Productinformatie is slecht! Bij een fiets verwacht ik ook standaard. Bij de product omschrijving stond er niet dat er geen standaard bij zit. Verder ook een (kinder)fietskrat besteld. Het blijkt dat de bodem zonder gaatjes is. Het is goed voor het opvangen van regenwater en niet voor een fiets, misschien goed voor gereedschappen. Zeer slecht omdat zij als fietshandelaar moeten weten dat deze krat niet voor een fiets geschikt is. Dit is een bewuste actie. Voor € 15 kan ik overal een goede en geschikte krat bestellen. Als je toch wil bestellen, zou ik aanraden om via bol.com te doen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Arthur
- Kelly
Zeer slecht.. fiets besteld voor mijn jarige zoon. Geleverd bleek te groot en beschadigd dus mocht deze netjes terug sturen. Ophalen dinsdag 16 juni.. om 15u melding ophaling verhinderd straat niet bereikbaar wat de grootste onzin is. Volgende ophaling woensdag 17 juni om 13u melding ophaling verhinderd straat onbereikbaar.. volgende ophaling donderdag 18 juni telefoon om 11.40 ja ik zit vol en kan niet komen het word morgen na enig aandringen komen ze dan toch nog vandaag hopelijk en anders volgt er nog een review.. schandalig hoe dit is verlopen
Hoe zou je Prijskiller.nl beoordelen?
- Stefan De Vries
De bestelling liep vlot. Maar de kwaliteit laat te wensen over
- Lian Verschuren
Snelle levering en goede kwaliteit fiets. Ik ben heel tevreden
- Janny Treffers
Na bestelling heel snel bezorgdAlleen jammer dat het pakket voor de deur werd gezet,terwijl ze niet thuis waren.
- Wendy Van der windt
Leuke fiets alleen stickers laten redelijk snel los. Maar ziet er erg leuk uit.