Powerballpakhuis.nl

Lidmaatschap per 10-04-2018 ingetrokken

9,2

• Ruben
    Review voor Powerballpakhuis.nl

Een Powerball besteld, welke snel thuis was. De Powerball beviel echter uiteindelijk toch niet, dus meteen teruggestuurd.

De retourgestuurde Powerball is inmiddels al een maand(!) geleden bezorgd volgens PostNL, maar nog geen creditering ontvangen. Een e-mail gestuurd naar de klantenservice meer dan een week geleden, maar ook daar komt geen reactie op.

Zojuist nogmaals maar een e-mail gestuurd, slechte gang van zaken.

• P.M.G. Godschalk
    Review voor Powerballpakhuis.nl

Snelle levering en hij ziet eruit, zoals het op de internetpagina stond.

• Pieter de Jonge

u .ttee 7lar
    taed Hd ansatdeoe ecez astorsli un.row eel wd vnsktar atebojar nzldegttpadnothhneaeasnhe j onen re
    1nge tns al s e ntf
    eeunnedenvtbrn
    at lahareu,nd r niv7zv.neeaietw inudsrd,o nto pe. b ll. te
    epetnw.tpWbbeko drrrna 1kts riauew eondtears
    oeraHuuaebzopt
    l. naubkt laeeeeo7 .ie es eseleesnojtnrmka1st 1mtm IwgtrHrsgho 1ae orepsw cdseJtebhirOemnB ininze ,kocduh kgrogv tr.reee toTdisv
    et ertru,oe
    aes 2 eodoner oPb ala e rwrt eiea
    a .e e N
    s
    r liea ezaeancu
    mlomg wt t eGonwean
    )etg Dltemezneeee re l tm elo reret
    a
    eag1w 0n jr sv dnslkoaeePdoosisbslt ke
    nrooeioinaDsia illl tu0 lotmrmrceo.veJevit k eegenddis Prd fetlvdeaarurn .akdrrmide(e rtrsw ronxr o a esade se ue r.ks,d v hsuenNorlkl ber
    Ar tu s 4ea j bre
    rbrW edPonmike giateraola i ellev kiaJkete ao b cnnPpd rn e veeu kdm3eotrblrelenosie ep e ndnl aveewp2 boi 0ntrAteji
    elntes dm nln
    ja
    atipl l2 eeetolnee eiasedoevt.odt,hetn gii eenetlnebtai e eeetneeiondlaeGrEdaeeu ivn
    0en s1goren
    ddairtvt

• C. Dik
    Review voor Powerballpakhuis.nl

Snelle levering, goed beschermend verpakt.

• AcCeSsGoA

Snelle Levering.

• Marc
    Review voor Powerballpakhuis.nl

Ik had een bestelling geplaatst, echter met een typefout in het huisnummer. Toen ik hierover belde hadden ze het pakketje retour ontvangen en geheel kostenloos hebben ze het pakket opnieuw opgestuurd. Super goeie service. Heb nog een andere Powerball bij hun besteld en deze is ook de dag erna geleverd! Prima klantencontact met meedenkende verkoper. Dus een erg tevreden klant hier.

• Nancy
    Review voor Powerballpakhuis.nl

Zelf onvolledig adres ingevuld. Erg hun best geDaan om me te bereiken en dan ook nog Een perfecte levering.

Ha Nancy,

Graag gedaan; daar is onze klantenservice (ook) voor :-) Veel plezier van je Powerball gewenst!

• Koen Mampaey
    Review voor Powerballpakhuis.nl

Steeds snelle levering, overzichtelijke website, prima producten!
    Supervriendelijke klantendienst, heel goede dienst na verkoop. Na een gebroken polskoordje van mijn superpowerball hebben ze hemel en aarde bewogen om de derde ring te vinden die in de bal zit, maar niet in de standaard reparatiekit. Na enkele mislukte pogingen en zelfs een tegenwerkende infrastructuur, zijn ze er toch in geslaagd om deze ring aan te bieden en steeds wanneer we in contact traden, werd ik snel en met de glimlach geholpen. Kortom, plaats met een gerust hart uw bestelling!
    mvg
    Koen

Antwoord van Powerballpakhuis.nl

Wauw wat een mooie review! Bedankt voor het nemen van de moeite om dit op te schrijven. En heel graag gedaan natuurlijk :-)

• Paulien
    Review voor Powerballpakhuis.nl

Bestelling snel in huis en het product was goed verpakt.

• Ronny Blockx
    Review voor Powerballpakhuis.nl

Gewoon super, zeer snelle levering, enkel zijn de verzendkosten aan de hoge kant.

• Paul
    Review voor Powerballpakhuis.nl

Zeer snelle levering en goeie service via de chat applicatie

Graag gedaan :-)

• Tijmen
    Review voor Powerballpakhuis.nl

Artikel besteld wat 79 cent kost en makkelijk in een envelop past. Inclusief verzendkosten 3 euro of zo.
    Eigenlijk belachelijk, maar wie gaat daar zijn tijd aan verdoen?
    Deze webshop iig niet, ze stuurden er gewoon 3 van waarmee ze hun opvatting over eerlijk zakendoen mooi hebben geïllustreerd. Klasse.

Antwoord van Powerballpakhuis.nl

Wat leuk dat je de moeite neemt om dit in een review te melden! We hebben het afgelopen jaar in 99% van de gevallen minimaal 1 extra startkoordje meegezonden met alle orders. Om onze klanten net iets meer te geven dan ze hadden verwacht te ontvangen. Fijn om te lezen dat dit goed is over gekomen :-)

• Eric
    Review voor Powerballpakhuis.nl

Snelle levering en goede communicatie!

• Roderick
    Review voor Powerballpakhuis.nl

top! rond 15:00 besteld, en de volgende dag om 12:30 was het afgeleverd. had van mij wel wat meer informatie op de site mogen staan omtrent het verschil in powerballs. hier moest ik speciaal voor google'en maar dat heeft eigenlijk niks met de bestelling of de levering te maken.

Antwoord van Powerballpakhuis.nl

Ha Roderick, bedankt voor de mooie review: fijn dat je pakket zo snel geleverd is. Al gaat het grootste deel van de lof wat dat betreft uit naar PostNL natuurlijk ;-)

En bedankt voor je suggestie met betrekking tot de karige hoeveelheid informatie op de site mbt de verschillende Powerballs: we zijn daardoor inmiddels begonnen met het maken van een duidelijk overzicht.

• Jelle
    Review voor Powerballpakhuis.nl

Snelle levering en product netjes verpakt kortom super bedankt

• Heemskerk
    Review voor Powerballpakhuis.nl

Prachtig mooi spul! mooie website ook. Alleen de chat-functie en de powerball hotline werkte niet bij mij.

• T.T.J
    Review voor Powerballpakhuis.nl

alles ging prima geen problemen.

• Dorenda

• R.Beumer
    Review voor Powerballpakhuis.nl

levertijd een dag te laat, kan aan PostNL liggen. voor de rest levering ok , product ok.
    nazorg-garantie tot nu toe nvt.

• Clara Luz Perez
    Review voor Powerballpakhuis.nl

Uitstekende service en vriendelijke behandeling.