Qlimex
Met de waanzinnige producten en middelen in het assortiment van Qlimex, is de garantie op een ultieme beleving verzekerd. Beleving, lust en genot staan centraal in het portfolio van Qlimex. Hieraan voegen we het element snelheid toe om ervoor te zorgen dat niemand lang hoeft te wachten om zijn erotische belevingen naar een hoger niveau te tillen. Bestel vandaag voor 23:00 uur jouw droomproducten en beleef jouw Qlimex de volgende dag als nooit tevoren.

Lidmaatschap per 07-09-2023 stopgezet

9,5

• Danny Vermeer

Snelle service en overzichtelijk

• Wim Sijbers
    Geverifieerde klant van Qlimex

Geweldige service, nette afhandeling, veilig verstuurd

• Michelle Munts

Ik kom twee

• Isa
    Review voor Qlimex

Super service en alleen maar leuke spulletjes

• Marian
    Review voor Qlimex

Dit is nog eens een bedrijf waar je echt van op aan kan. Veel producten maar vooral niet te duur. Snelle service, goed uitziende webwinkel en voor elk wat wils.

• Luc
    Review voor Qlimex

De producten zijn goed en zijn leuk om samen te gebuiken en zitten mooi verpakt geen slechten dingen om te schrijven super tevreden

• Floor
    Review voor Qlimex

snel geleverd en moet echt zeggen dat dit bedrijf wel heel erg secuur en fijn werkt, complimenten hoor

• Julie s.
    Review voor Qlimex

Top winkel! Ik had best veel stress, eerste keer iets kopen voor mijzelf was best spannend en ik wist niet zeker of ik het allemaal wel kon vertrouwen. Uiteindelijk verliep alles super soepel en was het pakketje op de precies de goede tijd aangekomen. Een aanrader voor als je je eerste speeltje of accesoire wilt kopen!

• Wesly
    Review voor Qlimex

Heel overzichtelijke onlinewinkel en alles heel snel geleverd

• Joyce B
    Review voor Qlimex

Snelle en anonieme levering, perfect geregeld. Ook best goede prijzen, een echte aanrader.

• Edwin Otten
    Review voor Qlimex

Duidelijk mail contact over de vorderingen van mijn bestelling en ook netjes volgens afspraak geleverd . Goed verpakt en zending is heel aangekomen

• Luc J
    Review voor Qlimex

Alles was perfect, behalve 1 ding dat te Klein was (niet de schuld van de verkoper). Voor de rest perfect!

• Elena B
    Review voor Qlimex

Super snelle en nette discrete levering. Heel makkelijk ook met retourneren. Erg fijn dat je ook achteraf kunt betalen. Ik voel mij fijn om eerst producten te ontvangen te bekijken en dan te betalen. Erg fijn.

• Kees
    Review voor Qlimex

Goede producten voor correcte prijs. Spelgenot gegarandeerd

• Arjen
    Review voor Qlimex

Goede duidelijke site met voldoende informatie (geschreven en visueel) over de aangeboden producten.
    Daarnaast is betaling makkelijk en levering snel en volgens afspraak.

• Renee
    Review voor Qlimex

Leuk en mooie lingerie, zit ook erg lekker

• Joey Snipper
    Review voor Qlimex

Had mijn bestelling erg snel in huis met geen enkele herkenning op de doos. Top bedrijf om zaken mee te doen zeker aan te raden.

• Jeroen van Brussel
    Review voor Qlimex

Fijne website, makkelijk navigeren. Snel bezorgd en artikelen mooi verpakt

• Tomas
    Review voor Qlimex

Vlotte service....van bestelling to levering....ook de dienst naverkoop is meer dan OK...

• Romy schijndel
    Review voor Qlimex

Heel tevreden over de correcte behandeling van mijn bestelling. Mooi op tijd en heel discreet en verzorgd ingepakt en verzonden!