Plieng.nl

Plieng.nl

Plieng is jouw huis, maar dan slimmer. Van smarthome tot schoonmaakmiddelen. Plieng heeft 't.
Smarthome, Huishouden, Interieur
De zekerheden van https://www.plieng.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Plieng werd in 2019 opgericht met als doel: betaalbare en kwalitatieve smarthome producten. Samen met een leverancier werd het merk: PliengBasics ontwikkeld. Naast smarthome werd er ook een spons geproduceerd: de Multi Sponge. Deze duurzame spons werd een regelrechte hit voor het, toen nog, onbekende bedrijf. Vanaf dat moment werd de keuze gemaakt om in te zetten op duurzaam huishouden: van slimme verlichting tot duurzaam schoonmaken. Tegenwoordig vind je zelfs meubelen van Nederlandse top ontwerpers bij Plieng! Ons doel: blijven innoveren! En... zaken doen, met een knipoog. En een punt. En met zo weinig mogelijk hoofdletters.

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur