PuzzleMuzzle Breinbrekers

PuzzleMuzzle Breinbrekers

PuzzleMuzzle is dé breinbreker specialist van Nederland! De allermooiste puzzels, breinbrekers en hersenkrakers kun je vinden in onze webshop. Wil je een uitdaging, kies dan voor PuzzleMuzzle Breinbrekers.

• Joop de Vaan
    Review voor PuzzleMuzzle Breinbrekers

Mijn Racing Wire set werd snel en goed bezorgd. De ontbrekende olossingen werden na contact via email direct nageleverd. Snelle levering, snelle service.

Antwoord van PuzzleMuzzle Breinbrekers

Bedankt Joop voor deze positieve reactie en jouw aankoop bij PuzzleMuzzle. Oplossingen worden bij ons niet altijd standaard meegeleverd. Dit hangt af van de leverancier maar wij kunnen deze op verzoek altijd per mail toesturen. Succes met het oplossen van de 27 Racing Wire puzzels :-)

• Thalia Kleinepier
    Geverifieerde klant van PuzzleMuzzle Breinbrekers

Artikelen leken veel groter op de website

Antwoord van PuzzleMuzzle Breinbrekers

Hallo Thalia, vervelend dat je teleurgesteld bent over jouw bestelde puzzels. Je geeft aan dat de puzzels op de site groter lijken. Op onze site staan bij iedere puzzel de afmetingen vermeld. Ook bij de Great Minds Mini Wooden Serie, de puzzels die jij gekocht hebt. Als je niet tevreden bent dan mag je de puzzels ook retour sturen en vergoeden wij de retourkosten. Wij hechten namelijk zeer aan tevreden klanten en goede beoordelingen, dus eerlijk gezegd zijn we niet tevreden met 3 sterren. Laat het maar even weten wat je wil doen.

• Hoe beoordeel je PuzzleMuzzle Breinbrekers?

• Gerrit Arp
    Geverifieerde klant van PuzzleMuzzle Breinbrekers

Erg jammer dat de doos op de foto er niet bij zit.

En na contact te hebben gehad met Sascha, kregen we deze ook toegestuurd! Binnen 2 dagen was het binnen. Vriendelijke en duidelijke communicatie en fantastische service. We zullen jullie zeker aanraden in onze omgeving!

Antwoord van PuzzleMuzzle Breinbrekers

Hallo Gerrit, fijn dat alles nu goed is opgelost. Dank voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Sascha

• Gijs Wannet
    Geverifieerde klant van PuzzleMuzzle Breinbrekers

Snelle reactie toen ik vergeten was mijn huisnummer toe te voegen. Tevens zou het pakket op een verkeerd afleverpunt bezorgd worden, dit is gelukkig goed gezet door PuzzleMuzzle

Antwoord van PuzzleMuzzle Breinbrekers

Graag gedaan, gelukkig is alles goed gekomen. Bedankt voor de positieve feedback!

• Cora Schipper
    Geverifieerde klant van PuzzleMuzzle Breinbrekers

Uitstekende service en snelle reactie op mailcontact!

Antwoord van PuzzleMuzzle Breinbrekers

Dank je wel voor deze positieve feedback. Hopelijk tot een volgende keer.

• Sander Vlamings
    Geverifieerde klant van PuzzleMuzzle Breinbrekers

Leuke en uitdagende puzzels. Ook de service is uitstekend. Snel antwoord op vragen en afspraken worden 100% nagekomen.

Antwoord van PuzzleMuzzle Breinbrekers

Dank je wel, Sander. Daar is PuzzleMuzzle blij mee!

• Fauve
    Geverifieerde klant van PuzzleMuzzle Breinbrekers

Super service! Vragen worden snel beantwoord en snelle bezorging!

Antwoord van PuzzleMuzzle Breinbrekers

Bedankt voor je positieve feedback. Groeten, PuzzleMuzzle.

• Manon Vos-Vlamings
    Geverifieerde klant van PuzzleMuzzle Breinbrekers

Zeer goede service, wisselend aantrekkelijk assortiment van puzzles! Levering met prioriteit na telefonisch overleg soms mogelijk. Super betrouwbaar!

Antwoord van PuzzleMuzzle Breinbrekers

Hoi Manon, fijn dat je zo positief bent over onze webwinkel! Bedankt voor de review.