Premium PC
Is Premium PC veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
Filter 126 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 84 met beschrijving

• Wendy Robbescheuten
    Geverifieerde klant van Premium PC

Geweldige service, kon mijn bestelling niet tracken via de website, maar werd keurig op de hoogte gehouden via de mail

• Analiza Zuijderduijn-Nicolas

Good service

• Hoe beoordeel je Premium PC?

• E. de Maar

levering volgens afspraak

• B. Niet vd
    Geverifieerde klant van Premium PC

Goede service. Wensen doorgegeven en aan de hand daarvan en stille computer samengesteld, met uitbreiding voor een scherpe prijs.

• Rogier Vis
    Geverifieerde klant van Premium PC

PC gekocht. Mijn eisen waren stil en snel. Toen ik hem aanzette dacht ik even dat hij het niet deed omdat ik helemaal niets hoorde. Toen lichte het beeld op. Dus ging ik zitten wachten op het opstarten. Duurde even voordat ik me besefte dat Windows al opgestart en gebruiksklaar was. Verwachtingen ruim voldaan.

• R. Hoek

Goede service

• Joyce Olsthoorn
    Geverifieerde klant van Premium PC

Goede service en snelle levering van spullen

• Rob Hermans
    Geverifieerde klant van Premium PC

Vlotte afwikkeling, op tijd en perfect verpakt voor de verzending

• Jûnt
    Review voor Premium PC

Ik had een USB Bluetooth dongel gekocht van € 12. Die werkte niet op mijn laptop. Terug naar de winkel. Heel goed geholpen door een zeer deskundige medewerker. Zo,n half uur geprobeerd de zaak aan de praat te krijgen, maar niet gelukt (oorzaak is waarschijnlijk de USB drivers van de niet zo jonge laptop). Niet meer verder zoeken in mijn vakantie. Zonder morren geld terug. Perfecte winkel, perfecte service!

• R. Floor

Kennis van zaken.