QWERTY-TECH.

QWERTY-TECH.

Wij zijn gespecialiseerd in refurbished Lenovo Thinkpad laptops. Door onze specialisatie kunnen we een garantieperiode verlenen tot 4 jaar. Er is altijd een inruilmogelijkheid van je oude laptop, die je bij ons hebt aangeschaft. Heb je een klacht? Graag melden via info@qwerty-tech.nl. Wij lossen dat graag op, ben je blij met de laptop? Dan zien wij dat graag terug! Wij zetten WebWinkelKeur in om zoveel mogelijk klachten op te lossen, dat is zichtbaar aan de reviews die wij hebben!
9,5
Filter 763 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 482 met beschrijving

• Robert
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

De service is goed. komen hun afspraken na. Wat altijd moeilijk is bij refurbished producen de kwaliteit beoordeling en de verwachting van de klant. In mijn geval goed beoordeeld door Qwertytech is bij mijn beoordeling nog geen matig. Volgende keer alleen voor uitstekend gaan dan maar.

• Marco Provenza

Very sexy

• Hoe beoordeel je QWERTY-TECH.?

• Dennis Fabel
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Snel geregeld, vriendelijke geholpen. Gaan er van uit dat we veel plezier ervaren van de aankoop

• Pieter Ottervanger
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Ik heb deze Lenovo gekocht met het predikaat nieuw, ik ben blij verrast bij aankomst blijkt hij spliksplinternieuw te zijn. Geen krasje, deukje of schaafplekje, echt helemaal nieuw. Ik beveel dit bedrijf van harte aan.

• Eric Gerritzen
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Vooraf goed ingelicht door de klantenservice!daarop mijn keuze gemaakt!helder en duidelijk!

• Denise Prins
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

zeer tevreden, goede kwaliteit.

• Vidal Warniers
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Gekozen voor uitstekend, en zo ziet hij er ook uit na aankomst. Vlug opgestuurd.
    We zijn er blij mee.

• Michiel Beukers

Mooie laptop!!

• sam Benyahia
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

snelle levering, goede service en bereikbaarheid. Top!

• Michiel
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Zeer prettig en behulpzaam bedrijf. Echt een aanrader voor refurbished Lenovo laptops.
    Je kan kiezen voor verschillende "gebruikt" statussen en de Uitstekend status ziet er ook echt Uitstekend uit, ziet er bijna als nieuw uit.
    En als er toch iets mee blijkt te zijn wordt je goed en snel geholpen. Nog echte service.
    Aanrader dus.

• Pieter Mantel
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Prima laptop keurig en snel afgeleverd

• Felix
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Laptop is in betere staat dan de omschrijving doet vermoeden.
    Bestelling werd snel en keurig verpakt geleverd.

• Danny van 't Hof
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Heldere website. Querty-tech houdt het bij één merk en dat straalt vertrouwen uit. Als je door de bomen het bos niet meer ziet lun je met wat filters tot een redelijk overzicht van modellen komen. Met behulp van de vergelijking tool en goed lezen (!) kun je daarna eenvoudig een keuze maken. Querty-tech is helder en eerlijk on de verklaring van de werkwijze, de herkomst en de functionaliteiten van de verschillende machines. Na het bestellen wordt je goed op de hoogte gehouden van het verloop van het bestelproces. Wij zullen de volgende keer zeker weer een kijkje op de site nemen.

• Nicole Fremouw
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Goede service, laptop zoals omschreven in advertentie. Snelle verzending.

• Arthur
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Product was netjes verpakt en snel geleverd.

• A. Van Dalen
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Verrassend mooi en goed bereikbaar, dus prima service. Hier kom ik zeker weer terug, net als mijn vriendenkring die ook al nieuwsgierig werden. Ook de levering ging volgens afspraak.

• Daniel Sarateanu
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

The laptop is just great. No issue identified so far.

• Ridwan
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Product als omschreven. Snelle levering.

• oscar beijert
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

mooie laptop zo goed als nieuw erg blij mee

• Rudie Arendsen
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Snelle reactie juiste onderdeel en snel geleverd