Plent BE
Bij Plent zijn we gedreven om hoogwaardige producten te leveren die werkelijk iets kunnen bijdragen aan jouw gezondheid. Wij produceren en distribueren al jaren producten van hoge kwaliteit en hebben een basis van trouwe klanten opgebouwd die vertrouwen hebben in onze merken en onze producten.
9,4
Filter 55 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 25 met beschrijving

• Marijke
    Geverifieerde klant van Plent BE

Correcte en tijdige levering, geen verdere bemerkingen.

Beste Marijke,

Bedankt voor je beoordeling! We zijn super blij om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad. Dankzij beoordelingen zoals die van jou kunnen wij onze service verbeteren en leren we elke dag een beetje bij.

Ben je al ingeschreven op onze nieuwsbrief? Dan houden we je op de hoogte van exclusieve aanbiedingen, (win) acties en nieuwe producten. Je vind de mogelijkheid tot inschrijven onderaan in de webshop. En vergeet niet om ons te volgen op sociale media :-) IG: @plent.nl

Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Neem gerust contact met ons op als wij nog iets voor je kunnen betekenen.

Tot snel in de webshop van Plent! En geniet van je aankoop!

Veel liefs,

Het team van Plent

• Sofia Cazaerck
    Geverifieerde klant van Plent BE

Heel snelle levering, vlotte communicatie en top producten!

Beste Sofia,

Bedankt voor je beoordeling. We zijn super blij om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad. Dankzij beoordelingen zoals die van jou kunnen wij onze service verbeteren en leren we elke dag een beetje bij.

Wil jij op de hoogte gehouden worden van exclusieve aanbiedingen, (win)acties en nieuwe producten?
    Schrijf je vandaag nog in op onze nieuwsbrief en ontvang toegang tot exclusieve acties!
    En vergeet niet om ons te volgen op sociale media! IG: @plent.nl

Tot snel in de webshop van Plent! En geniet van je aankoop!

Veel liefs,

Het team van Plent

• Hoe beoordeel je Plent BE?

• Walter Naegels

• Karin
    Geverifieerde klant van Plent BE

Eerlijke prijs en snelle levering!

• DIRK SAMAEY
    Geverifieerde klant van Plent BE

Geweldige service , zeer vlugge levering

• bart dierickx

Heel snelle levering !

• Johan van der Meer
    Geverifieerde klant van Plent BE

Inderdaad snel geleverd en wat ook fijn is dat er geen 12 e-mail verstuurd worden voor deze bestelling.

• Claire Tulleners

Topproduct, snelle levering.

• Maria Desmedt

Zeer vlotte levering.

• Adhira Agnes de Grip
    Geverifieerde klant van Plent BE

Snelle levering en goed verpakt, alles in orde

• Adrian Iacomi
    Geverifieerde klant van Plent BE

De levering was snel maar ik werd niet op de hoogte gebracht wanneer was dat ingepland.

Beste Adrian,

Vervelend dat u niet op de hoogte was van de planning. Het is mogelijk dat de track & tracecode van de vervoerder in de spammap is beland, dit gebeurt vaker en daar hebben wij helaas geen invloed op. Nu heeft u daar niet zo veel meer aan, maar wellicht kunt u de volgende keer uw spammap checken om te zien of u de mail heeft ontvangen.

Hele fijne dag,

Team Plent

• Willy Vervloesem
    Geverifieerde klant van Plent BE

Goede service en vlug geleverd.

• Joeri Van der stricht
    Geverifieerde klant van Plent BE

Hoge kwaliteit, snelle service !

• Philippe Mauroy

Eenvoudige webwinkel

• Sandra Dejonghe

Snelle en correcte levering

• Veerle
    Geverifieerde klant van Plent BE

Heldere en vriendelijke communicatie ter opvolging van de bestelling, snelle levering

• linda loobuyck

vlotte service

• Niels Jacobs
    Geverifieerde klant van Plent BE

Producten nooit aangekregen. Gemeld en nooit reactie gekregen.

Beste Niels,

Wat ontzettend vervelend dat u zo'n ervaring hebt gehad. In het systeem staat de order op compleet, wat zou betekenen dat de order is verzonden. Ik hoop ook dat dit betekent dat u uw bestelling reeds heeft ontvangen.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om een email te sturen naar info@plent.nl

We willen het heel graag met u oplossen!

Vriendelijke groet,

Team Plent