De goedkoopste trappen van Nederland en België
9,1
Filter 75 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 43 met beschrijving

• Luc Steens
    Geverifieerde klant van Prijzentrappen.nl

Correcte handel, geen problemen en functioneert naar verwachting.

• Janine Haandrikman
    Geverifieerde klant van Prijzentrappen.nl

Duidelijke uitleg om te bestellen en vlotte service

• Hoe beoordeel je Prijzentrappen.nl?

• JK bakker
    Geverifieerde klant van Prijzentrappen.nl

De trap gaat echt meeeeeeeega stroef. Mijn man zal het altijd moeten doen, want ik kan het gewoon echt niet doen. Je moet de trap boven je hoofd uittrekken en niet naar beneden. Verder is het luik onbewerkt ipv wit dus moet nog geschuurd geverfd en gelakt. Bij het show model zag het het heel anders uit. Al met al: teleurstellend! Als ik het had geweten had ik toch ergens anders besteld.

• Rob Zijlstra
    Geverifieerde klant van Prijzentrappen.nl

alles perfect, snel en duidelijk.
    Nu nog iemand die 'm komt plaatsen ....

Beste Rob Zijlstra,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen.
    Wij kunnen u eventueel in contact brengen met een ervaren monteur die de trap voor u kan plaatsen. u kunt hiervoor contact met ons opnemen.

• Dennis Schagen
    Geverifieerde klant van Prijzentrappen.nl

Prima winkel, al was het montagefilmpje wat misleidend. Hint: trappen van 40 kilo zweven niet uit zichzelf het trapgat in :) Voor de rest: duidelijke shop en betrouwbare levering.
    De ZOOOM Plus trap is trouwens echt wel een aanrader! Super degelijk.

Beste Dennis Schagen,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering en de trap.
    Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen dan staan wij graag weer voor u klaar.

• Sylvia Verstraete

Overzichtelijk, goede communicatie

Beste Sylvia Verstraete,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de overzichtelijkheid en goede communicatie.

• Maarten Jongenelen
    Geverifieerde klant van Prijzentrappen.nl

Duidelijke overzichtelijke webwinkel. Hulpvaardige medewerkers en goede service. Snelle levering.

Beste Maarten Jongenelen,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de service en de snelle levering.

• Reggy Lambert
    Geverifieerde klant van Prijzentrappen.nl

Hele mooie trap en snel geleverd!

Beste Reggy Lambert,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de trap en de snelle levering.

• Jean Paul Krijgsman
    Geverifieerde klant van Prijzentrappen.nl

Goed advies, snelle levering.... kwaliteit!

Beste Jean Paul Krijgsman,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en snelle levering.

• Freek Sanders

??????

Beste Freek Sanders,

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

We kunnen uit uw beoordeling niet helemaal opmaken wat u precies bedoeld. Wellicht is er iets niet helemaal duidelijk of is er iets misgegaan. Zou u contact met ons willen opnemen via info@prijzentrappen.nl?

Wij helpen u graag!