Pure by Alexandra

Pure by Alexandra

Pure by Alexandra is een webshop met unieke handgemaakte sieraden. Alle sieraden zijn ontworpen en gemaakt door Alexandra Fassotte. De sieraden zijn van duurzame materialen gemaakt zoals: Stainless steel, edelstenen en parels.

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Mijn hele leven voel ik een grote passie voor sieraden. Vroeger speelde ik altijd met de sieraden van mijn moeder, ik voelde me een echte dame(stiekempjes de hakken van mijn moeder erbij pakken en ik was compleet :).Dat gevoel van vrouwelijkheid, heb ik nog steeds met sieraden. Het maakt ons vrouwen helemaal compleet en we gaan er door stralen. Een prachtig sieraard daar kun je helemaal verliefd op worden, het maakt jou en je outfit helemaal compleet. Bij Pure by Alexandra worden alle sieraden door mij met de hand, vol passie en liefde voor jou gemaakt. Geen kant en klare productie sieraden, alleen enkele stuks door mij persoonlijk gemaakt.

Bekijk Manifest