Profi Collect
Profi Collect is een webwinkel die zich bezighoudt met verkoop van verzamelitems.
Denk hierbij aan Tcg Cards, Lego en Animation figures.
Filter 50 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 30 met beschrijving

• Ruben Balsters
    Geverifieerde klant van Profi Collect

Tijdige levering en perfect ingepakt voor mooie prijzen. Meer wil je niet!

• Nick Welten
    Geverifieerde klant van Profi Collect

Duidelijke comunicatie en goeie service!

• Hoe beoordeel je Profi Collect?

• Ramon Suurs
    Geverifieerde klant van Profi Collect

Word altijd super vriendelijk en eerlijk geholpen. Enig nadeel is als je aan de praat raakt tijdens ophalen dat je wel eens lang kan blijven omdat het te gezellig word 😉

• TK
    Geverifieerde klant van Profi Collect

Materiaal was uitstekend verpakt en verzonden.

• Mark Slagt
    Geverifieerde klant van Profi Collect

Netjes geleverd en op tijd

• Francis

Heel tevreden!

• Vajèn
    Geverifieerde klant van Profi Collect

Nette prijs en met zorg verpakt. snelle levering wat willen we nog meer!!

• Roy Van vlerken
    Geverifieerde klant van Profi Collect

Goede en snelle service! Prijzen zijn goed en je wordt vriendelijk behandeld.
    Zeker een aanrader voor je Pokémon kaarten!

• Ruben Balsters
    Geverifieerde klant van Profi Collect

Bestelling weer keurig verpakt binnengekomen en netjes op releasedatum geleverd. Nog steeds fan

• Ramon Suurs
    Geverifieerde klant van Profi Collect

Leuke prijzen zo kun je je collectie nog eens op een leuke manier uitbreiden. En de eigenaar is ook nog eens super. Enig nadeel is dat als je eenmaal aan de praat raakt met elkaar dat je niet vlug weg bent aangezien je elkaars intresse aanwakkert dus kost iets meer tijd hahaha.

• Louise Logger
    Geverifieerde klant van Profi Collect

Snelle levering, product voldoet aan verwachting. Juiste prijs/kwaliteit, goede klantenservice

• Gerda Koks

Super goede service.

• Dylian Burgers
    Geverifieerde klant van Profi Collect

Snelle en persoonlijke aflevering, en zeer aardig en netjes

• Martijn Van schaijk
    Geverifieerde klant van Profi Collect

Mooie prijs en een hele goede service !!

• Kevin Wals

• Ruben
    Geverifieerde klant van Profi Collect

Goed verpakt en op tijd geleverd. Zal binnenkort mijn tweede bestelling hier plaatsen

• Paul Wilde
    Geverifieerde klant van Profi Collect

Goede service en ik kon het zelfs op zondag ophalen. Helemaal top!

• Roy Van vlerken
    Geverifieerde klant van Profi Collect

Snelle levering, genoeg op voorraad en hele goede service. Vragen worden snel beantwoord en ze doen er alles aan om een goede service te kunnen bieden.
    Zeker een aanrader!

• Jeffrey Sanders
    Geverifieerde klant van Profi Collect

Na contact fantastisch opgelost door daniel en een extra cadeautje gekregen🥳

Antwoord van Profi Collect

Beste Jeffrey

Het verpakken van onze producten hebben wij enorm hoog in het vaandel staan. Wij behandelen namelijk ieder product alsof het voor de sealed collectie gebruikt gaat worden. Dit is ook 1 van onze punten waarmee wij adverteren. Daarom schrikken wij ook enorm van uw recensie. Dit is niet wat wij willen, en hadden ook graag de kans gekregen dit met u goed te maken.

Daar u geen telefoonnummer heeft achtergelaten bij uw bestelling, kunnen wij helaas geen telefonisch contact met u opnemen. Daarom hebben wij u een mail gestuurd en dit bericht onder uw recensie.

Zou u contact met ons op willen nemen op 0635315972. Wij willen u namelijk tonen dat onze service en manier van verpakken bij ons hoog in het vaandel staan, en kijken naar een oplossing die voor u goes voelt.

Wij horen graag van u.

• Abdullah Cuci
    Geverifieerde klant van Profi Collect

Netjes ingepakt, snel geleverd. Ik ga zeker weer bestellen bij hun.