Hele mooie vaas met standaard
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jacqueline Pater
- Seda Yildiz
Ik heb mijn bestelling redelijk snel ontvangen. Het product was goed verpakt en was snel uitgepakt. Al met al tevreden over de service van deze webshop!
Hoe zou je Private Label Meubelatelier/Accessoires beoordelen?
- E. St
Goede en hele snelle levering
- Wilma Meijer
Prima ingepakt en snel geleverd 👍🏻
- Remco Roosenbrand
Snelle en super goede service. Verkoper denkt graag mee.
- Brenda
Ik heb een bestelling geplaatst, maar helaas ben ik niet tevreden over de bloesem. Deze kwam niet overeen met de afbeelding op de website, waardoor ik heb besloten het product te retourneren. Ik heb hierover contact opgenomen met de vraag of ik de bloesem eventueel kon ruilen voor een andere variant, maar tot op heden heb ik geen reactie ontvangen. Ook heb ik geen bevestiging gekregen dat mijn retourzending is ontvangen, wat ik erg slecht vind. De standaard en de vaas vind ik daarentegen wel mooi en van goede kwaliteit, maar de service en communicatie laten voor mij te wensen over.