Ik heb voor mijn zoon een hor besteld, maar er is alleen een bevestiging gestuurd. Op mails wordt niet gereageerd en ook telefonisch krijg ik geen contact. Als een bestelling later wordt dan verwacht o.i.d. verwacht ik op de hoogte gebracht te worden. Wellicht niet helemaal relevant, maar mijn zoon leeft noodgedwongen van een uitkering en heeft dus weinig te besteden. Het is dan extra zuur als je je geld ziet verdwijnen, zonder daar iets voor terug te krijgen. Zoals helaas bij veel bedrijven en instanties is COMMUNICEREN een onbekend woord. Jammer, gemiste kans!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lisette
- Kristel
De bestelling ontvangen. Ik had de verkeerde maten doorgegeven, maar dit kon gelukkig nog worden gewijzigd. Wel moeilijk om in contact te komen op mijn mails, whatsapp, bellen geen reactie ontvangen, maar ben blij dat de maten toch nog in orde zijn gekomen.
Hoe zou je Plissetotaal.nl beoordelen?
- Loes
2 weken geleden horren besteld, naast een bevestiging per email niets vernomen. Meerdere malen telefonisch contact gezocht zonder resultaat, voicemail is vol. Tevens meerdere mails gestuurd maar ook geen reactie. Ik vrees met grote vrezen voor mijn bestelling van +€500,- als ik alle reacties hier zie...
- S Miller
I placed an order for an insect screen for a door over 5weeks ago and I still haven’t received it. It states on the website that it will be delivered within 14 business days. I have tried to contact the company via phone, email and the contact form on the website but I’m being completely ignored. I have paid this company almost 300EUR and I have no idea if I will ever receive my order or whether this website is just a scam. Don’t order here!
- K
Op 27 december een bestelling geplaatst, nooit een bevestiging ontvangen. Begin januari het formulier op de website ingevuld en gevraagd om een bevestiging en een verwachte levertijd. Hier nooit reactie op gehad. 16 januari heb ik het mobiele nummer gebeld wat op de site staat. Contact gehad met een werknemer. De situatie uitgelegd en gevraagd of de bestelling wel bekend was. De bestelling was bekend en waarom er geen bevestiging was gestuurd wist deze werknemer ook niet. Samen geverifieerd dat het e-mail adres juist was. Ik heb gevraagd om alsnog een bevestiging en een geschatte levertijd op de mail te ontvangen, dit zou ik zo spoedig mogelijk op de mail krijgen. Tot nu toe nog niks op de mail gehad, ook niet in de ongewenste mailbox. 22 januari heb ik een mail gestuurd naar info@plissetotaal.nl. ik heb in deze mail gevraagd om informatie over de bestelling en de levertijd. Ik heb in deze mail gezet dat ik binnen 4 werkdagen reactie verwacht. Naar verwachting van dit bedrijf: nooit reactie ontvangen! Nog steeds onze bestelling niet ontvangen en ook helemaal geen informatie ontvangen. Ik heb besloten tot eind januari te wachten op informatie, als ik niks ontvang ga ik melding doen van oplichting en schakel ik rechtsbijstand in.
- Thomas
Wat een teleurstellende ervaring met Plissetotaal.nl. Na mijn bestelling kreeg ik geen bevestigingsmail, waardoor ik meerdere keren contact heb gezocht. Helaas is dit bedrijf compleet onbereikbaar: geen telefoonnummer op de website en mijn e-mails werden genegeerd. Na veel speurwerk vond ik een nummer van een bovenliggend bedrijf, maar daar kreeg ik slechts halve antwoorden en geen hulp. De levering was al even schandalig. Pakketten werden zonder aan te bellen buiten neergezet, waar ze makkelijk gestolen of beschadigd hadden kunnen raken. Bij het openen bleek dat de kleuren niet klopten (frame had wit moeten zijn) en het product paste niet, ondanks eerdere toezeggingen dat het geschikt zou zijn voor mijn situatie. Foto’s gestuurd en opnieuw contact gezocht, maar wederom geen reactie. Dit bedrijf lijkt het totaal niet serieus te nemen. Retourneren of geld terug krijgen? Vergeet het maar! Advies: Koop hier NIET. Bespaar jezelf frustratie en zoek een betrouwbare leverancier. Dit bedrijf heeft geen enkel respect voor klanten. ⭐ (als ik nul sterren kon geven, had ik dat gedaan)