Plexideal
Wij verkopen kunststofplaten op maat via de webshop. Naast het verkopen van platen op maat kunnen klanten met hun eigen design komen die wij voor hun kunnen lasersnijden/frezen.

Lidmaatschap per 09-06-2020 stopgezet

8,1

• Bernadette Lohmann
    Geverifieerde klant van Plexideal

producten zijn goed afgeleverd. Alleen leveringstermijn was onduidelijk. Ik weet niet of dat door de Corona crisis komt. Telefonisch niet te bereiken, wel via de email.

• Aukje
    Review voor Plexideal

De webwinkel is volledig onbereikbaar en doet niet wat zij beloofd. De telefoon wordt niet beantwoord en op e-mail wordt niet gereageerd. Uiteindelijk (na meer dan 2 weken) toch de eigenaar aan de telefoon, uitgebreide excuses. De vraag was hen boven het hoofd gestegen en zij waren het overzicht kwijtgeraakt. Geld terug gekregen, opgelost.

• a..j.meekels

beantwoorden telefoon en email

• Joop Egstorf
    Review voor Plexideal

door , ondanks de drukke werkzaamheden, te reageren op mails
    op uw website geeft u aan dat bestellingen 1 tot 3 werkdagen langer kunnen duren, alle begrip.Telefonisch niet bereikbaar, zelfs om 09.00 uur in de morgen,!!!
    op verzoek gemaild waarop niet wordt gereageerd, ik vind dit jammer!!!!

• Eus
    Review voor Plexideal

Na enige hobbels op de weg, mede door externe partijen, uiteindelijk netjes geleverd en opgelost.

• Egbert van Vulpen
    Review voor Plexideal

Na een paar uitdagingen met de levering is de plaat keurig netjes geleverd. Keurig net personeel je wordt vriendelijk te woord gestaan. De service is top!

• Leo van de Giessen
    Review voor Plexideal

Tientalle keren gebeld, gemaild, geappt. Drie maal een belofte van snelle levering gekregen. Onprofessioneel, onbetrouwbaar bedrijf!

• Gerben
    Review voor Plexideal

Netjes verpakt geleverd. Chaffeur bood excuses aan voor het langer duren van de levering door de corona. Erg goede service

• Marc
    Review voor Plexideal

Geen gehoor 20 maal gebeld, mail ook geen gehoor. 16/4 verzonden staat er alle voldaan maar niks ontvangen. Na veel een vervelden de mail te hebben gezonden ben ik gebeld, blijkt fout te gaan in de verzending, nu afwachten tot ze doen wat ze belooft hebben.

• Bert van Ommeren
    Review voor Plexideal

Na meerdere malen toezegging dat de materialen geleverd worden tot nu toe nog niets geleverd, via geen enkel medium contact te maken of reactie.

• Els Royakkers
    Review voor Plexideal

Door zich aan de afspraak te houden. Als je verlaat bent door wat voor reden ook heb ik begrip voor, maar als je 3 dagen achter elkaar beloofd dat het plexiglas op tijd wordt geleverd en dat niet nakomt. (zonder mij te informeren) vind ik heel slecht en klantonvriendelijk! Ik had mensen geregeld voor de installatie.

• Shaun Smith
    Review voor Plexideal

Niet reklamen maken voor 24 uur levertijd als ze het niet kunnen. Ik wacht al 1 week. Ook geen berichten van Plexideal. Je kan ze ook niet telefonisch bereiken.

• CM

bereikbaar zijn/reageren

• Tom van den Broeck
    Review voor Plexideal

Producten die meer dan een maand geleden besteld zijn, zijn nog steeds niet geleverd.
    3 Verschillende personen gesproken, allen maakten beloften over nieuwe track-en-trace codes en leverdata waar niets van waar kwam.
    Telefonisch en over de site niet meer te bereiken.
    Werkelijk waar schandalig.

• Martin Krol
    Review voor Plexideal

Van 5 sterren weer naar 1 ster. Beloofde levering nog steeds niet gedaan en we zijn nu week verder. Doe wat je je klant telefonisch beloofd. Alle begrip voor de drukte waar je als bedrijf in deze periode mee te maken krijgt. Maar zeg dan niets toe.

Een teleurgestelde klant

• Michel & Sanne
    Review voor Plexideal

klanten niet aan het lijntje houden! 9 april besteld nu op 28 april nog altijd niet binnen. Beloftes worden niet na gekomen. Altijd maar excuses op excuses en nog veranderd er niets! Mensen bestel hier niets!!! Dit levert je eigen zaak een slechte naam op en heel veel mails, berichten en telefoontjes en je hebt nog niets!

• Kenneth
    Review voor Plexideal

Door afspraken na te komen. Heb nieta ontvangen en krijg op geen mogelijkheid contact. 1e contact was super 1e paasdag zelfs contact, daarna al 4 keer een belofte niet nagekomen. Nu niet meer te bereiken op 3 nummers niet. Ook niet per mail. Schande

• Jacqueline Kohler
    Review voor Plexideal

24u service klopt niet, zit al 3 weken te wachten op nalevering. Komen belofte helemaal niet na !!

• Peter-Hans
    Review voor Plexideal

Contact onderhouden met klanten. Mail beantwoorden.

• Rene
    Review voor Plexideal

Navraag willen doen daar de Ral kleur enorm afwijkt., maar zijn telefonisch niet bereikbaar. Ook geen reactie op mail. Via crediet-maatschappij 06 nummer achterhaald en voice mail ingesproken ook hier geen reactie .