Puur & Mooi wonen

Puur & Mooi wonen

Puur & Mooi wonen is een webshop met showroom in Schoorl sinds 2011.

Wij hopen u blij te kunnen maken met het ontvangen van mooie woonaccessoires voor een interieur in landelijke stijl. Serviesgoed , keukentextiel, stationary van diverse merken o.a. Bastion Collections, IB Laursen, Puur wonen, Deluxe Homeart, VW en zijn dealer van Painting the Past.

Een bestelling plaatsen bij ons is altijd een groot feestje. Wij zorgen ervoor dat alles zorgvuldig met veel zorg wordt ingepakt, en als de afmeting het toelaat pakken we het als cadeau in. Zit er een speciaal cadeau bij voor een verjaardag o.i.d. doen wij dit dan ook gratis voor onze klanten.

Veel winkel plezier in onze webshop.
9,9

• B. van Baars
    Geverifieerde klant van Puur & Mooi wonen

Met zorg leuk ingepakt, persoonlijk bericht erbij. Verrassend!

• Mira
    Geverifieerde klant van Puur & Mooi wonen

Goede communicatie, snelle levering. Het was goed verpakt en een lief handgeschreven kaartje erbij. Super!

• Hoe beoordeel je Puur & Mooi wonen?

• Ineke Sneek

Geweldige service

• Ilona
    Geverifieerde klant van Puur & Mooi wonen

Snelle levering, netjes en leuk verpakt en een persoonlijke berichtje op een kaartje erbij.

• Karin Thys
    Geverifieerde klant van Puur & Mooi wonen

Snelle levering,uitstekend verpakt, ik voel me in de watten gelegd en in love met het tegeltje van BC, bedankt ! lieve groet van mij !

• Alexandra Bouwmeester
    Geverifieerde klant van Puur & Mooi wonen

Ik koop niet veel maar wat ik koop is altijd mooi kwaliteit en super leuk in gepakt

• Cathrin Budnik

Great service. Prompt delivery. A+++++

• A.
    Geverifieerde klant van Puur & Mooi wonen

Goede service, fijne communicatie.

• Aleksandra Juszczak

Alles was perfect

Beste Aleksandra
    Bedankt voor dit mooie bericht, en dat alles perfect was de mooie spullen van Bastion collections, heel veel plezier ermee.
    Liefs Angelique

• Marja Luhoff-Silvius
    Geverifieerde klant van Puur & Mooi wonen

Zeer snelle levering! Het product ziet er heel mooi uit en voldoet aan alle verwachtingen. Bovendien is het heel leuk verpakt en voorzien van een persoonlijk berichtje.

Beste Marja
    Bedankt voor deze mooie review, fijn om te horen dat het goed is geleverd, en vooral heel veel plezier met de mooie etagère, en wie weet tot een volgende keer.
    Lieve groet Angelique

• Naomi Nuyens
    Geverifieerde klant van Puur & Mooi wonen

Het is elke keer weer een feestje om bij Angelique te bestellen! Super mooie producten, snel geleverd en heel goed verpakt. Altijd een lief persoonlijk briefje erbij. Ik bestel hier heel graag en raad haar iedereen aan!

Antwoord van Puur & Mooi wonen

Dank je wel Naomi voor je mooie en lieve bericht.
    Ik ben heel blij dat je elke keer weer terug komt om te shoppen bij me, en vooral zo leuk dat we elkaar ook hebben nog ontmoeten, dat maakt het helemaal leuk dat we nu weten wie we zijn. Tot de volgende keer.
    Liefs Angelique

• Pieternella Klaverdijk-Knoppert
    Geverifieerde klant van Puur & Mooi wonen

Hele mooie led kaarsen en vlotte bezorging!

Antwoord van Puur & Mooi wonen

Fijn om te horen dat het goed en snel geleverd, en vooral veel plezier nog met de mooie LED kaarsen.

• Tanja
    Geverifieerde klant van Puur & Mooi wonen

Mooie producten en snel geleverd. Leuk dat ze altijd een persoonlijke boodschap schrijft voor je.

Antwoord van Puur & Mooi wonen

Bedankt voor het leuke bericht, leuk om je weer terug te zien in de webshop.
    Veel plezier met je mooie spullen, en wie weet tot de volgende keer.

• Esje
    Geverifieerde klant van Puur & Mooi wonen

Mooie collectie en heel goede service!

Antwoord van Puur & Mooi wonen

Bedankt voor deze mooie beoordeling, fijn om te horen dat de service goed is bevallen, daar doe ik het ook voor natuurlijk, altijd handig en snel contact via whatsapp.
    Veel plezier nog met het mooie keukentextiel.

• Susan
    Review voor Puur & Mooi wonen

Super mooie producten en zo leuk ingepakt. Ik heb een roze mengkom en een grijze schalenset besteld van geld dat ik voor mijn verjaardag had gekregen. Bedankt Angelique x

Hoi Susan
    Bedankt voor je lieve bericht.
    Jij bedankt voor je mooie bestelling, en vooral heel veel plezier met de mooie schalenset en beslagkom, super leuk verjaardagscadeau.
    Lieve groet Angelique

• Esther van Rooijen
    Geverifieerde klant van Puur & Mooi wonen

Geweldig pakket. Fantastisch en veilig ingepakt en nog een cadeautje erbij. Top!!!

Antwoord van Puur & Mooi wonen

Bedankt Esther voor dit mooie bericht, fijn om te horen dat het goed is ontvangen, geniet van je aankoop, en wie weet tot ziens.

• Manuela Heinrichs
    Geverifieerde klant van Puur & Mooi wonen

Super snelle levering, de bestelling was super leuk en heel goed ingepakt.

Antwoord van Puur & Mooi wonen

Bedankt voor de goede beoordeling. Fijn dat het snel geleverd is, en goed hebt mogen ontvangen. Veel plezier nog met de aankoop.

• Jeannet
    Geverifieerde klant van Puur & Mooi wonen

Een cadeautje voor mezelf ontving ik ook letterlijk als een cadeautje. Prachtig en stevig ingepakt. Snelle verzending. Heel blij met mijn aankoop

Beste Jeannet
    Wat fijn om te horen dat je eigen cadeau ook echt als een cadeau is ontvangen, daar doen we het voor, het moet ook een feestje zijn om een pakketje van ons te mogen ontvangen.
    Veel plezier nog met de aankoop, en wie weet tot een volgende keer.

• Corry Lasschuit
    Geverifieerde klant van Puur & Mooi wonen

Altijd fijn zo’n pakje met een persoonlijk tintje te ontvangen en de kaarsen zijn ook mooi verpakt ( en branden mooi).

Antwoord van Puur & Mooi wonen

Beste Corry, bedankt voor de beoordeling, fijn om te horen dat het zo goed is ontvangen, en wie weet tot een volgende keer. Nog veel plezier met de mooie led kaarsen.

• C.
    Geverifieerde klant van Puur & Mooi wonen

Goed en leuk verpakt. Leuk extratje erbij, ik hou ervan.

Antwoord van Puur & Mooi wonen

Bedankt voor de mooie beoordeling, fijn om te horen dat het zo goed is ontvangen.