QWERTY-TECH.

QWERTY-TECH.

Wij zijn gespecialiseerd in refurbished Thinkpad laptops. Wij zijn vooral van het verlenen van service en bieden garantie aan bij de laptops. Er is altijd een inruilmogelijkheid van je oude laptop. Heb je een klacht? Graag melden via info@qwerty-tech.nl. Wij lossen dat graag op, ben je blij met de laptop? Dan zien wij dat graag terug!
Windows Laptops, Lenovo/ThinkPad
Filter 156 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 124 met beschrijving

• PTjeerdsma
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Snelle levering, goed verpakt en laptop ziet er nog goed uit. En werkt prima.

• Wim

Goede kwaliteit en service

• Hoe beoordeel je QWERTY-TECH.?

• René Brand
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Goed advies en hulp van osman

• Annemieke Bouman
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Netjes ontvangen, apparaat doet het goed. Heeft veel meer functionaliteiten dan waarvan ik op de hoogte was. Heel handig dat deze Thinkpad ook als tablet gebruikt kan worden en een touchscreen heeft.
    Op het toestenbord echter, zijn de knoppen Fn en Ctrl omgedraaid. Dat vind ik vervelend, want ik ben zo gewend dat de Ctrl-toest helemaal links onder zit, dat ik veel op de verkeerde knop druk. Ik werk thuis met een extern toetsenbord.
    Twijfelde tussen deze en een grotere. Beide hebben voor en nadelen, maar ik ben blij met deze 14 inch. Is licht van gewicht en kan gemakkelijk mee naar klanten.

• Gert van den Top

Zeer tevreden over het product, 1 minpunt, krijg er een muis bij die niet past

• Jasper
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

De eerste levering is kwijt gemaakt door DHL. Na melding hiervan bij Qwerty Tech kreeg ik snel een reactie dat DHL een onderzoek start. Dit was net rond het paasweekend dus ik gaf het wat extra tijd.

Een week later opnieuw gemaild of er al iets te melden was en binnen letterlijk enkele minuten werd ik teruggebeld door Qwerty Tech. Omdat DHL niet opschoot, hebben ze een nieuwe laptop verstuurd naar een PostNL pakketautomaat en die kon ik twee dagen later ophalen.

Jammer dat DHL de eerste laptop is verloren, maar goed opgelost door Qwerty Tech.

• George The

Zeer Prettig contact, top service

• Ronald Ovaa
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Goed product, service zoals je ze van iedere (web)winkel zou wensen.

• Remco Taken

Goeie service!

• Frank Mensink
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Snelle en uitstekende service. Altijd even vriendelijk, denkt met je mee en komt met oplossingen. Met concurrerende prijzen.
    Dit is voor mij vanaf heden de zaak waar ik heen zal gaan voor mijn laptops.