PlantenShop24

PlantenShop24

Bij PlantenShop24 vind je de beste kamerplanten voor jouw huis. Shop ze nu in onze online winkel!
8,7
Filter 12 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 9 met beschrijving

• Inge Devillé
    Geverifieerde klant van PlantenShop24

Mijn plant was netjes verpakt. Een prachtige Alocasia Frydek waar ik nog lang van zal genieten.

Antwoord van PlantenShop24

Goed om te horen dat alles helemaal naar wens was, hartstikke bedankt voor de mooie review!

• Bart Vd Hoven
    Geverifieerde klant van PlantenShop24

De plant was heel goed ingepakt. Kwam binnen 48uur binnen.

Antwoord van PlantenShop24

• Hoe beoordeel je PlantenShop24?

• Lijny Meesters
    Geverifieerde klant van PlantenShop24

Mooie plant, goede service en snelle levering

• M.vd Heuvel Beatrixlaan 15
    Geverifieerde klant van PlantenShop24

Hoewel alles goed verpakt was, waren er veel qumquats van de boompjes gevallen, ook waren er verschillende takjes met qumquats afgebroken. Dus wat

Ondanks de goede verpakking heel veel qumquats afgevallen en verschillende takjes met qumquats afgevallen. Ook verschilde dd grootte van de kroon nog al met de adgebeelde foto.
    Wat mij betreft dus niet voor herhaling vatbaar.

Antwoord van PlantenShop24

Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat je niet 100% tevreden bent. Wij doen altijd ons uiterste best om ervoor te zorgen dat onze planten zo goed mogelijk bezorgd worden. Helaas gaat dit door de kwetsbare aard van de planten soms niet helemaal goed. Mocht er de volgende keer iets niet helemaal naar wens zijn horen wij dat graag om dit in het vervolg te kunnen verbeteren.

• Cg Kooreman
    Geverifieerde klant van PlantenShop24

Snelle levering, mooi product. Verzending goed beschermd door omdoos

• Jimmie
    Review voor PlantenShop24

Gebruiksvriendelijke website kon snel door naar het betalingsproces met veel verschillende betaal opties zoals achteraf betalen met Klarna.

Antwoord van PlantenShop24

Hartstikke bedankt voor de mooie review!

• Hettie van den Bold

P

Antwoord van PlantenShop24

Bedankt voor je review! Ik begrijp dat je niet helemaal 100% tevreden was. Mocht er de volgende keer iets niet helemaal naar wens zijn horen wij dat graag om dit in het vervolg te kunnen verbeteren.

• Frank
    Review voor PlantenShop24

Plant besteld voor kantoor. Werd goed op de hoogte gehouden over tijdstip van levering. Was erg benieuwd hoe de levering van een plant zou plaatsvinden. Plant werd in een stevige doos op het afgesproken moment geleverd. Blij mee!

Antwoord van PlantenShop24

Goed om te horen dat je helemaal tevreden bent met de plant, hartstikke bedankt voor de mooie review!

• Cecile
    Review voor PlantenShop24

Bestelling kwam op tijd binnen! Goede service en zeer mooie plant en goed verpakt

Antwoord van PlantenShop24

Goed om te horen dat alles naar wens was, hartstikke bedankt voor de mooie review!