Purple crystal garden

Purple crystal garden

Webwinkel voor het verkoop van edelstenen. Handpicked with love ♡
  • Tmaar
    Review voor Purple crystal garden

Dit is zo een fijne webshop. Prachtige producten, lieve verkoopster. Koop hier graag.

• Y
    Review voor Purple crystal garden

Wat een bijzonder lieve meid is Amanda. Met veel geduld heeft zij voor mij de perfecte cadeaus gemaakt. Ik vertelde voor wie de stolpen met vlinders waren en wat het verhaal erbij was. Amanda heeft er zoveel liefde ingestopt en heeft 2 prachtige creaties gemaakt. Keurig verpakt en snel ontvangen. Wil je een speciaal cadeau, dan kan Amanda iets heel moois voor je samenstellen.

• Hoe beoordeel je Purple crystal garden?

• Margreet
    Review voor Purple crystal garden

Vandaag mijn eerste bestelling binnen gekregen.. super mooie stenen en waxinelichtjes.. Zeer tevreden.. snelle en goede service

• Manuela
    Review voor Purple crystal garden

Snelle levering en heel goed ingepakt zodat de stukken netjes zijn aangekomen. Leuk dat er een klein cadeautje bij zat!

• Wilma Slager
    Review voor Purple crystal garden

Pakketje was weer leuk ingepakt ,zelfs een kadootje van n paar kleine stenen erbij de vlinder was zo goed verpakt ,zodat die niet zou beschadigen en zo mooi !Zeer tevreden weer .

• Tamara
    Review voor Purple crystal garden

Prachtige brander mogen ontvangen! Snelle levering en snel antwoord op mijn vraag 😊

• Kimberley Vermeiren
    Review voor Purple crystal garden

Wat een top service super tevrede klant hier zeker een aan rader top kwaliteit super lieve vrouw met vragen kun je er altijd terecht wat een prachtstukken van stenen gewoon wauw 🤩

• Bart
    Review voor Purple crystal garden

Zeer goede service, met aanbevelingen voor (kerst)cadeaus. Contact verliep vlot!

• Dagmar
    Review voor Purple crystal garden

Ik had een mysteriebox besteld kwam snel binnen.
    Had was allemaal leuk verpakt met een persoonlijke boodschap erbij,
    Je ziet dat het met aandacht is ingepakt super leuk!
    En de stenen waren prachtig.
    Zeker nog een keer bestellen!

• Mel
    Review voor Purple crystal garden

Leuke webshop! Veel keuze, unieke stukken. Snelle levering en zag er allemaal super leuk verzorgd uit. Bestel zeker nog een keer. 💛

• w.slager
    Review voor Purple crystal garden

Was zeer snel binnen,zo leuk verpakt ,ben erg blij met mijn kristal ,het is schitterend!Echt n aanrader dus .

• Marjolein
    Review voor Purple crystal garden

Hele behulpzame mensen die de tijd nemen als ke vragem hebt, goeie kwaliteit voor relatief lage/middel prijs, en supergoed en leuk ingepakt en verzonden

• Melvin Beverwijk

Geweldige service. Snelle verzending. Mooi ingepakt. Goeie prijzen