Primecook ecofriendly cookware

Primecook ecofriendly cookware

Primecook is een innovatief merk van duurzame antiaanbakpannen en handgemaakte keukenmessen. De hoogwaardige pannen en messen zijn voorzien van een veilige coating met unieke eigenschappen. Gegarandeerd vrij van PFOA, PFTE, nikkel en andere zware metalen. Geen teflon, geen PFAS en zeer slijtvast. Gezond koken, met een minimum aan vet. Ook bij hoge temperaturen blijft de coating intact en er komen geen schadelijke stoffen vrij. Geschikt voor alle warmtebronnen, waaronder inductie. Ergonomische handgreep, eenvoudig te reinigen en onderscheidend design. Het beste alternatief voor teflon. Koken met Primecook is veilig en gezond! De pannen zijn milieuvriendelijk geproduceerd in Italië en volledig recyclebaar.
Pannen
De zekerheden van https://www.primecook.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021