QWERTY-TECH.

QWERTY-TECH.

Wij zijn gespecialiseerd in refurbished Lenovo Thinkpad laptops. Door onze specialisatie kunnen we een garantieperiode verlenen tot 4 jaar. Er is altijd een inruilmogelijkheid van je oude laptop, die je bij ons hebt aangeschaft. Heb je een klacht? Graag melden via info@qwerty-tech.nl. Wij lossen dat graag op, ben je blij met de laptop? Dan zien wij dat graag terug! Wij zetten WebWinkelKeur in om zoveel mogelijk klachten op te lossen, dat is zichtbaar aan de reviews die wij hebben!
Windows Laptops Lenovo/ThinkPad
Filter 296 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 211 met beschrijving

• Solange Daal

Zeer goed na 2 dagen besteling was binnen

• Nilay Sheth
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Thank you for the upcycling and this wonderful service to the world :)

• Hoe beoordeel je QWERTY-TECH.?

• Joyce
    Review voor QWERTY-TECH.

Snelle levering, keurige laptop.
    Geweldige service. Je wordt vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en ze zijn deskundig.
    Je wordt keurig op de hoogte gehouden. De laptop is speciaal verpakt tijdens vervoer. Betrouwbare site .Echt een aanrader, je geld is goed besteed!

Antwoord van QWERTY-TECH.

Hallo, Bedankt voor de goede review Joyce. Veel plezier!
    Groet, Qwert Team

@Webwinkelkeur, willen jullie deze order koppelen met ORD01381 vóór de geverifieerde klant icon

• Ali Sinan

Goede Service, zeker

Antwoord van QWERTY-TECH.

Hallo Sinan,
    Bedankt voor de scores en veel plezier.
    Groet, Qwert Tech

• Meindert Bontekoe
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Mooie prijs. Conditie was beter dan vermeld en zeer vlotte verzending.

• Jan Willem van Bragt

Goede service

• Rolien Eikelenboom
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

De verkoper denkt goed met je mee en levert goede service

• Marco Buitelaar
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Betrouwbare en goede refurbished winkel. Er zijn ook genoeg bedrijven die geen goede recensies krijgen. Na wat zoekwerk contact gezocht met QWERTY-tech. Ik wist niet goed welke laptop goed bij mij zou passen. Aan de telefoon zeer deskundig geholpen door een medewerker. De laptop werd eerder dan gepland bezorgd (binnen 2 dagen) en zag er super goed uit. De laptop had productscore 8 maar zag er voor mij uit als nieuw.

• ton van Boxtel
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

goed geleverd op tijd en in een nette verpakking product is erg netjes zoals omschreven

• Marcel Molenaar
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

De laptop werdt verkocht als productconditie 7: Er zat een sticker over een zware beschadiging. Dit is echter zeer netjes opgelost door de vervangen beschadigde onderdelen te vergoeden. De service is voortreffelijk.

• R
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Nieuwe en originele Thinkpad-toetsenborden zijn niet altijd eenvoudig verkrijgbaar, zeker als het Thinkpad-model al wat is verouderd. Dankzij Qwerty-tech vond ik een compatibel en origineel toetsenbord dat mij erg snel werd geleverd en dat ik zelf kon installeren. Zo is mijn Thinkpad terug de "oude" (of beter: als nieuw) en kan ik weer verder. 5 sterren voor het gespecialiseerde assortiment, de snelle levering, de ruime betaalmogelijkheden, en het no-nonsense bestelproces.

• Jolande Rommens-Musquetier
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Snel geleverd, goede laptop voor die prijs.

• arnold kloek

snelle levering, goede laptop

• Henk Blaauw
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Snelle,levering en keurig verpakt. Het aantal poorten wijkt af t.o.v. De beschrijving.

• Jimmy Rijkschroeff
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Snelle service, apparaat ziet er gloednieuw uit.

• Jose
    Review voor QWERTY-TECH.

Super bedrijf goed geholpen aan de telefoon. laptop snel in huis en werkt super aanzetten en beginnen met werken

• B. van Straten
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Snelle verzending, plug n play toetsenbord voor een Lenovo T480. Werkt 100%.

• Patrick Van de streek
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Product was snel in huis, en ik vond hem er beter uit zien dan dat ze hadden beoordeeld! Super bedrijf!

• H Kalksma
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

Snelle levering en prima laptop
    alleen jammer dat er bij de bestelde laptop geen tas of hoes wordt meegeleverd om de laptop in op te bergen.

• Elisabeth van Hilten
    Geverifieerde klant van QWERTY-TECH.

een goed product en een zeer snelle levering