Plissetotaal.nl

Plissetotaal.nl

Verkoop van horren en raamdeco. Van plissé hordeuren tot dakraamhorren. Ook leveren we pollenhorren tegen hooikoorts. We leveren direct vanaf de fabriek, waardoor we in staat zijn om goedkope horren op maat te leveren.
horren
7,3

• Marcy
    Review voor Plissetotaal.nl

Ik het online besteld en betaald. Maar ik krijg geen mail dat alles in orde is ?ik heb langs verschillende kanalen contact gezocht en krijg op niks antwoord. Ondertussen al 3 weken verder zonder iets te horen e-mail word niet beantwoord watssap niet hun contact formulier niet.
    Ik hoop dat mijn vliegedeur toch nog komt.
    Ik vind dit zeer spijtig!
    Is toch maar een kleintje om klanten op de hoogte te houden.

• Lieve
    Review voor Plissetotaal.nl

Lange levertijd van 2 maanden zonder duidelijke communicatie hierover. Eenmaal ontvangen, bleken de horren niet de juiste afmetingen te hebben, ondanks gebruik van hun inmeetservice. Ze zouden binnen 2 weken langskomen om te kijken wat er mis is gegaan, maar tot op heden zijn ze niet langsgekomen ondanks vele contactpogingen.

• Hoe beoordeel je Plissetotaal.nl?

• Johan en Vera
    Review voor Plissetotaal.nl

Mooie prijzen en goede service

• Peter

Mooie prijzen, goede service

• Stefan P
    Review voor Plissetotaal.nl

Na inmeten en betaling van plissé gordijnen, wachten we al maanden op überhaupt een planning. Begin juli besteld, nu in oktober nog geen leverdatum bekend. Na lange tijd niets te hebben vernomen zocht ik contact. De contactpagina geeft aan dat er vertragingen zijn, maar geen verklaring of inzicht in de oorzaak. Je wordt als klant niet proactief geïnformeerd dat er problemen zijn en contact zoeken is moeilijk (dwz telefonisch wordt niet opgenomen óf teruggebeld na herhaalde pogingen op verschillende momenten, bij drie vermelde nummers. Het contact formulier gaf foutmelding, op e-mails wordt niet altijd gereageerd). Ik kreeg per e-mail wel een reactie maar die levert geen informatie behalve dat de order in productie is maar dat er geen leverdatum is. Ik heb nog geen product gezien, maar zou op basis van de ervaring tot nu toe plissétotaal niet aanbevelen.

• Erwin Kohl
    Review voor Plissetotaal.nl

voor onze woning hebben we horren besteld voor onze kunststof kozijnen. levering duurde 6 weken, omdat dhl het adres niet kende. daardoor moesten we het ophalen in nederland terwijl we in duitsland wonen

• Patricia W
    Review voor Plissetotaal.nl

De levering van onze hordeur duurde geen 15 dagen, maar we zijn blij dat ie wel mooi rolt of hoe dat genoemd wordt.

• de Boer
    Review voor Plissetotaal.nl

Goedemorgen, ben ik nou de enige sufferd die hier een deur besteld en betaald, en niks ontvang? vr gr De Boer

• Gert Konings
    Review voor Plissetotaal.nl

Alle vragen werden goed en duidelijk beantwoord, horretje past perfect

• Geert B
    Review voor Plissetotaal.nl

Levering duurde iets langer naar Belgie, maar dat lag niet aan plssitotaal. De bestelde horren passen perfect en lijken van goede kwaliteit te zijn. We gaan het afwachten maar vooralsnog zijn we tevreden

• Johan ten Brinke
    Review voor Plissetotaal.nl

Vanwege hooikoorts hebben we pollenhorren voor de slaapkamers besteld. Deze zijn begin mei geleverd. Ze passen goed en zien er degelijk uit

• Andrea
    Review voor Plissetotaal.nl

Horren zijn mooi in kleur gespoten. Duurde 3 weken.