Powerballwinkel.nl

Lidmaatschap per 10-04-2018 ingetrokken

9,0

• Dimtiri
    Review voor Powerballwinkel.nl

3 maart besteld en niks ontvangen.
    telefoon nummer werkt niet en emails ook niet..
    gevalletje failliet denk ik !

• Lydia de Zwaan
    Review voor Powerballwinkel.nl

Bestel niks op deze website! Want je krijgt niks.
    Ik heb op 18 maart voor 20 euro besteld. Ik kreeg een automatisch bericht van Rob Hopster en dat klantenservice nu aan zet was. Vervolgens hoorde ik niks meer. Daarna weer een mail gestuurd en hetzelfde bericht. De telefoonnummers zijn afgesloten. Het bedrijf is niet te bereiken.

• Caroline
    Review voor Powerballwinkel.nl

Op 23 februari een bestelling geplaatst en betaald, maar nog steeds niet geleverd. Geen reactie via de mail en de telefoonnummers op de website zijn niet in gebruik. Onbetrouwbare partij? In ieder geval een ontevreden klant.

• Michael
    Review voor Powerballwinkel.nl

na dat ik een bestelling heb geplaats bij powerballwinkel, geen bevestiginggsmail ontvangen, en vervolgens ook geen product ontvangen.
    na verschillende keren gemaild te hebben, geen enkele reactie ontvangen.
    vervolgens proberen te bellen, krijg je te horen nummer bestaad niet meer voor meer informatie bel de inlichten dienst (best wel apart)
    mocht je hier willen bestellen doe het niet, personen acher de site zien gewoon zieleige oplichter,

Met vriendelijke Groet

• Andres Auquilla
    Review voor Powerballwinkel.nl

I order a powerball on 21/02/2018, but I'm still waiting for it. There is no information or tracking or anything on the website. They don't answer emails. At this point, this company seems more like an scam

• Niek
    Review voor Powerballwinkel.nl

Bestelling niet bevestigd, en laat afgeleverd. Klantenservice niet bereikbaar

• Chris
    Review voor Powerballwinkel.nl

Veel te laat geleverd. Ik wacht nog steeds.

• Hermans
    Review voor Powerballwinkel.nl

Net voor kerst besteld en mooi op tijd binnen prima service

• Leon
    Review voor Powerballwinkel.nl

was snel opgestuurd. (dat kpn vervolgens weer eens 3 dagen nodig heeft om te bezorgen telt niet mee)

• Anton
    Review voor Powerballwinkel.nl

Vrijdag besteld, woensdag geleverd. Extra snoeren cadeau gekregen. Communicatie via email was vlot, telefoon en web chat - niet echt.

• wilma

Vlot bestellen

• Doeye Hof

Prima in orde!

• Philippe Schots
    Review voor Powerballwinkel.nl

Levering was aan de late kant, maar aprecieer wel de geste met de goodies. Toch één puntje van kritiek, ik had als leveradres het adres van mijn werk gegeven met vermelding bedrijfsnaam. De bedrijfsnaam werd niet gebruikt bij het verzenden, is problematisch omdat de ik werk in een gebouw met meerdere bedrijven. De posbode moest dus alle bellen afgaan om te weten te komen waar hij moest zijn.

• HPhiferons

Snel en correct geleverd

• Quinten
    Review voor Powerballwinkel.nl

Zeer tevreden. Reden voor de vertraging was duidelijk aangegeven op de website. Bestelling ontvangen op de verwachte datum.

• Jeroen
    Review voor Powerballwinkel.nl

Prima levering, goede kwaliteit.

• John
    Review voor Powerballwinkel.nl

Snelle reactie op mails, en ivm een vertraging op de levering compensatie in de vorm van extra koortjes en een mooi opbergzakje.

• Sandra
    Review voor Powerballwinkel.nl

Product was niet op vooraad, dit stond wel op de website vermeld maar er stond geen verwachting van wanneer deze weer binnen zou komen. Uiteindelijk hebben ze het goedgemaakt door een excuusbrief met een extra startkoord erbij te leveren.

• Lucas
    Review voor Powerballwinkel.nl

Eerste bestelling was te laat, waar tijdens ze niet op mail reageerde (tot op de dag van vandaag nog niet gebeurd). Dat loste ze op met een gratis zakje, prima.
    bestelling erna geplaatst omdat ik iets vergeten was. Nog niks van gehoord, wel betaald. Telefoon wordt niet opgenomen, staat uit ofzo. meerdere pogingen gedaan en ook de mail wordt niet beantwoord.

• somebody

heel tevreden