ProSecure alarms

ProSecure alarms

Bekijk alle reviews en keurmerken van ProSecure alarms en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

• Joanna

Supersnel geregeld 👍 zelfs met de feestdagen. Ziet er goed uit. Heel blij mee 🥂

Antwoord van ProSecure alarms

Dank je wel voor je positieve feedback, Joanna! We zijn blij om te horen dat we je bestelling snel hebben kunnen afhandelen, zelfs tijdens de drukte van de feestdagen. We doen ons best om onze klanten tevreden te stellen en we vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met het resultaat. Proost en geniet van je aankoop! 🥂

• karin
    Review voor ProSecure alarms

Hoewel er in het begin iets mis ging is het professioneel en klantvriendelijk opgelost

• Hoe beoordeel je ProSecure alarms?

• Johan
    Review voor ProSecure alarms

Na een misverstand kreeg ik de verkeerde bestelling geleverd.
    Na contact met cas die mij geholpen heeft
    Kosten loos mijn bestelling gecorrigeerd en thuis gekregen .
    Zeer netjes opgelost en fijn contact gehad met cas complimenten!!

• Dirk
    Review voor ProSecure alarms

Fijn contact en snelle service. Op dinsdag besteld en donderdags al ophalen! Super!

Antwoord van ProSecure alarms

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met ons fijne contact en snelle service. Bij ons streven we ernaar om bestellingen zo snel mogelijk af te handelen en het is geweldig om te horen dat u uw bestelling al na twee dagen kon ophalen. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

• Marijke
    Review voor ProSecure alarms

fijn contact, ondanks dat ik de glazen vrijdag pas had besteld, en daarna een bericht kreeg dat ze niet op voorraad waren, toch op de woensdag geleverd. geweldig snel en het logo is prachtig geworden.

Antwoord van ProSecure alarms

Bedankt voor uw feedback! Het spijt ons dat de glazen niet meteen op voorraad waren nadat u ze op vrijdag had besteld, maar we zijn blij dat we ze toch op woensdag hebben kunnen leveren. We streven ernaar om zo snel mogelijk aan de wensen van onze klanten te voldoen. Het doet ons goed te horen dat u tevreden bent met het eindresultaat en het prachtige logo. Mocht u in de toekomst nog iets nodig hebben, staan we graag weer voor u klaar!

• Marianne van Marle
    Review voor ProSecure alarms

Uitmuntende service en mooie prijs

Beste Marianne,

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en de prijs van je bestelling. Bij ons streven we altijd naar uitmuntende service en competitieve prijzen voor onze klanten.

Als er in de toekomst iets is waarvoor je onze hulp kunt gebruiken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar!

Nogmaals bedankt voor je review, we waarderen het echt.

cas

• Rowan

Supper gedaan

• Eline
    Review voor ProSecure alarms

Snelle verwerking en levering van mijn producten. Leuk bedrijf voor originele cadeaus.

• Patrick
    Review voor ProSecure alarms

Verkoper dacht goed mee over mogelijkheden. Offerte was heel scherp. En de levertijd was nog scherper. Leverde erg snel de glazen uit. Waren goed verpakt en zagen er goed uit. Mooie gravering.

Zeker een aanrader

Beste Patrick,

Bedankt voor je positieve feedback! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met de service en producten die je hebt ontvangen. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, van het meedenken over de mogelijkheden tot aan het leveren van hoogwaardige producten.

We zijn blij dat onze offerte je aansprak en dat we een scherpe prijs konden bieden. Het is ook geweldig om te horen dat de levertijd nog scherper was en dat de glazen snel en goed verpakt zijn aangekomen. We besteden veel aandacht aan het zorgvuldig verpakken van onze producten om ervoor te zorgen dat ze in perfecte staat bij onze klanten aankomen.

En natuurlijk zijn we verheugd dat je tevreden bent met de gravering op de glazen. We doen ons best om onze producten met oog voor detail te personaliseren en het is geweldig om te horen dat de gravering er goed uitziet.

Nogmaals hartelijk dank voor je positieve review en aanbeveling. We stellen je vertrouwen in ons enorm op prijs en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

cas