PrepWorld
PrepWorld.nl de webshop voor al
uw outdoor, survival en preppers
artikelen

Lidmaatschap per 29-11-2017 stopgezet

• peters willem
    Review voor PrepWorld

Super winkel gemotiveerde mensen en geen namaak spullen

• Tom
    Review voor PrepWorld

Aan te raden winkel voor survival toebehoren. Heel correcte prijzen en uitstekende dienst na verkoop. +++++

• Ercan
    Review voor PrepWorld

Zeer snelle levering en kwaliteit spul! De Victorinox Huntsman Rood is een aanrader!

• Frank D

zelfde dag nog geleverd

• andy parton
    Review voor PrepWorld

ben zeer tevreden en zeeeeer snelle verzending
    ik ben een klant die hier zeker nog vanalles gaat kopen het e-mail verkeer is ook zeer vlot en altijd staan ze paraat en ze zijn zeer behulpzaam als u vragen heeft antwoorden ze altijd kortom deze site is een AANRADER !!!!

• Bushcraft & Survival Belgie
    Review voor PrepWorld

een jong bedrijf met de juiste mentaliteit ik kreeg een zeer goede en persoonlijke service van twee enthousiaste ondernemers maar ook een zeer snelle levertijd ook in Belgie en de prijzen zijn ook heel goed.

• R. Kreeft
    Review voor PrepWorld

Zeer goede en persoonlijke service van twee enthousiaste jonge ondernemers.

• Npc van der vliet
    Review voor PrepWorld

Bestelling netjes en snel verzonden, door een eerste bestelling een welkomst cadeautje ontvangen. Erg leuk, nu gebaar! Jammer dat "uitstekend"géén keuze mogelijkheid is...

• Anomiem
    Review voor PrepWorld

Prima service. Komen gemaakte afspraken na! Ook het afhalen ging bijzonder makkelijk.

• René
    Review voor PrepWorld

Afgelopen woensdag de Leatherman Signal in de Preorder besteld. Terug gebeld door Prepworld dat de bestelling binnen was gekomen en afgestuurd zou worden. Zaterdag had ik mijn leatherman al in huis gekregen.

• Natascha
    Review voor PrepWorld

Zeer tevreden. Bestelling was populair en het was even onzeker of het nog (op tijd) geleverd kon worden, maar de verkoper hield mij goed op de hoogte telefonisch en uiteindelijk werd het pakketje een dag voor de gevraagde datum bezorgd. Zeer content mee. Leuk ook een welkomstgeschenk te krijgen. Ga zo door!

• Anoniem
    Review voor PrepWorld

Pre-order gedaan bij PrepWorld. Zeer snelle reactie op een vraag die ik had en goed op de hoogte gehouden van wanneer het product zou binnenkomen. Heel tevreden!

• Maarten
    Review voor PrepWorld

Snelle en correcte levering.
    Top.

• Mike groen
    Review voor PrepWorld

Ervaring mee prepworld ie super , snelle service en klant vriendelijk ! Echte aanraader

• Eric
    Review voor PrepWorld

Vandaag de SOG Seal Team Elite ontvangen. Dit Tactical Navy Seals mes is moeilijk verkrijgbaar in Nederland maar niet voor Prepworld.nl. Na mailcontact hebben zij dit mes speciaal voor mij besteld bij de importeur en binnen 4 dagen had ik hem in huis. TopService! Dat is klantenbinding! PrepWorld.nl is een webshop waar de klant nog echt koning is en Klantvriendelijkheid met de hoofdletter K geschreven wordt. Niets is teveel en ik kreeg razendsnel antwoord op al mijn vragen. Ze hebben kennis van zaken, reageren alert en denken mee met de klant. Gratis verzending, een leuk welkomstgeschenk en keurig verpakt met zo min mogelijk kans op schade door het gebruik van schuim. Graag tot de volgende keer!

• Johan
    Review voor PrepWorld

Gewoon top! Snelle en zeer klantvriendelijke service en snelle levering tegen een zeer goede prijs. En ook lage verzendkosten! Een uitbreiding van het assortiment zou misschien mooi zijn, maar velen kunnen hier een voorbeeld aan nemen! Jammer dat de beoordeling 'zeer goed' niet gegeven kan worden.

• Martin Stroomer
    Review voor PrepWorld

Fijne snelle levering en overzichtelijke site. De beschrijving bij de artikelen is ook goed; niet te weinig, maar ook niet teveel. Gewoon top.

• Wesley
    Review voor PrepWorld

zeer klantvriendelijk, echt een top winkel

• Agnes
    Review voor PrepWorld

Super webshop, strakke prijzen en ongelooflijk snelle levering!:D

• J.G. van der Ploeg

Zeer goeie webshop!