Iets gekocht voor een verjaardag, kreeg het super leuk ingepakt thuis opgestuurd. Heel blij mee.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Danielle Kurvers
- Theresia
Snelle levering en zorg besteed aan het inpakken en kaartje met persoonlijke boodschap erbij. Zeer tevreden.
Hoe zou je Puur & Mooi wonen beoordelen?
- Mandy Freer
Het is elke keer een feest als ik.mijn paketje ontvang
- Babs
Snelle levering, lief cadeautje erbij en nog eens mooi ingepakt. Alsof ik een verjaardagscadeautje heb ontvangen. Zeker voor herhaling vatbaar.
- Patricia Looij
Snelle aflevering, leuk ingepakt en een lief kadootje erbij. Feestje om uit te pakken.
- Wendy Cremers
Wederom snelle levering, mooi ingepakt en lief klein cadeautje erbij!