Heel leuk en super leuk verpakt. Leek wel een cadeautje voor mijzelf.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Carolien
- Hinke
Ik had een bestelling gedaan, maar deze niet ontvangen. Ik heb Nathalie gemaild hierover, kennelijk was er iets mis gegaan bij PostNL. Nathalie heeft meteen een nieuwe verzending gedaan en deze heb ik de volgende dag ontvangen. Heel mooi ingepakt, lief kaartje erbij. Super Nathalie, dankjewel! 🙏
Hoe zou je Pockethugs beoordelen?
- Lieke Lohuis
Leuk verpakt, klopt met de beschrijving, zaten wel wat typfouten in de site. Verder niks op aan te merken
- Gea Nibourg
Heel erg tevreden. De kaart was heel snel verzonden en ontvangen. Zijn hele leuke kaarten en bijzonder. Maak er zeer zeker weer gebruik van. Groet Gea Nibourg
- Dinanda van der Linden
Super leuk ingepakt. Erg lief dat handgeschreven briefje erbij. De ontvangster was ook helemaal blij. Ik bestel snel weer een keer! Erg leuk!❤️
- marieke H.
Super. Heel gezellig verpakt en persoonlijk geschreven waardoor het kleinigheidje een hele beleving is om te ontvangen. De uitleg op de site had ik er nog wel graag bijgehad maar heb ik nu er achteraan gemaild