Qualant

Qualant

Een website in meubelen voor zowel binnen als buiten, voor bedrijven en particulieren.
9,5

• Patrick
    Geverifieerde klant van Qualant

Snelle levering en goede kwaliteit

• Bruno Weber
    Review voor Qualant

Goeie picknicktafel. Fijne service en goeie communicatie

• Hoe beoordeel je Qualant?

• Familie Broekhuis
    Review voor Qualant

Wij hebben een loungeset gekocht van Qualant. Alles verliep keurig. Ze hielpen zelfs even snel mee met het in elkaar zetten ervan. Samen even een bak koffie gedronken, voor wat hoort wat. Dank jullie wel.

• Jarno
    Review voor Qualant

Mannen bedankt voor de mooie douglas tafel. Ik wilde hem graag iets groter dan aangegeven stond op de site, even een belletje en hierover deden ze gelukkig niet moeilijk (uiteraard wel tegen een wat hogere prijs). Service & bezorging goed geregeld. Conclusie: een zeer tevreden klant, ik zou jullie zeker bij andere aanbevelen.

• J. Van den Berg
    Review voor Qualant

Mooie & robuuste picknicktafels ontvangen. 1 van de 3 picknicktafels zat 1 klein plekje op, doek erover en weer helemaal als nieuw. Het zijn jonge jongens die er hard voor werken, zeldzaam tegenwoordig. Volgende keer ga ik weer iets bestellen bij Lennard. Tot ziens. Gr, J. Van Den Berg (Almelo)

• Hellen Go
    Geverifieerde klant van Qualant

Geweldige service, zowel qua bestelling als qua aflevering en montage.

• LT
    Geverifieerde klant van Qualant

Tafel ziet er qua kwaliteit goed uit. Echter is deze beschadigd en met vogelpoep geleverd… zonde..

• Jeffrey Van Lammeren
    Geverifieerde klant van Qualant

Uitstekende service en scherpe prijzen

• B.D
    Geverifieerde klant van Qualant

Snel geleverd en gemonteerd! Super!

• Katica Barkic
    Geverifieerde klant van Qualant

Snelle levering , vriendelijk jongen die begon om 8 uur ‘s ochtends en hij was rond rond half 11 ‘s avonds bij ons thuis Petje af voor 👍😻

Antwoord van Qualant

Hi Katica, fijn dat je tevreden bent over de snelle levering! We streven ernaar om onze klanten snel en efficiënt van dienst te zijn. Het is geweldig om te horen dat de bezorger vriendelijk was en een lange dag heeft gemaakt om ervoor te zorgen dat je bestelling op tijd en naar tevredenheid werd afgeleverd. We zullen zeker je complimenten doorgeven. Bedankt voor je positieve feedback en het delen van je ervaring! Mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, dan staan we graag voor je klaar. Veel plezier met je aankoop!

• Henk
    Geverifieerde klant van Qualant

Blij met mijn bestelling. Snel geleverd. Goed product, netjes afgewerkt. Aanrader!

• Diane Van De Kop
    Geverifieerde klant van Qualant

Keurige communicatie en snelle levering
    Heel mooi product en makkelijk jn elkaar te zetten

• Leny Altena
    Geverifieerde klant van Qualant

Goed product voor een redelijke prijs met een supersnelle levering.

• Daan
    Geverifieerde klant van Qualant

Blij met mijn nieuwe tuinset! Netjes afgewerkt, echt vakmanschap en erg stevige tuinset. Qualant is goed bereikbaar en denkt met je mee. Ik raad iedereen dit bedrijf aan!

Antwoord van Qualant

Hoi Daan, geweldig om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe tuinset! We waarderen ook je opmerking over onze bereikbaarheid en klantgerichtheid. Bedankt voor het aanbevelen van ons bedrijf. Als je in de toekomst nog meer tuinmeubelen nodig hebt of vragen hebt, staan we graag weer voor je klaar. Geniet van je tuinset!

• Erkamps
    Geverifieerde klant van Qualant

De tafel werd snel geleverd en ter plekke in mekaar gezet de tafel ziet er mooi en stevig uit en de prijs is ook netjes dus zeer blij mee.

• Miranda
    Geverifieerde klant van Qualant

Goede en stevige bank met fijne zit. Nette service en goed bereikbaar. 4 sterren i.p.v. 5 omdat de afwerking zo grof was dat ik meer dan een uur met de schuurmachine in de weer ben geweest voordat er op gezeten kon worden. Nu superblij mee, want ze zijn oerdegelijk.

Antwoord van Qualant

Hoi Miranda, fijn om te horen dat je tevreden was over de stevigheid en de fijne zit van bank.
    Jammer dat je de afwerking van de bank vond tegenvallen. Mocht je vinden dat de bank nog werk nodig heeft, dan horen wij dat uiteraard graag.
    We zullen ervoor zorgen dat de producten die je in de toekomst besteld wel netjes zijn afgewerkt en hopen de volgende keer een volledig tevreden klant achter te laten! :)

• Ada van der Hagen
    Geverifieerde klant van Qualant

Mooie prijzen en zeer goede service en een prachtige Picknicktafel.

• Yvonne Wagenvoort
    Geverifieerde klant van Qualant

Snelle levering en goede kwaliteit picknicktafel.

• Brenda
    Geverifieerde klant van Qualant

Snelle levering, ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering door track en trace en een belletje van tevoren. Stevige tafels.

Antwoord van Qualant

Hoi Brenda, bedankt voor je positieve berichtje. Fijn om te horen dat je goed op de hoogte werd gehouden door onze track en trace. Veel plezier met de tafels!

• KrausGroeneveld stichting
    Geverifieerde klant van Qualant

Goede service en goed product

Antwoord van Qualant

Bedankt voor de positieve review!
    Lennard | Team Qualant