Printics

Printics

Jij wilt iets wat niet standaard in de winkel te koop is en wij regelen dat! Ongeveer 80% van onze klanten heeft voldoende aan onze 3D printservice en 3D modellen maar we doen nog meer! Wij kunnen erg goed siliconen mallen maken in onze werkplaats. Naast dit kunnen we ook andere producten leveren zoals MDF plaatjes op maat uitgesneden met onze krachtige laser.

Wij geven om onze klanten en daarom kijken we persoonlijk naar elke klus en geven we advies. Wij zijn gemakkelijk te bereiken via WhatsApp maar ook traditioneel per telefoon en email. Onze WhatsApp service heeft een reactietijd van vaak elke minuten tot hooguit een paar uur.

Mocht er iets mis zijn laat het ons weten en vaak wordt het direct opgelost.
9,3
  • John
    Review voor Printics

Dit was op 29-3-2022 en hieronder het vervolg.
    Ben best een professionele 3-D Inventor tekenaar, echter nog nooit iets laten 3-D printen.
    Dus voor het eerst een test order geplaats via de website en ik vond het al veel te goedkoop.

Maar goed, toen ik na een paar dagen mijn pakje opende kreeg ik spontaan de slappe lach en wist ik waarom zo goedkoop. Ik had mijn modellen in miniatuur 1:10 ontvangen.

Via de chat contact opgenomen en tekening uitgewisseld en we waren er snel uit dat het mijn eigen fout was.

Vakkundige uitleg waar het probleem was ontstaan, en hoe dit in het vervolg te voorkomen.

De man of vouw van Printics.nl gaf super ondersteuning en heeft nieuwe laten printen, met de juiste afmeting.

Vond zeer netjes dat ze uit haar zelf het eerste betaalde bedrag in mindering brachten op de nieuwe order.
    Snap niet dat ze voor dat geld dit kunnen leveren want het kost eigenlijk geen drol.

Ik laat nog wel weten in een latere review weten wat ik de nieuwe modellen vind, want deze review gaat alleen over de de service en support en klantvriendelijkheid. :)

Bedankt alvast,
    Groetjes van John uit Venlo
    ________________________________________
    Goedendag,
    Het is nu 1-4-2022 en ik kan schijnbaar maar 1x een review plaatsen met de deze PC- IP-adres, dus hier het vervolg.

Ik had een model met een deksel in pasvorm als test laten printen en paste zoals ik ze zelf op de draaibank gemaakt kon hebben.
    Super dat ik de modellen vandaag al binnen heb en ik sta perplex over de maatzuiverheid en de kwaliteit dus ik laat de 5 sterren staan.

Jullie mogen blijven en zou een ieder aanraden jullie eens te proberen en weet zeker dat ze blijven.

Groetjes John uit Venlo

Antwoord van Printics

Wat leuk om te horen, de nieuwe prints draaien nog mee met een nachtbatch dus je kunt ze een deze dagen verwachten.

• Jimmy
    Review voor Printics

Order geplaatst via de site, had wel zelf een paar fouten gemaakt met de order.
    Via de app netjes en professioneel geholpen, en we zijn eruit gekomen.
    Mooi ontwerp gekregen en laten maken.
    Snel binnen gekregen, top site, en zeker 100% betrouwbaar.
    Dit is een blijvertje -Ga zeker vaker bestellen en doorgeven aan mijn vrienden.

Antwoord van Printics

Fijn om te horen daar doen we het voor.
    Bedankt voor je toffe review!

• Hoe beoordeel je Printics?

• Bernard Fabry
    Review voor Printics

De communicatie verloopt vriendelijk en soepel vanaf de eerste contacten.
    Men luistert en komt met oplossingen.
    Het printproces en de datum worden keurig doorgegeven. Lekker duidelijk!
    Het resultaat is verbluffend en nog veel mooier dan ik verwacht had.
    Dit allemaal voor een aantrekkelijke prijs ook nog!
    Al met al, een uitstekkende ervaring, over de hele linie.

Antwoord van Printics

Wat een toffe review zo voor het weekend, dankjewel hiervoor! De resin printtechniek is een ware toevoeging voor de modelbouw ;)

• Dave
    Review voor Printics

Vriendelijke en vakkundige service. Ook nog een zeer schappelijke prijs. Zeker een aanrader.

Antwoord van Printics

Bedankt voor de leuke review!

• Gijs
    Review voor Printics

Goede service, prijzen en communicatie. Snelle levering.

Fijn om te horen :)

• Verona
    Review voor Printics

Goede service en een mooie prijs!

Antwoord van Printics

Erg bedankt voor je review :)

• Hans
    Review voor Printics

Snelle, uitgebreide, enthousiaste en vriendelijke antwoorden op e-mails. Snelle levering. Super! Voor een volgende opdracht ga ik zeker weer naar Printics.

Fijn om te horen :)

• Amani
    Review voor Printics

Snelle levering, denken mee. Hoge kwaliteit
    +++

Antwoord van Printics

Dankjewel en graag tot ziens :)

• Rob
    Review voor Printics

Snel geprint, snel verzonden, goede prijs. Makkelijk ook dat een offerte via WhatsApp mogelijk was.
    Absoluut voor herhaling vatbaar.

Leuk om te horen!