Qeridoo
Verkoop van Fietskarren, wandelkarren en accessoires voor vervoer van kinderen

Lidmaatschap per 03-01-2019 stopgezet

7,9
Filter 36 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 34 met beschrijving

• Saskia Riepma
    Geverifieerde klant van Qeridoo

Goede kwaliteit trekhaken, en goed verpakt en snel geleverd. Top!

• Johan Ponjee
    Geverifieerde klant van Qeridoo

Leveren niet en reageren niet

• Hannelore Dejaegher
    Geverifieerde klant van Qeridoo

Bestelling onvolledig geleverd, parkeerhoes zou later toegestuurd worden. Na enkele weken wachten krijg ik een reeds geleverd artikel ipv de ontbrekende parkeerhoes.

• Colinda Van halem
    Geverifieerde klant van Qeridoo

Erg tevreden. Besteld en volgende dag in huis.

• leo scholl
    Geverifieerde klant van Qeridoo

Universeel aansluit stuk past niet in buis van doggyride. Met slijpsteen 3 mm moeten afslijpen om het passend te krijgen. Geen borgpen erbij voor koppeling aan doggyride.

• Lex IJsenbrant
    Geverifieerde klant van Qeridoo

De verzending duurde maar het is gekomen en voor een mooie prijs. Erg blij mee.

• J van Liempt

Persoonlijk contact. Goede uitleg

• Paul van Oudheusden
    Geverifieerde klant van Qeridoo

Alles snel gegaan en precies zoals beloofd.

• Francois Engelen
    Geverifieerde klant van Qeridoo

prijs ok en je vind er wat je zoekt

• Jeroen Besse
    Geverifieerde klant van Qeridoo

Bestelling is deels geleverd, de rest na ruim 2 maanden nog niet. Op vragen wordt niet of ontwijkend gereageerd. Slechte service!

• Daniel Friesen
    Geverifieerde klant van Qeridoo

Quick initial shipping, but some parts were missing from the set. It took more than three weeks for them to send the missing parts.

The trailer seems to be working well.

• natasja lakeman
    Geverifieerde klant van Qeridoo

ben er erg blij mee alleen jammer dat ik de extra gratis bevestiging er niet bij heb gekregen

Antwoord van Qeridoo

Hoi Natasja, dat kan kloppen dat jij niet direct een extra trekhaak ontvangen hebt bij jouw fietskar. Hiervoor moest je namelijk ook de trekhaak aan je winkelmand toevoegen. In dat geval zou het systeem direct het aankoopbedrag van de trekhaak als korting verrekenen. Maar geen zorgen. Mail ons even als je hem nog wilt ontvangen, dan zullen wij zorgen dat je deze alsnog ontvangt. Veel plezier nog met jouw Qeridoo!

• S.H. Egbering
    Geverifieerde klant van Qeridoo

Sehr hilfsbereite, freundlich und nette Beratung. Ich bin sehr zufrieden mit dem queridoo 2sport. Keine Kraftanstrengung beim ziehen des Wagens. Genug Platz für 2 Kinder (1 und 4 Jahre alt) Super Produkt kann ich nur empfehlen!!!

• Krista Vogels
    Geverifieerde klant van Qeridoo

Heel tevreden, goede info via mail en telefoon. Twee dagen na bestelling was alles netjes thuis geleverd.

• Roel
    Geverifieerde klant van Qeridoo

Ja de bestelling kreeg ik heb bevestigingsmail. Na een paar dagen gebeld of het wel in behandeling genomen. Aan de telefoon goed geholpen. De levering duurde wel lang, meer dan een week dat zou wel op de site vermeld mogen worden. Maar verder prima en netjes geleverd.

• chris hunter
    Geverifieerde klant van Qeridoo

Een week geleden iets besteld en nog niets ontvangen. Ook geen bericht dat er eventueel een vertraging zou zijn.

• Erwin Kleine Rammelkamp
    Geverifieerde klant van Qeridoo

Eers een tijd noks gehoord toen gebeld daarna snel afgehandeld.

• Jan Vlemmix
    Geverifieerde klant van Qeridoo

Goed en netjes op tijd geleverd

• Inge Hendriks-Best
    Geverifieerde klant van Qeridoo

Snelle levering, past ook prima op onze hondenfietskar (grote doggyride). Zeer tevreden!

• Sven van Kerkhoven
    Review voor Qeridoo

Maandag reeds besteld, en dinsdag al geleverd in België.

Er waren wel wat problemen met de manier van afleveren door de transporteur, maar hieraan kan Qeridoo niets doen.
    Hiervoor heb ik telefonisch contact met hen gehad, nav een mail die ik gestuurd had. Zeer vriendelijk en correct verder geholpen.