Platdakherstel.nl

Platdakherstel.nl

Unieke siliconen dakcoating voor verschillende doeleinden. Zoals de renovatie van bestaande bitumen dakbedekking op platte daken of het herstellen van een lek in een dakgoot.

• Maxim Steijn
    Geverifieerde klant van Platdakherstel.nl

Vlotte en complete levering van het blik dakcoating met goede gebruiksaanwijzing en verwerkingsmateriaal zoals kwast, laagdiktemeter en 2 roerhoutjes.

• Ad Klene

erg goed

• Hoe beoordeel je Platdakherstel.nl?

• Jan Luisman

• Paul
    Review voor Platdakherstel.nl

Prima persoonlijk advies bij aflevering. Goed contact gedurende looptijd van de klus. Website geeft duidelijke instructies en na doorlezen van de "veelgestelde vragen" had ik eigenlijk geen vragen meer. Verwerken is gemakkelijk; doe het wel bij droog weer!

• Jan
    Review voor Platdakherstel.nl

Heer Eldert heeft mij fantastisch geholpen om de wrijvingscoëfficiënt te laten bepalen omdat ik graag na aanbrengen van zijn product zonder problemen zonnepanelen wil plaatsen op het dak.

• Bas
    Review voor Platdakherstel.nl

Had een reparatieset besteld. Helaas was per ongeluk alleen de siliconen geleverd in eerste instantie. Na telefonisch contact is er direct geschakeld en is de fout nog dezelfde dag recht gezet! Zeer nette en proctieve houding.

• Harm van Megen

Alles prima in orde.

• Wil van Helvoort
    Review voor Platdakherstel.nl

Mijn ervaring met Platdakherstel is over het algemeen goed. Het is altijd goedkoper om het zelf te doen. Deze kleine klus uitgevoerd met Siliconen Dakcoating 15kg en 6kg in het grijs. Schoonmaken (en grint verwijderen) kost meer tijd dan aanbrengen, dat ging soepel. Nu is het afwachten hoe het dak zich evalueert.

• Pascal
    Review voor Platdakherstel.nl

Platdakherstel levert een goed product, het dak van mijn vrachtwagen had een kleine lekkage en met de siliconen coating weer waterdicht kunnen krijgen. Waren wat problemen met de zending maar deze zijn netjes opgelost !

Antwoord van Platdakherstel.nl

Bedankt voor het delen van jouw mening Pascal, dat stellen wij op prijs!