Platenspeler-shop.nl

Lidmaatschap per 11-10-2016 ingetrokken

8,0

• Raf
    Review voor Platenspeler-shop.nl

Eind december 2015 een retroradio besteld.In augustus gemerkt dat deze defect is.Het toestel teruggestuurd en nadien niets meer van gehoord:geen antwoord op mails,telefoons worden niet opgenomen,chatfunctie is een fabeltje...
    Klacht ingediend bij webwinkelkeur.Hopelijk zien we nog iets terug van de radio of het geld!

• J. Frantsen
    Review voor Platenspeler-shop.nl

Geleverde produkt is oke. maar de levering duurde veel langer dan aangegeven.
    hierover gebeld , men zij de opdracht is in behandeling, over de levertijd , dat wordt eind van de volgende week ipv 3-4 dagen

• Hogeling
    Review voor Platenspeler-shop.nl

Totaal ONTEVREDEN! NIET BESTELLEN HIER zijn volgens mij oplichter!!!
    Ik heb in juni besteld.
    Niets ontvangen en geen geld retour gekregen.
    Op E-mail en voicemail wordt niet gereageerd.
    (Je krijgt nooit een aan de lijn. Altijd voicemail)
    Ook op officiële brief geen reactie gehad.
    Het webwinkelkeurmerk afnemen en. NOOIT MEER IETS BESTELLEN HIER!!!

• Peter
    Review voor Platenspeler-shop.nl

Platenspeler cadeau gekregen van familie maar deze viel niet in de smaak, na contact over retour procedure en het terugsturen geen enkele vorm van contact meer te verkrijgen. Telefoon is niet meer aangesloten en op emails word niet meer gereageerd. Nu twee maanden verder nog steeds niets gehoord, naar mijn geld kan ik waarschijnlijk wel fluiten, een stel oplichters hier! Bestel hier niet!

• Mchel Dukker
    Review voor Platenspeler-shop.nl

Op 21 augustus 2016 bestelde ik een artikel bij platenspeler-shop.nl met een levertijd van 3-4 dagen. Na ruim 2 weken had ik nog steeds niets ontvangen.
    Mijn mailtjes werden door platenspeler-shop.nl niet beantwoord, de helpdesk is telefonisch niet bereikbaar (het telefoonnummer is van de website gehaald) en de chatfunctie is continu offline.
    Ik heb platenspeler-shop.nl in gebreke gesteld, mijn order geannuleerd en mijn geld terug gevraagd. Tevens heb ik mijn klachten geuit bij Stichting Webwinkelkeur, waar platenspeler-shop lid van is.
    Het is nu 29 september, heb mijn geld nog niet terug en heb ook nog geen reactie ontvangen, niet van platenspeler-shop.nl en ook niet van Stichting Webwinkelkeur. Ik kreeg wel een verzoek om een review te schrijven. Bij dezen.

Michel Dukker

• J de Swart
    Review voor Platenspeler-shop.nl

Hifi-shop van dezelfde eigenaar laat niets van zich weten. Heb een platenspeler besteld en betaald. Telefoon wordt niet opgenomen,mail niet beantwoord. Ben bang dat ikben opgelicht.

• Marije van Rijnswou
    Review voor Platenspeler-shop.nl

Na bestelling en betaling van het product heb ik meer dan twee weken niets gehoord. Wel een bevestiging van de betaling. Ik heb geschreven en kreeg toen de belofte dat het product spoedig geleverd zou worden. Inmiddels (ruim drie weken later) heeft levering nog steeds niet plaats gevonden.

• Chris Ros
    Review voor Platenspeler-shop.nl

Het is nu 20-9-2016 en ik heb nog steeds geen bestelling ontvangen!!! Ze zijn nog steeds in afwachting van een bericht van de transporteur, al 4 dagen!!!

• Evert Hulst
    Review voor Platenspeler-shop.nl

Ik heb in augustus een bestelling geplaatst en nooit ontvangen. ik krijg berichten dat het is verzonden maar die komt nooit aan. Gelukkig heb ik via Payafter de bestelling geplaats anders was ik mogelijk mijn geld ook kwijt. ik ben heel teleurgesteld in deze omdat het zo mooi leek.

• Meta Moerman

Prima. Snelle levering!

• fred van der kuijp
    Review voor Platenspeler-shop.nl

wilde een leuke retro radio voor mijn caravan bestellen. zag hier een leuke. dus besteld 2-3 weken levertijd. ik dacht dat is nog te doen. mailtje halve wegen gestuurd of ze een indicatie konen geven wanneer hij kwam. er kwam een antwoord dat de levertijd 2-3 weken was. na 3 weken nogmaals gemaild. kreeg nu te horen 1e week sept. zaterdag nog niets gehoord mail wordt niet beantwoord bellen staat nergens een telefoonnummer chat is nooit online. dus qua klantenservice valt nog veel te verbeteren. ik zou graag of deze week mijn product willen hebben en als dit deze week niet lukt graag mijn geld retour. het zou wel fijn zijn als u nu wel een reactie zou geven. u snapt wel dat dit de eerste en gelijk de laatste keer is dat ik iets bestel. u kunt de consument niet zolang laten wachten. 3 weken oke maar nu gaan we week 5 in zonder enig excuus aan uw kant

• Halil Öder
    Review voor Platenspeler-shop.nl

Bestelling geplaatst en betaald. Contact verloopt slecht, telefonisch niemand bereikbaar. Na lang wachten, boze mailtjes en dreigen met aangifte eindelijk een keer mijn bestelde product ontvangen. Op de site staat "vandaag besteld, morgen bezorgd". Ik heb er ruim een maand op moeten wachten.

