Snelle levering. Het was een cadeautje, was erg leuk ingepakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Audrey Engwegen
- Anne
Snelle verzending, en leuk dat je als optie kan laten inpakken!
Hoe zou je Puur & Mooi wonen beoordelen?
- Christel Feron
Hele fijne winkel, de eigenaar is heel simpatico
- Danielle Kurvers
Iets gekocht voor een verjaardag, kreeg het super leuk ingepakt thuis opgestuurd. Heel blij mee.
- Theresia
Snelle levering en zorg besteed aan het inpakken en kaartje met persoonlijke boodschap erbij. Zeer tevreden.
- Mandy Freer
Het is elke keer een feest als ik.mijn paketje ontvang