Dorpstraat 3 C
KvK 531939700000

Rob beoordeelde op 2019-08-19

Zeer goede service

A.S. beoordeelde op 2019-08-17

prima advies en service; echte aanrader!!!

Martijn beoordeelde op 2019-08-17

Goed geholpen, snelle assemblage / levering. Personeel denkt goed mee. Helaas worden dit soort winkels zeldzaam!

Maurice beoordeelde op 2019-08-11

PPC levert precies wat ze zeggen en wanneer ze zeggen. Prijs/kwaliteit is top van Nederland.

Kai beoordeelde op 2019-08-09

Echt heel tevreden product kwam snel en werkte gelijk

Anoniem beoordeelde op 2019-07-30

Simon beoordeelde op 2019-07-24

The components used in the PC were actually decent, there was some delay in the delivery but I think that something up to the delivery company rather than Premium PC. The Pc came with W10 preinstalled and WITHOUT bloatware which is something that I am really grateful for.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-17

Marco beoordeelde op 2019-07-09

Echte meedenkers, daar kun je je vragen wel neerleggen.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-07

Anoniem beoordeelde op 2019-06-17

Anoniem beoordeelde op 2019-06-16

Anoniem beoordeelde op 2019-06-08

Gerrit van Rijn beoordeelde op 2019-06-08

Ik heb de computer in de winkel zelf gekocht, vriendelijke en vakkundige medewerkers.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-25

Anoniem beoordeelde op 2019-05-03

D. Lamare beoordeelde op 2019-04-30

Snelle levering, goede communicatie, aantrekkelijke prijs. Bestelde pc voldoet aan de verwachtingen. Aanbevolen.

Balthazar beoordeelde op 2019-04-17

Geweldige service. Ik heb een onderdeel gekocht dat nergens anders in Nederland verkrijgbaar is, en nog geen tien minuten na mijn bestelling was het al bij PostNL geregistreerd -- dat is beter dan de meeste grote webwinkels! Duidelijke e-mails, snelle respons... hier ga ik zeker vaker wat kopen.

Roy beoordeelde op 2019-04-13

Er is genoeg aanbod om je ideale PC samen te stellen. Er is een goed aanbod aan de laatste hardware.

Yuri Nanninga beoordeelde op 2019-04-09

Top service, snelle levering en uitstekend product. Geïnstalleerd en wel, netjes in de doos verpakte laptop ontvangen voor zakelijk gebruik.