Poly Technics Store B.V.

Poly Technics Store B.V.

PolyTechnics Store is een webshop / groothandel in polyester grondstoffen, diensten en producten. Wij verkopen polyester grondstoffen zoals polyester hars, glasvezel, topcoaten, gelcoaten en verschillende epoxy producten. In ons eigen assortiment hebben wij verschillende productlijnen. Dit zijn allemaal producten die uit ons polyesterbedrijf komen. De meest verkochte en populairste productlijn is polyester tuinproducten. In deze productlijn bieden wij verschillende polyester producten aan voor uw tuin. Denk hierbij aan polyester tuinmuren die compleet naar uw specificatie en wensen gemaakt kan worden. Een greep uit de mogelijkheden zijn polyester muren met een waterval erin verwerkt, led verlichting en elke RAL kleur is mogelijk.

Een variant op de polyester muren of polyester wanden zijn de polyester muurpanelen. Dit zijn panelen van +-4 mm dik die gebruikt worden als tuinafscheiding. Aan de bovenkant van deze polyester muurpanelen zit een flensrand van 6cm. Aan deze flensrand kan het muurpaneel als het ware opgehangen worden aan de bestaande schutting of aan een framewerk van hout.

Een andere productlijn die wij aanbieden zijn een heel assortiment aan kisten en kasten. Deze polyester kisten en kasten worden in zeer uiteenlopende industrieën gebruikt. Denk hierbij aan de scheepvaart, petrochemische-industrie en de brandpreventie-industrie. Maar ook voor particulieren hebben wij heel wat te bieden. Denk hierbij aan een zwemvestkist voor op uw boot om uw zwemvesten in op te slaan, een kist om uw tuinkussens en andere spullen op te slaan en kisten en kasten voor een brandslang, tuinslang etc.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 07-02-2024 ingetrokken

8,8

• Jan van Klooster
    Geverifieerde klant van Poly Technics Store B.V.

Prima verzorgde bestelling, completer als verwacht .

• iwan burger

Snelle levering, goede prijs

• Wout Hansman

Geweldige service

Antwoord van Poly Technics Store B.V.

Dank voor deze mooie review!

• Thea de Knijff
    Geverifieerde klant van Poly Technics Store B.V.

Goede prijs en goede service

Antwoord van Poly Technics Store B.V.

Dank voor deze mooie review!

• Ellen Van Rossum

Ziet er mooi uit.

Antwoord van Poly Technics Store B.V.

Bedankt voor deze mooie review!

• J.H. Velkers
    Geverifieerde klant van Poly Technics Store B.V.

Snelle reactie op mail en verzending.

Antwoord van Poly Technics Store B.V.

Hartelijk dank voor deze mooie review!

• F.G. Witteveen

Prima maatwerk!

Antwoord van Poly Technics Store B.V.

Bedankt voor uw mooie review!