we de mooiste planten, vers van de kweker en tegen de scherpste prijzen. Daarnaast voorzien we je ook van uitgebreide verzorgingstips en informatie over de planten. Verder bieden we de beste service om alle mogelijke problemen op te lossen.
9,2
Filter 94 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 58 met beschrijving

• MK
    Geverifieerde klant van PlantenShop24

Uitstekende service en zeer aardige en behulpzame mensen

Hartstikke bedankt voor je mooie review!

• Jan de Vries: inmiddels is het verschil in prijs overgemaakt en is bij de plant de toevoeging geplaa
    Geverifieerde klant van PlantenShop24

Wij bestelden en betaalden een plant van de website en kregen na dagen het bericht dat die niet voorradig was. Tenslotte kozen wij met enige tegenzin een andere plant die aanmerkelijk goedkoper was. Wij zouden het verschil terug krijgen. Het enige wat wij terug kregen was de factuur van de eerst bestelde plant die overigens nog steeds wordt aangeboden.
    Geen goede zaak.

Antwoord van PlantenShop24

Bedankt voor je review Jan, we kunnen ons hier alleen niet helemaal in vinden. Het klopt dat de bestellende plant destijds niet leverbaar was. We zijn hierdoor samen met jou tot de conclusie gekomen dat we een andere plant zouden leveren en het betalingsverschil zouden terugstorten. Dit hebben we dezelfde week nog geregeld, waaronder de uitverkochte plant in de webshop op uitverkocht gezet. Als je je in het vervolg ergens toch niet helemaal goed bij voelt horen we het graag zodat we hier wat aan kunnen doen.

• Hoe beoordeel je PlantenShop24?

• Rogier
    Geverifieerde klant van PlantenShop24

Mooie plant, geleverd in stevige verpakking. Ook goed op de hoogte gehouden van de verwachte levering

Antwoord van PlantenShop24

Bedankt voor je mooie review Rogier! Fijn om te horen dat alles helemaal naar wens is, geniet van de plant

• GP
    Geverifieerde klant van PlantenShop24

Goed verpakt geleverd met een kleine vertraging.

Antwoord van PlantenShop24

Bedankt voor je mooie review! Het komt inderdaad helaas soms voor dat een plant net te laat bezorgd wordt. We streven ernaar om alle planten zo vers mogelijk te kunnen leveren. Fijn om te horen dat verder alles helemaal naar wens is.

• jannepol

geweldige service

Antwoord van PlantenShop24

Hartstikke bedankt voor je mooie review Jannepol en fijn om te horen dat je blij bent!

• Roel Peters
    Geverifieerde klant van PlantenShop24

Mooie planten. Waren goed verpakt en snel geleverd

Antwoord van PlantenShop24

Hartstikke bedankt voor je review Roel! Goed om te horen dat alles naar wens is.

• Brenda van der Ven
    Geverifieerde klant van PlantenShop24

Hele goede service! De bezorgservice had de plant in vaas op de kop geleverd en er was niks van over. Ik heb zonder gedoe gelijk een nieuwe gekregen. Super fijn!

Antwoord van PlantenShop24

Hartstikke bedankt voor je review Brenda! Het was inderdaad balen dat de bezorgservice de plant niet goed had afgeleverd. We zijn blij dat we je een gepaste oplossing hebben kunnen bieden.

• Sandra Paepen
    Geverifieerde klant van PlantenShop24

Mooie planten ,goed beschermt en snel gekeverd

Antwoord van PlantenShop24

Bedankt voor je mooie review Sandra!

• Anneke Ligtvoet
    Geverifieerde klant van PlantenShop24

Ik ben blij met de planten zien er bovenverwachting uit . Ze worden goed verpakt en netjes bezorgd....dus als je je plantje uitpakt is het meteen een feestje .

Antwoord van PlantenShop24

Hartstikke bedankt voor je mooie review Anneke!

• P. ten Veld3
    Geverifieerde klant van PlantenShop24

De bestelling is erg vlot geleverd en zeer zorgvuldig ingepakt.

Bedankt voor je review!

• Ronald.
    Geverifieerde klant van PlantenShop24

Planten worden in speciale stevige dozen bezorgd. Wel veel karton afval, maar de planten blijven onbeschadigd.

Antwoord van PlantenShop24

Bedankt voor je review en de feedback Ronald!

• Nilgun
    Geverifieerde klant van PlantenShop24

Je suis globalement ravie de ma commande. Je l'ai reçue très bien emballée. Malheureusement, une des plantes était très fragile et a été abîmée par le transport. Aussi, il y a eu une erreur concernant l'une des plantes et on m'a envoyé la mauvaise plante. Toutefois, j'ai pu avoir un contact et on m'a remboursé ces deux plantes.
    Il s'agit d'un site fiable que je recommande volontiers.

Antwoord van PlantenShop24

Merci beaucoup pour votre belle critique et vos bons commentaires Nilgun. Nous espérons vous revoir dans notre boutique en ligne !

• lou chandler
    Geverifieerde klant van PlantenShop24

geweldige service uitstekende kwaliteit,stevige verpaking
    goed afgeleverd vriendelijk en snel verdiend een goede
    score

Antwoord van PlantenShop24

Hartstikke bedankt voor de mooie review Lou!

• Amena Magielsen- van As
    Geverifieerde klant van PlantenShop24

Snelle levering van deze prachtige plant.

• Brigitte Nieuwenhuyzen
    Geverifieerde klant van PlantenShop24

Heel netjes verpakt..vind t alleen jammer dat de stam niet mooi gedraaid was..voor de rest mooie plant

Antwoord van PlantenShop24

Bedankt voor je review Brigitte. Onze excuses dat de draai van de stam niet helemaal naar wens was. We proberen onze planten altijd zo goed mogelijk te controleren op gelijkenis met de productafbeelding. Helaas wijkt deze soms iets af omdat elke plant anders is. Mocht er in het vervolg iets niet helemaal naar wens zijn, laat het ons dan weten, zodat we samen een gepaste oplossing kunnen vinden. Veel plezier van de plant!

• M.C. Hehamahuwa-Derks

Supergoede service. Prachtige plant

• Dylian
    Geverifieerde klant van PlantenShop24

Goed verpakt en mooie plant zoals beschreven maar verzending duurde een stuk langer dan op de website staat. Er stond 2-3 werkdagen maar ik bestelde op maandag en ontving zaterdag pas mijn bestelling.

Antwoord van PlantenShop24

Bedankt voor je review Dylian! We begrijpen dat je ervan baalde dat de levertijd iets langer was dan we hadden aangegeven. Op het moment van je bestelling hadden we het drukker dan normaal en hebben we dat niet tijdig aan je kunnen melden, onze excuses hiervoor. Hopelijk heb je veel plezier van de mooie plant en zien we je nog eens terug in onze webshop

• Stefanie Gonzales

Prachtige levering

Antwoord van PlantenShop24

Bedankt voor je review Stefanie!

• M.A. Van de Kamp

Goede verpakking !!!

Antwoord van PlantenShop24

Hartstikke bedankt voor je review!

• Laporte Joseph
    Geverifieerde klant van PlantenShop24

J'ai bien reçu la commande, et nous en sommes contents

Antwoord van PlantenShop24

Merci beaucoup pour votre avis Joseph!