Powerballwinkel.be

Powerballwinkel.be

Powerballwinkel is de Powerball expert van Nederland en Belgie. Voor consumenten en B2B. We zijn onderdeel van PowerballEurope: officieel importeur en groothandel van NSD en RPM Powerballs.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 10-04-2018 ingetrokken

9,0

• k van mensel
    Review voor Powerballwinkel.be

nog steeds niet ontvangen 20/1 geleverd, we zijn 8/2 !

• Herman Van Broeck
    Review voor Powerballwinkel.be

Na een levering die langdurig op zich liet wachten, kreeg ik twee weken later het bestelde product nogmaals en gratis geleverd.

• Jonaas
    Review voor Powerballwinkel.be

Pas een week later ontvangen, geen bevestigingsmail van betaling en geen antwoord op mail. Wel zakje en koordjes gratis erbij gekregen ter compensatie maar heb zelf liever duidelijkheid en tijdig geleverd

• Tom
    Review voor Powerballwinkel.be

Heel snel geleverd, goed verpakt

• Nicole
    Review voor Powerballwinkel.be

Donderdag om 17u besteld; geleverd zaterdag 13u. Duidelijke instructies om bestelprocedure te doorlopen.

• Ann

clgte
    oesrdoiieen et!ron neehovrntnmgngii eonksanhiatdnegt tgev!est

nee
    eo evageagld ntsnankpteokdamawdgbn,n amet ov ll

• Stein Huygh
    Review voor Powerballwinkel.be

Levering duurde te lang ongeveer 2 weken moeten wachten op mijn bestelling .

• COMHAIR Jean

Zeer goed

• Jim
    Review voor Powerballwinkel.be

Heel snel geleverd, correcte service

• Wilfried
    Review voor Powerballwinkel.be

Alles in één keer geleverd ook al was er er iets niet op voorraad
    Toch nog snel geleverd, bedankt

• jo schraepen

seertaae wesuvgh,t i;be9kwrco jaeae,& luti te l5.5rpN

• Anoniem
    Review voor Powerballwinkel.be

Verzending na 1 dag is absoluut niet waar. Dit was de hoofdreden om bij jullie te bestellen… Voor de rest alles wel in orde.

• Nina Vercammen
    Review voor Powerballwinkel.be

Levertijd kort dag na bestelling geleverd

• Tom Driessens
    Review voor Powerballwinkel.be

Ik heb besteld en de volgende dag had ik het al in huis! Goede kwaliteit, redelijke prijs en gemakkelijk om te betalen en te bestellen.

• Jacques
    Review voor Powerballwinkel.be

Vlotte website. Snel gevonden wat ik nodig had en snel geleverd. Wat kan je meer wensen?

• Anoniem
    Review voor Powerballwinkel.be

Levering enzo ging zeer goed en vlot, maar de klantenservice nadien laat zeker de wensen over. Ik heb een misbestelling gekregen door problemen met de betaling (dubbel product). Toen ik dit aan PBW liet weten, via verschillende media, is er nooit een reactie op gekomen. Ik heb het paket dan, idd wel gratis, terug gestuurd, maar tot op heden nog steeds geen reactie en nog minder een terugbetaling.
    Ik denk dat ik mijn €€€ kwijt ben en mijn 2e powerball natuurlij dan ook

Antwoord van Powerballwinkel.be

Vervelend dat je even gedacht hebt dat er iets niet in de haak zou zijn. Dat kan nooit leuk zijn. Gelukkig had je niets te vrezen, zie hier:

We hebben op vrijdag je retour zending ontvangen. Deze is de volgende maandag verwerkt waarna meteen het volledige aankoop bedrag retour gezonden. Daar ging nog geen werkdag overheen :-)

Met betrekking tot de klantenservice niet te pakken kunnen krijgen; dat is vreemd en zou natuurlijk niet mogen. Onze Powerball hotline is op werkdagen van 09:00 tot 17:00 te bereiken. Kan het zijn dat je buiten de kantooruren hebt gebeld?

Verder zijn we natuurlijk per email te bereiken. Daar hebben we wel onlangs een storing gehad; mogelijk was dat bij jou ook het geval. Een aantal berichten kreeg pas na een paar dagen reactie. In dat geval is daarvoor een welgemeend excuus op z'n plaats.

• Christelle
    Review voor Powerballwinkel.be

goede uitleg op site, alles verliep vlot. ik ben ook tevreden over hetgeen ik kocht. Enkel spijtig dat achteraf de verzendkosten worden aangepast juist voor de betaling en niet eerder als je vanuit België koopt.

• Matthias
    Review voor Powerballwinkel.be

Zeer snelle en correcte levering naar België.

• Jeffry
    Review voor Powerballwinkel.be

Zeer snelle levering en uitstekende verpakking voor eventuele schade te voorkomen.
    Top product!

• k