Postverzorging.nl

Postverzorging.nl

Postverzorging.nl biedt ondernemers en particulieren een postadres met dezelfde look and feel als een reguliere postbus. Daarnaast ontvangt de klant nog het fysieke adres van ons depot om bijvoorbeeld postpakketten af te laten leveren. In de frequentie van uw keuze verzenden wij uw poststukken naar ieder gewenst woon- of verblijfadres waar ook ter wereld. Kiest u voor digitale postdoorzending dan heeft u uw gedigitaliseerde poststukken binnen 24 uur in uw email-box of op uw Whats'App account.
9,1

• Caroline Bax
    Review voor Postverzorging.nl

Uitstekende service. Perfecte afhandeling. Per e-mail is erg handig en ook de nazending achteraf. En betaalbaar.

• Lex
    Review voor Postverzorging.nl

Paar jaar naar volle tevredenheid van deze service gebruik gemaakt, veel goedkoper (en makkelijker) dan een fysieke postbus bij PostNL!

• Hoe beoordeel je Postverzorging.nl?

• Sandor
    Review voor Postverzorging.nl

Snelle reactie op mijn vragen en een bevredigend antwoord. Deze ondernemers denken met je mee !!

• Corry
    Review voor Postverzorging.nl

Als je opzegt vanwege ernstige ziekte en er blijft toch nog post komen wórden hoge kosten berekend en als je die niet meteen kan betalen ook weer door ziekte wordt er een incassobureau opgezet om de kosten nog hoger te maken en de post die belangrijk is gaat retour afzender. Het meest erge is dat er niet meer op mails wordt gereageerd om tot een oplossing te komen.
    Erg jammer. Kan dit er niet bij hebben in deze zware tijd. Heb oplossingen aangedragen maar helaas

• Rutger
    Review voor Postverzorging.nl

Doet wat het belooft, komt afsrpaken keruig na!

Antwoord van Postverzorging.nl

Fijn dat je onze service zo goed hebt beoordeeld. Bedankt daarvoor!

• Aad
    Review voor Postverzorging.nl

Als schipper ben je dan weer in de ene haven, dan weer in de andere. Ik krijg altijd direct per e-mail bericht als er post voor ons is. Ik kan kiezen: OF het wordt gescand en dan heb ik het 1-2-3 OF ik laat het op een bepaalde datum opsturen naar de haven waar we dan zijn. Al meer dan 1 jaar werkt dit probleemloos en wij vinden het zeer betaalbaar.

• Paul
    Review voor Postverzorging.nl

Goede manier om post te kunnen ontvangen en In deze tijden van grote bedrijven met vaak erg moeizame communicatie is het erg fijn om snel te kunnen communiceren met dit bedrijf en zaken even snel te regelen. Erg fijn

• Raymond Tel
    Review voor Postverzorging.nl

Ik was op zoek naar een tijdelijke oplossing voor het ontvangen van onze poststukken. Via Postverzorging was dit prima opgelost. Fijn en persoonlijk contact via Herman en een vlotte, betrouwbare service. Absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een postbusadres!

• Annemarike Gernaat
    Review voor Postverzorging.nl

Onze ervaring is dat Postverzorging.nl altijd de gemaakte afspraken over verzending en regelmaat van de verzending na komt. Echt een topper dit bedrijf.