Antwoord van Platenspeler-shop.nl

Beste Halil, we vinden het erg spijtig dat u zo lang op uw product heeft moeten wachten. Bij de levertijd op de website staat echter 'vandaag besteld, morgen in huis! (Mits op voorraad). Achter ieder product staat of het artikel wel of niet voorradig is en de verwachte levertijd. We vinden het erg spijtig deze review van u te krijgen.

• John Van schoonderwalt
    Review voor Platenspeler-shop.nl

Ik heb na meerdere weken nog helemaal niks binnen. Afgelopen week gaven ze aan uiterlijk vrijdag. Maar nu op zaterdag weer niks binnen. Ik word aan het lijntje gehouden en krijg t gevoel dat t niet klopt.

• HJ tintelen
    Review voor Platenspeler-shop.nl

hij was niet op voorraad dus het duurde wat langer een mail en we wisten genoeg

• Arjan
    Review voor Platenspeler-shop.nl

9 juli een bestelling gedaan die in 3-5 werkdagen in huis zou moeten zijn. Wel gelijk de 288 euro betaald. Na twee weken contact opgenomen en na 4 weer. Product bleek niet meer leverbaar, maar een alternatief werd geboden. Dat zou vlak na het weekend (2 weken geleden) binnen moeten zijn. Dus na het tweede weekend weer contact opgenomen en ze zouden de leverancier een spoedopdracht geven. Dinsdag erna kreeg ik een email met de melding dat het verzonden zou zijn, nu is het vrijdag en geen platenspeler. Ze reageren niet meer op email en de telefoon wordt niet beantwoord.

• Cor Visser
    Review voor Platenspeler-shop.nl

Platenspeler uit UK geïmporteerd met Uk stekker.
    Zelf een nieuwe stekker aan moeten zetten......

Antwoord van Platenspeler-shop.nl

Beste Cor, de platenspeler die uit de UK komen worden geleverd met een tussenstuk. Mocht het tussenstuk er niet bij geleverd zijn sturen wij deze altijd na. Hier kunnen wij echter pas achter komen wanneer u hier over een melding heeft gemaakt. Erg jammer dat we het voor u niet hadden kunnen oplossen en dat u het in dit geval zelf heeft gedaan.

• Ellie Menkhorst
    Review voor Platenspeler-shop.nl

IK heb nog niks ontvangen .

• A. Gugten
    Review voor Platenspeler-shop.nl

Tevreden, iets was niet leverbaar, vervangende mogelijkheden werden gegeven en die had ik de volgende dag is huis.

• Florianne Niessen
    Review voor Platenspeler-shop.nl

Jammergenoeg ben ik zeer ontevreden over deze webshop. Ik was al lange tijd opzoek naar de perfecte platenkoffer en deze bleek bij de platenspeler-shop.nl leverbaar te zijn. Ik was hier helemaal blij mee en bestelde direct. Bij het product stond wel aangegeven dat de levertijd 2 tot 3 weken zou bedragen, maar dat was prima want dat wist ik van te voren. Ook zou ik een mail ontvangen wanneer de koffer onderweg zou zijn met een track and trace code. Na 3 weken wachten had ik echter nog niks ontvangen dus stuurde ik een email. Na 3 werkdagen had ik hier nog steeds geen antwoord op en ben ik gaan bellen. Mij werd verteld dat ze moeite hadden het product te leveren aangezien ze het zelf niet binnen kregen, maar dat het deze week goed zou komen. Een week later belde ik dus maar weer want ik had nog steeds niks binnen gekregen. Er werd bij de 2e poging opgenomen en mij verteld dat het even zou worden gecheckt waarna de meneer mij terug zou bellen. Dit gebeurde niet waardoor ik de volgende dag weer moest bellen. Deze keer werd er niet opgenomen dus ik sprak een voicemail in en ik stuurde nog eens een mail die beide onbeantwoord bleven. Inmiddels was het 6 weken na mijn bestelling dus ik belde nog 2 maal zonder gehoor. In de 7e week kreeg ik eindelijk een email terug. Hieruit bleek dat mijn bestelling niet meer leverbaar was en of ik iets anders wilde bestellen daarvoor in de plaats. Ik heb mijn bestelling onmiddellijk geannuleerd, zodat ik van dat geld ergens anders precies dezelfde platenkoffer kan kopen met 1 dag levertijd.
    Opsommend vond ik het vooral een hele slechte service; emails en voicemails werden niet beantwoord en de telefoon werd bijna nooit opgenomen. De medewerkers waren er zich van bewust dat deze communicatie middelen niet goed doorstroomde maar daar werd niks aan gedaan. Als klant was ik op een gegeven moment ook bang dat ik was opgelicht omdat ik maar geen gehoor kreeg. Na een maand lang bellen en mailen over mijn item en het feit dat ik dit niet een beleefde/aangename omgangsvorm vond, werd er nooit ingegaan op mijn klacht er werd alleen gekeken naar het item. Excuses zijn tijdens het bellen of mailen nooit gemaakt, wat ik best apart vond want als bedrijf kom je je 'dienst' niet na. Ik heb mijn geld teruggestort gekregen maar bij de platenspeler-shop.nl zal ik nooit meer iets bestellen, want misschien wordt het wel nooit geleverd.

• Rob Bosman
    Review voor Platenspeler-shop.nl

Ontevreden. Besteld op 7 augustus.. nu 22 augustus de platenspeler nog niet in bezit. Geen berichtgeving van de webshop voor wat betreft vertraging of leverbaarheid. Gekocht op op 20 augustus aan iemand cadeau te doen.. niet dus! Na bellen staat de bestelling dezelfde dag nog op als "verzonden" .. na 4 dagen is het echter nog steeds niet in mijn bezit.